Skocz do zawartości

Kayaba&AGX


Jacky X

Rekomendowane odpowiedzi

Jacky, szykujesz zawias do rajdówki? jesteś pewien że AGX + Eibach? Zastanawiałem się nad dobrym zawiasem "szutrowym", co by się nie powyginał, był serwisowalny i ustawialny. Myślałem o tym zestawie (AGX+EIB) aż poszukałem w internecie......

przy okazji, gdzie zamierzasz kupować? jakie koszty? Pytam dlatego że interesuje mnie cena do porównania 8)

 

Pozdrawiam

X69

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jacky, szykujesz zawias do rajdówki? jesteś pewien że AGX + Eibach? Zastanawiałem się nad dobrym zawiasem "szutrowym", co by się nie powyginał, był serwisowalny i ustawialny. Myślałem o tym zestawie (AGX+EIB) aż poszukałem w internecie......

przy okazji, gdzie zamierzasz kupować? jakie koszty? Pytam dlatego że interesuje mnie cena do porównania 8)

 

Pozdrawiam

X69

 

Wcale nie jestem przekonany. Ohlins odpada. A o Kayabie i Eibachu czytałem,że jest czesto używany. Chyba nie będę dużo jeździł więc może da radę. Prowadzę sklep z cześciami samochodowymi więc mam niezły przegląd w cenach części. Dam znać jak mi pracownik wyceni.Co polecasz alternatywnie???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pancerny i niezniszczalny, serwisowalny BILSTEIN 40mm są też 50mm.

koszty nie są małe ale to jest zawiaz na zawsze + serwis w zerkopolu (wawa).

Nie wiem czy wiesz jak jest zbudowany wyczynowy amor - Mpherson. Jeżeli nie wiesz to spróbuję to przedstawić tak (w uproszczeniu): jak byś wziął tą kajabę i odwrócił dogóry nogami :mrgreen: , następnie wsadził ją do rury o średnicy wewnętrznej takiej jak zewnętrzna średnica rury kayaby. Tym sposobem tłoczysko (srebrny pręt) kayaby jest złapany do zawiasu, rura kayaby stała się tłoczyskiem (i to jest te 40mm) i jest przykręcona do nadkola i chodzi w rurze o większej średnicy (też przykręcona do zawiasu). Sens tego jest taki że takie ustrojstwo jest o wiele sztywniejsze i trwalsze. Mam nadzieje że dało się to zrozumieć :P

W UK można załatwić kompletny zawias do gc8 na 4 koła (ze sprężynami i top mountami) za ok 1200GBP.

Ja narazie myślę o tym. Zawias w moim sti ma się dobrze ale to tylko kwestia czasu (w końcu ma 120k km) i dojdę do wniosku że to trzeba upgrejdować. Ponieważ mam trochę rajdowej przeszłości więc wiem że dobrego zawiasu nie da się przecenić.

To mój plan na wiosnę :mrgreen:

 

Pozdro

Staszek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Staram się kupywać w kraju.Wciągam auto na działalność i choć tyle mi Państwo wynagrodzi przedsiębiorczość.Tym sposobem wszystko co nowe kosztuje mnie 59%.

 

Chyba nie będę jeździł aż tak dużo aby średniej marki podzespoły szybko uległy degradacji. Jednocześnie kupywanie topowych elementów szybko będzie nadwyrężało budżet a jest dużo do zrobienia. Poza tym technicznym cukierkiem bał bym sie jeździć a trochę chcę poszaleć. Ewentualnie przy pierwszej wymianie można coś potestować wyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...