Jump to content

Wymiana pompy paliwe impreza gt


tukan

Recommended Posts

Witam jak wyglada sprawa z wymiana pompy paliwa w GT?Musze sciagac bak a co za tym idzie dyfer? czy da sie inaczej??I czy do imprezy 260km bedzie dobrym wyjsciem pompa walbro255 czy moze cos innego.pozdro

Link to comment
Share on other sites

Jeśli auto nie grzebane to oryginalna pompka wystarcza w zupełności,ale ta o którą pytasz może być.Do pompki paliwowej dostajesz się przez bagażnik,jak stoisz przy otwartym bagażniku to przy oparciu kanapy z prawej strony masz właz do pompki paliwowej,pozdro.

Link to comment
Share on other sites

Ty masz w aucie 260 KM dobrze rozumiem ?? jeżeli tak to ja bym założył walbro generalnie koszt nie jakiś kosmiczny a do GT akurat tym bardziej jak nie masz seryjnej mocy lub masz w planach jakieś mody :wink: ja wyznaję zasadę że z paliwem nie ma co robić na ,,styk" czyli pompa na akurat, wtryski na akurat itp zawsze lepiej troche z nadmiarem...a w GT taka walbro to starczy a starczy bo 400 KM to ciężko w GT zrobić :wink:

Link to comment
Share on other sites

A gdzie dostane takie walbro w dobrej cenie??

 

Odezwij się do forumowicza adamusmax albo poszukaj na aledrogo...

 

Przy wyborze musisz patrzeć na numery bo są różne wersje jeżeli chodzi o ciśnienie, które daje pompa, a wszystkie są 255l/h

Link to comment
Share on other sites

Musi dac odpowiednia ilosc paliwa przy cisnieniu, jakie naprodukujesz - to bedzie zalezec od cisnienia doladowania.

W praktyce pewnie musi dawac rade do okolic 4-4.5 bara - tak, zeby nie zabraklo paliwa, wiec musi miec w miare mozliwosci

jak najwieksza wydajnosc (w sensie ilosci lanego paliwa w przedziale czasu) przy tym cisnieniu.

Wraz ze wzrostem cisnienia wydajnosc bedzie spadac.

Link to comment
Share on other sites

Podłączę się pod temat. :mrgreen: Czy w Bug'u Wagon WRX sytuacja z wymianą wygląda podobnie?

 

Wygląda dokładnie tak samo. Najlepiej szukać takiej pompy, która będzie miała ciśnienie robocze 6,5 bara, czyli np Walbro 255 GSS342

Link to comment
Share on other sites

6,5 bara, czyli np Walbro 255 GSS342

 

 

Planujesz dmuchac 3.5 bara przez turbo? :)

Pomijajac juz fakt, ze wymieniona przez Ciebie pompa Walbro przy tym cisnieniu ma wydajnosc juz ponizej 150litrow na godzine (jesli wierzyc znalezionemu przeze mnie wykresowi - tak czy inaczej przy takim bedzie juz sporo mniejsza niz w okolicach 4.5 bara, ktore to realnie cisnienie raczej nie bedzie pewnie przekroczone w ukladzie)

Troche malawo moze byc :)

Link to comment
Share on other sites

Wygląda dokładnie tak samo. Najlepiej szukać takiej pompy, która będzie miała ciśnienie robocze 6,5 bara, czyli np Walbro 255 GSS342

 

No to super. :) Właśnie takową pompę zakupiłem i teraz czeka na montaż, bo muszę wyjąć zabudowę Car Audio, żeby się dobrać do tej pokrywki. :)

 

Dzięki. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

No to jak pompa bije 6.5 bara gss342 to ma wydajnosc ok 150l/h ale w moim ukladzie jak auto ma 260km to pompa nie przekroczy 4.5bara wiec jej wydajnosc bedzie wieksza czyli ok 250l/h?? dobrze kumam

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Odgrzewam kotleta :) w wannie jest tak samo?

 

.Do pompki paliwowej dostajesz się przez bagażnik,jak stoisz przy otwartym bagażniku to przy oparciu kanapy z prawej strony masz właz do pompki paliwowej
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

cześć

 

odgrzeje kotleta, gdzies o tym pisali ale nie mogę znaleźć tematu,

 

wymieniam właśnie ORI pompe na DW200 , przyszedł mi nowy KIT wszystko ładnie pasuje no ale, zostają mi dwa kabelki które są przymocowane do SMOKa który jest w baku, kiedyś czytałem że jest to jakiś przekaźnik czy coś w tym stylu aby nic nie iskrzyło, mogę to odkręcić i wyrzucić ? bo w nowej pompie nie mam gdzie tego podpiąć

 

sprawa w sumie pilna bo auto stoi rozkręcone :)

 

 

 

EDYTOWANE :

 

http://www.forum.sub...ro#entry1481020

 

chyba znalazłem , myslę że mogę tą kostkę wywalić no chyba że poprawicie mnie

Edited by rybex
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...