tukan Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 Witam jak wyglada sprawa z wymiana pompy paliwa w GT?Musze sciagac bak a co za tym idzie dyfer? czy da sie inaczej??I czy do imprezy 260km bedzie dobrym wyjsciem pompa walbro255 czy moze cos innego.pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujak27 Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 Wymieniasz ją od góry.Nie musisz wyciągać zbiornika.Potrzebny będzie śrubokręt gwiaztkowy ,klucz ósemka i szczypce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 Jeśli auto nie grzebane to oryginalna pompka wystarcza w zupełności,ale ta o którą pytasz może być.Do pompki paliwowej dostajesz się przez bagażnik,jak stoisz przy otwartym bagażniku to przy oparciu kanapy z prawej strony masz właz do pompki paliwowej,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał z Ursusa Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 Ty masz w aucie 260 KM dobrze rozumiem ?? jeżeli tak to ja bym założył walbro generalnie koszt nie jakiś kosmiczny a do GT akurat tym bardziej jak nie masz seryjnej mocy lub masz w planach jakieś mody :wink: ja wyznaję zasadę że z paliwem nie ma co robić na ,,styk" czyli pompa na akurat, wtryski na akurat itp zawsze lepiej troche z nadmiarem...a w GT taka walbro to starczy a starczy bo 400 KM to ciężko w GT zrobić :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tukan Opublikowano 20 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 A gdzie dostane takie walbro w dobrej cenie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatLove Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 A gdzie dostane takie walbro w dobrej cenie?? Odezwij się do forumowicza adamusmax albo poszukaj na aledrogo... Przy wyborze musisz patrzeć na numery bo są różne wersje jeżeli chodzi o ciśnienie, które daje pompa, a wszystkie są 255l/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tukan Opublikowano 20 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 A jakie ma miec cisnienie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 Musi dac odpowiednia ilosc paliwa przy cisnieniu, jakie naprodukujesz - to bedzie zalezec od cisnienia doladowania. W praktyce pewnie musi dawac rade do okolic 4-4.5 bara - tak, zeby nie zabraklo paliwa, wiec musi miec w miare mozliwosci jak najwieksza wydajnosc (w sensie ilosci lanego paliwa w przedziale czasu) przy tym cisnieniu. Wraz ze wzrostem cisnienia wydajnosc bedzie spadac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaiser_Sowza Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Podłączę się pod temat. Czy w Bug'u Wagon WRX sytuacja z wymianą wygląda podobnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatLove Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Podłączę się pod temat. Czy w Bug'u Wagon WRX sytuacja z wymianą wygląda podobnie? Wygląda dokładnie tak samo. Najlepiej szukać takiej pompy, która będzie miała ciśnienie robocze 6,5 bara, czyli np Walbro 255 GSS342 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 6,5 bara, czyli np Walbro 255 GSS342 Planujesz dmuchac 3.5 bara przez turbo? Pomijajac juz fakt, ze wymieniona przez Ciebie pompa Walbro przy tym cisnieniu ma wydajnosc juz ponizej 150litrow na godzine (jesli wierzyc znalezionemu przeze mnie wykresowi - tak czy inaczej przy takim bedzie juz sporo mniejsza niz w okolicach 4.5 bara, ktore to realnie cisnienie raczej nie bedzie pewnie przekroczone w ukladzie) Troche malawo moze byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaiser_Sowza Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Wygląda dokładnie tak samo. Najlepiej szukać takiej pompy, która będzie miała ciśnienie robocze 6,5 bara, czyli np Walbro 255 GSS342 No to super. Właśnie takową pompę zakupiłem i teraz czeka na montaż, bo muszę wyjąć zabudowę Car Audio, żeby się dobrać do tej pokrywki. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tukan Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 No to jak pompa bije 6.5 bara gss342 to ma wydajnosc ok 150l/h ale w moim ukladzie jak auto ma 260km to pompa nie przekroczy 4.5bara wiec jej wydajnosc bedzie wieksza czyli ok 250l/h?? dobrze kumam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Odgrzewam kotleta w wannie jest tak samo? .Do pompki paliwowej dostajesz się przez bagażnik,jak stoisz przy otwartym bagażniku to przy oparciu kanapy z prawej strony masz właz do pompki paliwowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szerszen-X Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 MichallD, tak samo. Dobierasz się do niej najlepiej z prawych tylnych drzwi. Operacja jest bardzo prosta. Dla lamera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Ale dostęp jest w bagażniku? Bo pod kanapą nie ma żadnej zaślepki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szerszen-X Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Między bagażnikiem, a kanapą. Tu masz to: -- Wt wrz 25, 2012 9:45 pm -- tu masz zaś DIY na przykładzie budy GD: http://www.iwsti.com/forums/how-install ... ement.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Szerszen-X, Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybex Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 (edytowane) cześć odgrzeje kotleta, gdzies o tym pisali ale nie mogę znaleźć tematu, wymieniam właśnie ORI pompe na DW200 , przyszedł mi nowy KIT wszystko ładnie pasuje no ale, zostają mi dwa kabelki które są przymocowane do SMOKa który jest w baku, kiedyś czytałem że jest to jakiś przekaźnik czy coś w tym stylu aby nic nie iskrzyło, mogę to odkręcić i wyrzucić ? bo w nowej pompie nie mam gdzie tego podpiąć sprawa w sumie pilna bo auto stoi rozkręcone EDYTOWANE : http://www.forum.sub...ro#entry1481020 chyba znalazłem , myslę że mogę tą kostkę wywalić no chyba że poprawicie mnie Edytowane 19 Listopada 2012 przez rybex Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się