tukan Posted November 20, 2011 Share Posted November 20, 2011 Witam jak wyglada sprawa z wymiana pompy paliwa w GT?Musze sciagac bak a co za tym idzie dyfer? czy da sie inaczej??I czy do imprezy 260km bedzie dobrym wyjsciem pompa walbro255 czy moze cos innego.pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
bujak27 Posted November 20, 2011 Share Posted November 20, 2011 Wymieniasz ją od góry.Nie musisz wyciągać zbiornika.Potrzebny będzie śrubokręt gwiaztkowy ,klucz ósemka i szczypce Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted November 20, 2011 Share Posted November 20, 2011 Jeśli auto nie grzebane to oryginalna pompka wystarcza w zupełności,ale ta o którą pytasz może być.Do pompki paliwowej dostajesz się przez bagażnik,jak stoisz przy otwartym bagażniku to przy oparciu kanapy z prawej strony masz właz do pompki paliwowej,pozdro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michał z Ursusa Posted November 20, 2011 Share Posted November 20, 2011 Ty masz w aucie 260 KM dobrze rozumiem ?? jeżeli tak to ja bym założył walbro generalnie koszt nie jakiś kosmiczny a do GT akurat tym bardziej jak nie masz seryjnej mocy lub masz w planach jakieś mody :wink: ja wyznaję zasadę że z paliwem nie ma co robić na ,,styk" czyli pompa na akurat, wtryski na akurat itp zawsze lepiej troche z nadmiarem...a w GT taka walbro to starczy a starczy bo 400 KM to ciężko w GT zrobić :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
tukan Posted November 20, 2011 Author Share Posted November 20, 2011 A gdzie dostane takie walbro w dobrej cenie?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PatLove Posted November 20, 2011 Share Posted November 20, 2011 A gdzie dostane takie walbro w dobrej cenie?? Odezwij się do forumowicza adamusmax albo poszukaj na aledrogo... Przy wyborze musisz patrzeć na numery bo są różne wersje jeżeli chodzi o ciśnienie, które daje pompa, a wszystkie są 255l/h Link to comment Share on other sites More sharing options...
tukan Posted November 20, 2011 Author Share Posted November 20, 2011 A jakie ma miec cisnienie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted November 20, 2011 Share Posted November 20, 2011 Musi dac odpowiednia ilosc paliwa przy cisnieniu, jakie naprodukujesz - to bedzie zalezec od cisnienia doladowania. W praktyce pewnie musi dawac rade do okolic 4-4.5 bara - tak, zeby nie zabraklo paliwa, wiec musi miec w miare mozliwosci jak najwieksza wydajnosc (w sensie ilosci lanego paliwa w przedziale czasu) przy tym cisnieniu. Wraz ze wzrostem cisnienia wydajnosc bedzie spadac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaiser_Sowza Posted November 22, 2011 Share Posted November 22, 2011 Podłączę się pod temat. Czy w Bug'u Wagon WRX sytuacja z wymianą wygląda podobnie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PatLove Posted November 22, 2011 Share Posted November 22, 2011 Podłączę się pod temat. Czy w Bug'u Wagon WRX sytuacja z wymianą wygląda podobnie? Wygląda dokładnie tak samo. Najlepiej szukać takiej pompy, która będzie miała ciśnienie robocze 6,5 bara, czyli np Walbro 255 GSS342 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted November 22, 2011 Share Posted November 22, 2011 6,5 bara, czyli np Walbro 255 GSS342 Planujesz dmuchac 3.5 bara przez turbo? Pomijajac juz fakt, ze wymieniona przez Ciebie pompa Walbro przy tym cisnieniu ma wydajnosc juz ponizej 150litrow na godzine (jesli wierzyc znalezionemu przeze mnie wykresowi - tak czy inaczej przy takim bedzie juz sporo mniejsza niz w okolicach 4.5 bara, ktore to realnie cisnienie raczej nie bedzie pewnie przekroczone w ukladzie) Troche malawo moze byc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaiser_Sowza Posted November 23, 2011 Share Posted November 23, 2011 Wygląda dokładnie tak samo. Najlepiej szukać takiej pompy, która będzie miała ciśnienie robocze 6,5 bara, czyli np Walbro 255 GSS342 No to super. Właśnie takową pompę zakupiłem i teraz czeka na montaż, bo muszę wyjąć zabudowę Car Audio, żeby się dobrać do tej pokrywki. Dzięki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tukan Posted December 30, 2011 Author Share Posted December 30, 2011 No to jak pompa bije 6.5 bara gss342 to ma wydajnosc ok 150l/h ale w moim ukladzie jak auto ma 260km to pompa nie przekroczy 4.5bara wiec jej wydajnosc bedzie wieksza czyli ok 250l/h?? dobrze kumam Link to comment Share on other sites More sharing options...
MichallD Posted September 25, 2012 Share Posted September 25, 2012 Odgrzewam kotleta w wannie jest tak samo? .Do pompki paliwowej dostajesz się przez bagażnik,jak stoisz przy otwartym bagażniku to przy oparciu kanapy z prawej strony masz właz do pompki paliwowej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szerszen-X Posted September 25, 2012 Share Posted September 25, 2012 MichallD, tak samo. Dobierasz się do niej najlepiej z prawych tylnych drzwi. Operacja jest bardzo prosta. Dla lamera. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MichallD Posted September 25, 2012 Share Posted September 25, 2012 Ale dostęp jest w bagażniku? Bo pod kanapą nie ma żadnej zaślepki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szerszen-X Posted September 25, 2012 Share Posted September 25, 2012 Między bagażnikiem, a kanapą. Tu masz to: -- Wt wrz 25, 2012 9:45 pm -- tu masz zaś DIY na przykładzie budy GD: http://www.iwsti.com/forums/how-install ... ement.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
MichallD Posted September 25, 2012 Share Posted September 25, 2012 Szerszen-X, Dzięki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rybex Posted November 19, 2012 Share Posted November 19, 2012 (edited) cześć odgrzeje kotleta, gdzies o tym pisali ale nie mogę znaleźć tematu, wymieniam właśnie ORI pompe na DW200 , przyszedł mi nowy KIT wszystko ładnie pasuje no ale, zostają mi dwa kabelki które są przymocowane do SMOKa który jest w baku, kiedyś czytałem że jest to jakiś przekaźnik czy coś w tym stylu aby nic nie iskrzyło, mogę to odkręcić i wyrzucić ? bo w nowej pompie nie mam gdzie tego podpiąć sprawa w sumie pilna bo auto stoi rozkręcone EDYTOWANE : http://www.forum.sub...ro#entry1481020 chyba znalazłem , myslę że mogę tą kostkę wywalić no chyba że poprawicie mnie Edited November 19, 2012 by rybex Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now