kubeusz1 Posted November 20, 2011 Share Posted November 20, 2011 witam prosze o informacje jaka jest zywotnosc silnika 2.0 125 km w foresterze?? Czy lpg niekorzystnie wplywa na jego zywotnosc?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ptkrally Posted November 20, 2011 Share Posted November 20, 2011 LPG zawsze skraca żywotność silnika Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubeusz1 Posted November 20, 2011 Author Share Posted November 20, 2011 czy to jest czyms potwierdzone?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted November 20, 2011 Share Posted November 20, 2011 czy to jest czyms potwierdzone?? Opowieściami użytkowników dyszla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giechu Posted November 20, 2011 Share Posted November 20, 2011 Mam przejechane prawie 300000 (jeśli nie było nic kombinowane) ale bez lpg i w Imprezie. Ma się całkiem dobrze. Oleju między wymianami nie dolewam, a jak potrzeba to w dalszym ciągu zamknę szybkościomierz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawlo20 Posted November 20, 2011 Share Posted November 20, 2011 czy to jest czyms potwierdzone?? załóż gaz,to sie przekonasz :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
ppmarian Posted November 20, 2011 Share Posted November 20, 2011 jaka jest zywotnosc silnika 2.0 125 km jest to jedne z "zywotniejszych" silnikow subaru trzeba pamietac o terminowej kontroli luzow zaworowych i o rozrzadzie co 100kkm z gazem (dobrej jakosci instalacja) nie ma najmniejszego problemu nalezy tylko 2 x czescie kontrolowac luz zaworowy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Action Posted November 20, 2011 Share Posted November 20, 2011 155tys z czego ponad 60tys na gazie. problemów z silnikiem spowodowanych instalacją gazową brak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
markos007 Posted November 20, 2011 Share Posted November 20, 2011 kubeusz1, w Imprezie- ten sam silnik. Przebieg 230kkm, z tego na LPG ponad 100k. Z mechaniki robiony tylko rozrząd, luzy i to wszystko. Nie piszę tutaj o takich rzeczach jak świece i inne eksploatacyjne rzeczy. Silnik nie bierze nawet grama oleju, spalanie w okolicach 11-12l w cyklu mieszanym. Z mechaniki mogę dodać, że z poważniejszych rzeczy robione było tylko sprzęgło Naprawdę 2.0 N/A to są silniki bardzo trwałe i trzeba się postarać by to zajechać LPG zawsze skraca żywotność silnika czy to jest czyms potwierdzone?? całkowicie niczym. Jest jeszcze na pewno kilka osób, które potwierdzą, że do N/A dobra instalacja, przeglądy na czas i nie ma większych problemów :wink: -- 20 lis 2011, o 19:20 -- Opowieściami użytkowników dyszla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cypkenzie Posted November 20, 2011 Share Posted November 20, 2011 Potwierdzam, jak się smaruje to się jedzie. Wszystko robione na czas działa. Mój Forek 2004, przebieg 101kkm. Ostatnio nowe zawieszenie wrzucone na tył, oryginalne Subaru, przód jak nowy aż się Adam z Zalesia zdziwił. Rozrząd przy 107kkm i luzy i dali jazda. Oleju nie łyka ponad normę. Ni mam zainstalowanego LPG chciałem tylko pochwalić ten japoński motor Gorąco !!! Polecam !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawlo20 Posted November 20, 2011 Share Posted November 20, 2011 cypkenzie Ni mam zainstalowanego LPG i chwała Ci za to Link to comment Share on other sites More sharing options...
luksp Posted November 20, 2011 Share Posted November 20, 2011 silnik jak silnik martw sie o sprzegło Link to comment Share on other sites More sharing options...
cypkenzie Posted November 20, 2011 Share Posted November 20, 2011 A jakie są oznaki kończącego się sprzęgła ? -- 20 lis 2011, o 20:37 -- cypkenzie Ni mam zainstalowanego LPG i chwała Ci za to no cóż zalewanie V-Power Racing kosztuje ale silnika przez to nie zabijam. Z LPG różnie bywa -- 20 lis 2011, o 20:37 -- silnik jak silnik martw sie o sprzegło A jakie są oznaki kończącego się sprzęgła ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
luksp Posted November 20, 2011 Share Posted November 20, 2011 V-power nic nie daje co masz napisane na klapce paliwa? 95 , to lej 95 chyba ze masz za duzo grosza , sprzeglo jak sie skonczy to nie pojedziesz dalej:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Igi_666 Posted November 20, 2011 Share Posted November 20, 2011 A jakie są oznaki kończącego się sprzęgła ? Szarpanie, ciężko wchodzące biegi, a nawet zgrzytanie (tu trzeba sprawdzić też synchronizatory ). Co do żywotności to ojciec ma Legacy z tym silnikiem. Zrobił ponad 200 000km (w tym 80 000 zrobił ojciec) i bez większego wrażenia jedzie dalej. Nigdy nie było sytuacji że silnik zawiódł. Ponad +40 stopni czy ponad -30 stopni, a motor kręci tak samo i bez przejęcia normalnie odpala. Wujka Forek z tym silnikiem ma już 360 000 nalatane i o dziwo powiedział bym że pracuje nawet ładniej od tego co u ojca w Legacy Znajomy chcąc kupić Legacy pojechał do Austrii obejrzeć autko. Przebieg to ponad 600 000km, ale z pełną dokumentacją serwisową. Segregator papierów i zeszyt na pieczątki serwisowe (w oryginalnej książce już dawno skończyło się miejsce ). Motor oryginalny. Ale jednak nie zdecydował się znajomy bo go przebieg przeraził Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
gforce Posted November 20, 2011 Share Posted November 20, 2011 Może wstyd się przyznać ale mój ma trochę ponad 360 000 i chodzi wg mnie bardzo ładnie, po regulacji zaworów nie ma problemów w zimie. Oleju nie dolewam od wymiany do wymiany opiłków z olejem nie wylewam ;p Od roku jeżdźę na LPG, dopiero ze 20 000. Ale dobrze wyregulowana instalacja nie ma prawa szkodzić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cypkenzie Posted November 20, 2011 Share Posted November 20, 2011 V-power nic nie dajeco masz napisane na klapce paliwa? 95 , to lej 95 chyba ze masz za duzo grosza nie chodzi o grosz ale o dobre paliwo. podobno nie można zalewać ciągle setką, więc leję na zmianę i wszystko działa bez zarzutu. , sprzeglo jak sie skonczy to nie pojedziesz dalej:) też mi odpowiedź ... nie natrudziłeś się .... -- 20 lis 2011, o 23:08 -- A jakie są oznaki kończącego się sprzęgła ? Szarpanie, ciężko wchodzące biegi, a nawet zgrzytanie (tu trzeba sprawdzić też synchronizatory ). Co do żywotności to ojciec ma Legacy z tym silnikiem. Zrobił ponad 200 000km (w tym 80 000 zrobił ojciec) i bez większego wrażenia jedzie dalej. Nigdy nie było sytuacji że silnik zawiódł. Ponad +40 stopni czy ponad -30 stopni, a motor kręci tak samo i bez przejęcia normalnie odpala. Wujka Forek z tym silnikiem ma już 360 000 nalatane i o dziwo powiedział bym że pracuje nawet ładniej od tego co u ojca w Legacy Znajomy chcąc kupić Legacy pojechał do Austrii obejrzeć autko. Przebieg to ponad 600 000km, ale z pełną dokumentacją serwisową. Segregator papierów i zeszyt na pieczątki serwisowe (w oryginalnej książce już dawno skończyło się miejsce ). Motor oryginalny. Ale jednak nie zdecydował się znajomy bo go przebieg przeraził Pozdrawiam Wielgachne Dzięki za opasły opis ... uspokoił mnie bo żadnych w/w oznak nie ma i nie było. Skrzynia chodzi idealnie, reduktor tez. Jeżdżę normalnie, bez wariactw ale nie zamulam silnika Jak na 7-letnie auto przebieg żaden, a serwisy robię na czas. Powinienem na tym etapie coś sprawdzić prócz rzecz jasna rozrządu i luzów ? Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Igi_666 Posted November 20, 2011 Share Posted November 20, 2011 cypkenzie, nie zaszkodziło by przy tym przebiegu wymienić olej w skrzyni i tylnym dyfrze. Koszt duży nie jest, a masz święty spokój I pamiętaj by olej także wymieniać co 10 000km. Zdrowiej dla silnika. A tak to pozostaje jeździć i jeździć . Link to comment Share on other sites More sharing options...
cypkenzie Posted November 21, 2011 Share Posted November 21, 2011 cypkenzie, nie zaszkodziło by przy tym przebiegu wymienić olej w skrzyni i tylnym dyfrze. Koszt duży nie jest, a masz święty spokój I pamiętaj by olej także wymieniać co 10 000km. Zdrowiej dla silnika. A tak to pozostaje jeździć i jeździć . Dla Forka i spokoju cena nie ma znaczenia Jeszcze raz dziękuję za pomoc i rady, bardzo mi pomogłeś Czyli czas do Adama z Zalesia telefon wykonać za spokój zapłacić hehehe. Do następnego razu. Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giechu Posted November 21, 2011 Share Posted November 21, 2011 Z tego Zalesia? viewtopic.php?f=26&t=146806&hilit=zalesiu Link to comment Share on other sites More sharing options...
cypkenzie Posted November 22, 2011 Share Posted November 22, 2011 Z tego Zalesia? viewtopic.php?f=26&t=146806&hilit=zalesiu z tego: http://www.warsztatsubaru.pl/kontakt.php ---- to to samo ? ok, wiem że nie to samo sprawdziłem. -- 22 lis 2011, o 08:40 -- A mam jeszcze jedno pytanie. Czy wiek silnika ma znaczenie przy spalaniu ? Mój Forek pali średnio 13 litrów w mieście, kupując go 3 lata temu palił 11 litrów. Czy można coś w silniku poprawić czy zmienić żeby obniżyć spalanie ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasiem Posted November 22, 2011 Share Posted November 22, 2011 Czy można coś w silniku poprawić czy zmienić żeby obniżyć spalanie ? Wymienić filtr powietrza, po 3 latach warto... A serio to jesteś pewny że to wina silnika - może styl jazdy (w sensie prawa stopa przytyła) albo warunki w jakich jeździsz się zmieniły? A wiek silnika (a raczej jego stan) na pewno ma znaczenie -wystarczy że ubyło ...naście KM i już mocniej depczesz gaz żeby osiągi były takie jak wcześniej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cypkenzie Posted November 22, 2011 Share Posted November 22, 2011 Czy można coś w silniku poprawić czy zmienić żeby obniżyć spalanie ? Wymienić filtr powietrza, po 3 latach warto... A serio to jesteś pewny że to wina silnika - może styl jazdy (w sensie prawa stopa przytyła) albo warunki w jakich jeździsz się zmieniły? A wiek silnika (a raczej jego stan) na pewno ma znaczenie -wystarczy że ubyło ...naście KM i już mocniej depczesz gaz żeby osiągi były takie jak wcześniej. Cześć Kuba Styl jazdy zmienił się na bardziej stonowany i równy. Czasem błotko ale ostatnio czasu brak więc tylko asfalt. Filtry wymienione, tylne zawieszenie też, wszystkie drążki, gumki i gumeczki i nadkola i płyny i klimy i jak spytałem mechanika Adama co teraz trzeba zrobić to mi powiedział: " Łukasz masz tu kluczyki i daj mi spokój !!! Jedź pobaw się tym autem i wróć za 7 tys. km. Tak mnie pogonił Noga czasem ciężkawa ale raczej bez przesady ... no przycisnąć czasem trza by w Warszawskich korkach umiejętnie się poruszać co by innym nie przeszkadzać. Oleju nie bierze, nie dławi się, ładnie pali, zimą jeszcze ładniej, no super ogólnie. A może się czepiam ??? A gdzie w Wawie podjechać żeby sprawdzić moc ????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz_555 Posted November 23, 2011 Share Posted November 23, 2011 I pamiętaj by olej także wymieniać co 10 000km. Zdrowiej dla silnika. Eno, ale bez przesady, nie w wolnossącym. Jak się leje dobry olej to te 15000km jest bardzo ok. Chyba, że jeździsz 5km dziennie wtedy oliwa jest wiecznie niedogrzana. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpol Posted November 23, 2011 Share Posted November 23, 2011 Hmm... pamiętam, że w moim wolnym ssaku 125KM (GC8 MY99/00) oliwę zmieniałem co 10kkm i wydaje mi się, że tego interwału nie brałem z sufitu, tylko z instrukcji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now