graft Posted November 19, 2011 Share Posted November 19, 2011 Jak w temacie... Przednie już przetestowałem. Działa to bardzo dobrze i czuć różnicę: A jak to wygląda z tyłu? Nie wiem od której strony się za to zabrać. Zasadnicze pytanie: - czy znajdę z tyłu podobną regulację? i jeśli tak, to: - jak się do tego dostać? Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krysztal Posted November 19, 2011 Share Posted November 19, 2011 a masz z tyłu amory z regulacją ? w new age jak włożysz rękę za oparcie to ustawisz, podejrzewam że w GT dostęp pewnie jest podobny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpol Posted November 19, 2011 Share Posted November 19, 2011 Jeśli to są AGX-y do GC, to pokrętło regulacji jest na dole amortyzatora, na jego boku. Dostęp z zewnątrz, od spodu samochodu (bez kanału/podnośnika). EDIT: O, coś takiego: http://www.villacorte.com/miata/kybagx/29.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted November 19, 2011 Share Posted November 19, 2011 To mi wyglada na BC Racing - musisz wyjac oparcie tylnych foteli i tam bedziesz mial tak samo pokretla u gory. No, chyba, ze z tylu masz cos innego niz z przodu Link to comment Share on other sites More sharing options...
graft Posted November 19, 2011 Author Share Posted November 19, 2011 Temat do zamknięcia, trzeba było wyjąć oparcie - moment roboty jak się okazało. Pozdr i tnx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bananaboy Posted November 20, 2011 Share Posted November 20, 2011 Jeśli to są AGX-y do GC, to pokrętło regulacji jest na dole amortyzatora, na jego boku. Dostęp z zewnątrz, od spodu samochodu (bez kanału/podnośnika). EDIT: O, coś takiego: http://www.villacorte.com/miata/kybagx/29.jpg czesc. u mnie to wyglada podobnie jak tutaj tylko, ze pokretlo jest jakby do srodka i cholernie ciezko to ustawic bez kanalu/podnosnika. nawet jak sie tam dostalem to nie wiedzialem, gdzie jest jakis znacznik, ktory by pokazywal jaka cyferka jest aktualnie ustawiona. jak to jest na tym zdjęciu? dzieki Tomek Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted November 20, 2011 Share Posted November 20, 2011 Nie odczytasz/ustawisz aktualnego ustawienia inaczej niz krecac i liczac "tykniecia". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bananaboy Posted November 20, 2011 Share Posted November 20, 2011 Ale skad mam wiedziec czy jest 1 czy np 5? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpol Posted November 20, 2011 Share Posted November 20, 2011 Wyobrażam sobie (bo swoich osobiście nigdy nie przestawiałem), że to nie kręci się w kółko, tylko ma jakiś opór, więc można zliczyć "kliknięcia" od pozycji bieżącej do oporu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bananaboy Posted November 20, 2011 Share Posted November 20, 2011 W kolko sie kreci. Zreszta Przednie tez. Kyb agx w gtku -- 20 lis 2011, o 16:36 -- W kolko sie kreci. Zreszta Przednie tez. Kyb agx w gtku Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpol Posted November 20, 2011 Share Posted November 20, 2011 No to bez latarki/kanału/podnośnika może być ciężko. Znacznik to IMHO jest ta czarna strzałka nad pokrętłem (instrukcji od swoich nie widziałem, a auto z amortyzatorami dawno sprzedane). Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted November 20, 2011 Share Posted November 20, 2011 Nie wiem jak w innych gwintach, ale w BC racing nic sie nie kreci w kolko - jest od oporu do oporu. A jak sie komus kreci w kolko, to chyba czas na serwis (troche bez sensu by bylo przy braku oznaczen, gdyby sie mialo w kolko krecic bez zadnej mozliwosci rozpoznania, na jakim wlasciwie ustawieniu aktualnie jestesmy) Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpol Posted November 20, 2011 Share Posted November 20, 2011 AMI, ale ta część dyskusji jest o AGX-ach. 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted November 20, 2011 Share Posted November 20, 2011 OK Link to comment Share on other sites More sharing options...
graft Posted November 21, 2011 Author Share Posted November 21, 2011 Tak jak AMI napisał - moje to BC Racing o takie: Potwierdzam BC Racing nie kręci się w kółko. Więc dałem sobie na SOFT, później klik, klik i z drugiej strony tak samo PS. Cytat z konkurencyjnego forum odnośnie AGX (kręcą się w kółko): 1 miekko, 4 twardo z tego co poamietam, pozatym twardosc jest tam oznaczona kolorami i wiadomo ze czerwony to twardy a zielony miekki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now