graft Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 Jak w temacie... Przednie już przetestowałem. Działa to bardzo dobrze i czuć różnicę: A jak to wygląda z tyłu? Nie wiem od której strony się za to zabrać. Zasadnicze pytanie: - czy znajdę z tyłu podobną regulację? i jeśli tak, to: - jak się do tego dostać? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krysztal Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 a masz z tyłu amory z regulacją ? w new age jak włożysz rękę za oparcie to ustawisz, podejrzewam że w GT dostęp pewnie jest podobny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 Jeśli to są AGX-y do GC, to pokrętło regulacji jest na dole amortyzatora, na jego boku. Dostęp z zewnątrz, od spodu samochodu (bez kanału/podnośnika). EDIT: O, coś takiego: http://www.villacorte.com/miata/kybagx/29.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 To mi wyglada na BC Racing - musisz wyjac oparcie tylnych foteli i tam bedziesz mial tak samo pokretla u gory. No, chyba, ze z tylu masz cos innego niz z przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graft Opublikowano 19 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 Temat do zamknięcia, trzeba było wyjąć oparcie - moment roboty jak się okazało. Pozdr i tnx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bananaboy Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 Jeśli to są AGX-y do GC, to pokrętło regulacji jest na dole amortyzatora, na jego boku. Dostęp z zewnątrz, od spodu samochodu (bez kanału/podnośnika). EDIT: O, coś takiego: http://www.villacorte.com/miata/kybagx/29.jpg czesc. u mnie to wyglada podobnie jak tutaj tylko, ze pokretlo jest jakby do srodka i cholernie ciezko to ustawic bez kanalu/podnosnika. nawet jak sie tam dostalem to nie wiedzialem, gdzie jest jakis znacznik, ktory by pokazywal jaka cyferka jest aktualnie ustawiona. jak to jest na tym zdjęciu? dzieki Tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 Nie odczytasz/ustawisz aktualnego ustawienia inaczej niz krecac i liczac "tykniecia". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bananaboy Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 Ale skad mam wiedziec czy jest 1 czy np 5? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 Wyobrażam sobie (bo swoich osobiście nigdy nie przestawiałem), że to nie kręci się w kółko, tylko ma jakiś opór, więc można zliczyć "kliknięcia" od pozycji bieżącej do oporu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bananaboy Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 W kolko sie kreci. Zreszta Przednie tez. Kyb agx w gtku -- 20 lis 2011, o 16:36 -- W kolko sie kreci. Zreszta Przednie tez. Kyb agx w gtku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 No to bez latarki/kanału/podnośnika może być ciężko. Znacznik to IMHO jest ta czarna strzałka nad pokrętłem (instrukcji od swoich nie widziałem, a auto z amortyzatorami dawno sprzedane). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 Nie wiem jak w innych gwintach, ale w BC racing nic sie nie kreci w kolko - jest od oporu do oporu. A jak sie komus kreci w kolko, to chyba czas na serwis (troche bez sensu by bylo przy braku oznaczen, gdyby sie mialo w kolko krecic bez zadnej mozliwosci rozpoznania, na jakim wlasciwie ustawieniu aktualnie jestesmy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 AMI, ale ta część dyskusji jest o AGX-ach. 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graft Opublikowano 21 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Tak jak AMI napisał - moje to BC Racing o takie: Potwierdzam BC Racing nie kręci się w kółko. Więc dałem sobie na SOFT, później klik, klik i z drugiej strony tak samo PS. Cytat z konkurencyjnego forum odnośnie AGX (kręcą się w kółko): 1 miekko, 4 twardo z tego co poamietam, pozatym twardosc jest tam oznaczona kolorami i wiadomo ze czerwony to twardy a zielony miekki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się