Newbee Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Witam. Czy możliwe jest skasowanie luzu na przekładni kierowniczej bez jej wyciągania? To okazuje sie jest przyczyna zabkowani opon w moim Legacu. Debilni mechanicy zdiagnozowali końcówkę drazka do wymiany, ale okazuje sie ze jest duży luz na przekładni. Nowe mechaniki mówią ze opuszczając belke są w stanie skasować luz, ale nie wydaje mi sie? Nie trzeba wyciągać całej przekładni, i oddawać do ew regeneracji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziedzic_Pruski Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Jeśli masz luz na przekładni (nie na końcówkach) to mogą być ząbki. Jak to się stało i ile ma auto przebiegu? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichaPL Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Neebee spokojnie z wymiana przekladni. Pytanie nr 1 - czy przekladnia jest sucha czy mokra tracisz plyn do wspomagania? Moze to byc drazek kierowniczy a nie przekladnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Newbee Opublikowano 18 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Auto ma jakieś 225 w tym momencie. Sucha jest, i nie jest to drazek, ani końcówka. Miałem już tak raz w Celice, bez problemu zregenerowali ale cza było wyciągnąć. Tu mówią ze skasuja luz bez wyciagania, opuszczając tylko belke? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziedzic_Pruski Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Ja u siebie (Impreza) miałem regenerację - wytarły się środkowe 4 zęby. Nie mam pojęcia co oni chcą modzić. Ufam tylko, że pytałeś o to fachowców od Subaru, nie 'ogólnych;'. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Newbee Opublikowano 24 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Nie " ogólnych" . Tu na Śląsku to tylko ASO mikolow a po ich diagnozach to, echhh szkoda gadać. To już wole ogólnych. Nic zobaczymy w środę. Podając znów przykład Celicy(bo tylko w niej regenerowalem) wystarczyło podokrecac lozyska. Najwyżej będę pare złotych w plecy. Wklejam z innego Topicu : Po grubym strzale moim zdaniem bardzo rozsądne byłoby sprawdzenie elementów składowych i regulacja samej przekładni - sprawdzenie luzów miedzyzębnych i ustalenia łożysk. -- Cz lis 24, 2011 10:23 pm -- Już po kasowaniu luzow, dało sie jednak kręcąc srubka. Zobaczymy ile to wytrzyma.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się