Skocz do zawartości

Luz na przekładni kierowniczej.


Newbee

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Czy możliwe jest skasowanie luzu na przekładni kierowniczej bez jej wyciągania? To okazuje sie jest przyczyna zabkowani opon w moim Legacu. Debilni mechanicy zdiagnozowali końcówkę drazka do wymiany, ale okazuje sie ze jest duży luz na przekładni. Nowe mechaniki mówią ze opuszczając belke są w stanie skasować luz, ale nie wydaje mi sie? Nie trzeba wyciągać całej przekładni, i oddawać do ew regeneracji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto ma jakieś 225 w tym momencie. Sucha jest, i nie jest to drazek, ani końcówka. Miałem już tak raz w Celice, bez problemu zregenerowali ale cza było wyciągnąć. Tu mówią ze skasuja luz bez wyciagania, opuszczając tylko belke?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie " ogólnych" . Tu na Śląsku to tylko ASO mikolow a po ich diagnozach to, echhh szkoda gadać. To już wole ogólnych. Nic zobaczymy w środę. Podając znów przykład Celicy(bo tylko w niej regenerowalem) wystarczyło podokrecac lozyska. Najwyżej będę pare złotych w plecy. Wklejam z innego Topicu : Po grubym strzale moim zdaniem bardzo rozsądne byłoby sprawdzenie elementów składowych i regulacja samej przekładni - sprawdzenie luzów miedzyzębnych i ustalenia łożysk.

 

-- Cz lis 24, 2011 10:23 pm --

 

Już po kasowaniu luzow, dało sie jednak kręcąc srubka. Zobaczymy ile to wytrzyma..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...