tomek1234 Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Witam mam pytanie czy te 2.0 sti wersje europejskie były już fabrycznie kute czy tylko Sprzedający chce mnie wkręcić? Tylko nie jechać pomnie bo się na tym nie znam moje pierwsze subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapic Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Witam mam pytanie czy te 2.0 sti wersje europejskie były już fabrycznie kute czy tylko Sprzedający chce mnie wkręcić? Tylko nie jechać pomnie bo się na tym nie znam moje pierwsze subaru. ze co? Chyba mu sie cos powalilo :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Witam mam pytanie czy te 2.0 sti wersje europejskie były już fabrycznie kute czy tylko Sprzedający chce mnie wkręcić?Tylko nie jechać pomnie bo się na tym nie znam moje pierwsze subaru. Tloki w STi 2.0 sa chemoutwardzane :wink: Swego czasu robilem dochodzenie w tej sprawie bo rowniez zylem w bledzie ze tloki sa kute (bo tak w wiekszosci informacji o STI m.in w broszurach jest napisane), ale dzieki forumowiczom ktorzy robia przy tych silnikach zostalem uswiadomiony ze sa one "tylko" chemoutwardzane :wink: P.S.Przepraszam za brak polskich znakow, ale tu gdzie jestem jezyk Polski jest obcy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Durbos Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 P.S.Przepraszam za brak polskich znakow, ale tu gdzie jestem jezyk Polski jest obcy Galicja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jachu93 Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Durbos, akurat w Galicji język Polski nie był zwalczany za bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 nie są Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek1234 Opublikowano 19 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 No dobra ok to niech mi ktoś powie czy te tłoki są lepsze niż w wersjach US? No i czy warto brać ta europejską? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 No dobra ok to niech mi ktoś powie czy te tłoki są lepsze niż w wersjach US?No i czy warto brać ta europejską? Nie ma czegoś takiego jak 2.0 STi US. W USA były tylko 2.5, a to już zupełnie inna bajka - w wielkim skrócie bardziej awaryjna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikad Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 Durbos, akurat w Galicji język Polski nie był zwalczany za bardzo Oho, ktoś tu właśnie odrobił pracę domową z historii Za co masz pasek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark L.A. Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Jest taki dwulitrowy silnik, który był fabrycznie kuty . To EJ20R, lecz był montowany w Legasiach GTB . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 2.0 STI EU 01-05 posiada tłoki z stop aluminium z większą zawartością krzemu (Si) co powoduje "większa twardość" i wpływa pozytywnie na rozszeżalność materiału. Tłok płynie w niższej temp niż np Omega, CP ... i jest również mniej odporny na detonacje. Pamiętajmy również że seryjne tłoki są ciasno pasowane. Moim zdaniem są całkiem dobre kwestia warunków w których pracują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 2.0 STI EU 01-05 posiada tłoki z stop aluminium z większą zawartością krzemu (Si) co powoduje "większa twardość" i wpływa pozytywnie na rozszeżalność materiału. Tłok płynie w niższej temp niż np Omega, CP ... i jest również mniej odporny na detonacje. Pamiętajmy również że seryjne tłoki są ciasno pasowane. Moim zdaniem są całkiem dobre kwestia warunków w których pracują. A jak na tym tle wypadają Manleye? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Nie mam doświadczenia z tłokami Manley tylko z korbami. W zależności do czego tłok idzie wybiera się firmę, nie każdy tłok "kuty" jest dobry. Większość nie nadaje się do codziennej lub długo terminowego użytkowania ze względu na rozbijanie tulei cylindrowej , branie oleju , przedmuchy ( np dlatego że silnik jeździ z "niedogrzanym" silnikiem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Nie mam doświadczenia z tłokami Manley tylko z korbami. W zależności do czego tłok idzie wybiera się firmę, nie każdy tłok "kuty" jest dobry. Większość nie nadaje się do codziennej lub długo terminowego użytkowania ze względu na rozbijanie tulei cylindrowej , branie oleju , przedmuchy ( np dlatego że silnik jeździ z "niedogrzanym" silnikiem) Kolejny puzzel do układanki. Dziękuję i pozdrawiam :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X69 Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Nie mam doświadczenia z tłokami Manley tylko z korbami. W zależności do czego tłok idzie wybiera się firmę, nie każdy tłok "kuty" jest dobry. Większość nie nadaje się do codziennej lub długo terminowego użytkowania ze względu na rozbijanie tulei cylindrowej , branie oleju , przedmuchy ( np dlatego że silnik jeździ z "niedogrzanym" silnikiem) PKocial, mógłbyś rozwinąć temat kutych tłoków, doboru do czego, nadawania się do użytkowania i rozbijania tulei, etc....? Widzę tu wiedzę o której nie mam pojęcia a jest baaardzo ciekawa.... pliiis!!!! Pozdrawiam Staszek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał z Ursusa Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 PKocial ja mam trochę pytanie z innej beczki :wink: czy da się kupić tłoki nadające się do jazdy na codzień ?? takie które będą brały jakieś nie wielkie ilości oleju które nie będą rozbijać tulei itp ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Panowie pewnej nabytej doświadczalnie wiedzy się nie sprzedaje i nie podaje na talerzu gotowych rozwiązań... MAhle 4032 , które są kopią seryjnego tłoka, są o 20 g lżejsze od serii , przy odpowiednich pasowaniach i docieraniu nadają się do użytkowania codziennego i +400kM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 PKocial ja mam trochę pytanie z innej beczki :wink: czy da się kupić tłoki nadające się do jazdy na codzień ?? takie które będą brały jakieś nie wielkie ilości oleju które nie będą rozbijać tulei itp ? MAhle 4032 , które są kopią seryjnego tłoka, są o 20 g lżejsze od serii , przy odpowiednich pasowaniach i docieraniu nadają się do użytkowania codziennego i +400kM j/w 25kkm juz zrobione na mahle - zużycie oleju "śladowe" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 To tłoki zużywają olej? :shock: Kurczę człowiek całe życie się uczy :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 P.S.Przepraszam za brak polskich znakow, ale tu gdzie jestem jezyk Polski jest obcy Galicja? Nie nie nie, taka tam wyspa :wink: No i z tego co wiem to tłoki w STi 2.5 nie są nawet chemoutwardzane :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się