kugi Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Witam, od 3 lat się zastanawiam, że jak czasem zakręcę motor powyżej 4000rpm to od tej wartości zmienia dźwięk na warczący, klekoczący, terkoczący (zwał jak zwał) Wiadomo czemu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kogut Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 diesel ;p i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Witam, od 3 lat się zastanawiam, że jak czasem zakręcę motor powyżej 4000rpm to od tej wartości zmienia dźwięk na warczący, klekoczący, terkoczący (zwał jak zwał) Wiadomo czemu? woła: błagam, po co mnie tak wysoko kręcisz? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Jeździłeś dieslami innych marek? Tamte często buntują się przy dużo niższych obrotach. Po prostu taka uroda diesla. Ja osobiście nie widzę potrzeby kręcenia tego silnika powyżej 3,5 tyś obr/min. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kogut Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 3,5 tyś obr/min i zmiana bo po co wyżej kręcić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kugi Opublikowano 18 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Aha... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Ja osobiście nie widzę potrzeby kręcenia tego silnika powyżej 3,5 tyś obr/min. 3,5 tyś obr/min i zmiana bo po co wyżej kręcić Na nowym oprogramowaniu wykorzystywanie silnika w zakresie powyżej 3500 rpm/min. jest jak najbardziej zasadne. Pisał o tym: - Andrzej Koper tutaj (cyt. "auto rozpędza się powyżej 3/3.5 tyś. obrotów w górę...co mnie akurat interesuje np. do 4.5 tyś. i z nowym softem np. pasażer myśli, że jedzie benzynowym autem"); - autor tutaj (cyt. "na nowym oprogramowaniu efektywne wykorzystanie momentu kończy się dopiero około 4500 obr./min. Zdecydowanie lepiej się wyprzedza, teraz w większości przypadków zostaje jeszcze zapas "obrotów" co na starym oprogramowaniu zdarzało się niezmiernie rzadko"); - haubi65 tutaj "Auto zdecydowanie lepiej jedzie. teraz jak benzyna. kreci sie fajnie do 4300 u/min. co prawda nie ma juz tego kopa kolo 1800 u/min ale zdecydowanie fajniej przyspiesza no i zdecydowanie jest lepiej podczas ruszania i wolnej jazdy na granicy 1-2 biegu. Ktos mowiac, ze auto wykastrowano, nie ma zielonego pojecia o materii. Nie chodzi by auto dawalo kopa w plecy ale by liniowo oddawalo moc tak jak jest teraz."). Zatem Kugi, kręć, kręć bo warto U siebie szczególnie nieprzyjemnych dźwięków powyżej 3500 rpm/min. nie słyszę, ale może to przez dodatkowe wyciszenie auta :roll:. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krajanek Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 od 3 lat się zastanawiam, że jak czasem zakręcę motor powyżej 4000rpm to od tej wartości zmienia dźwięk na warczący, klekoczący, terkoczący (zwał jak zwał) Wiadomo czemu? To znak że trzeba zdjąć nogę z gazu :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 kugi, slyszales, moj tak warczy juz na wolnych obrotach a faktycznie przy +- 2,2 i 4 krpm wpada jakiś rezonans. To auto dla tak gluchych jak ja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 - Andrzej Koper tutaj (cyt. "auto rozpędza się powyżej 3/3.5 tyś. obrotów w górę...co mnie akurat interesuje np. do 4.5 tyś. i z nowym softem np. pasażer myśli, że jedzie benzynowym autem"); Znowu jakiś nowy soft??? :shock: A czy ja go już mam? :? A w temacie: myślę, że mówisz kugi o takim charakterystycznym syczącym "chrapaniu", które słyszę u siebie z okolic tylnych tłumików. U Ciebie pewnie ten dźwięk niesie się po (niewygłuszonych) blachach tylnej części samochodu i słyszysz coś trochę innego Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muka Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 A w temacie: myślę, że mówisz kugi o takim charakterystycznym syczącym "chrapaniu", które słyszę u siebie z okolic tylnych tłumików. To zdanie powinno sie znależc w folderach reklamowych Subaru :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi