raceready Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 bandaż działa jak izolator, odprowadza ciepło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yagoolar Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 Jeśli izoluje, to nie odprowadza ciepła. Ciepło odprowadza np. radiator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raceready Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 racja:) więc przeciwdziała przedostawaniu się ciepła do komory silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sender3 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 racja:) więc przeciwdziała przedostawaniu się ciepła do komory silnika No właśnie -czyli idąc tym tropem bandaż jest potrzebny -tylko czemu fabryka nie daje takiej izolacji?-ani na seryjny z katem z Forestera ani na przelotowy z Imprezy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zly Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 u mnie Defi wyglądają tak: [ http://img17.imageshack.us/img17/2559/20111124025.jpg ] okropnie to wygląda nie chcesz sprzedać daszka ? :) ciężko go dostać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 u mnie Defi wyglądają tak: [ http://img17.imageshack.us/img17/2559/20111124025.jpg ] okropnie to wygląda nie chcesz sprzedać daszka ? :) ciężko go dostać. ciezko to zle powiedziane - dostac go graniczy z cudem, ale mozna, tylko trzeba poczekac 3 miesiace ale warto... 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zly Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 prawda aż takie drogie ? i gdzie to można zamówić ? w serwisie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 zly, drogie, ok. 700 zł, w ASO możesz próbować zamówić, ale jeśli wrzucisz numer seryjny w Google, to znajdziesz inny sklep w Polsce... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hal Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 ja dałem słupek do flockowania, firma z Warszawy, wysyłasz słupki i po tygodniu masz z powrotem, efekt choinka:), ale nie przeszkadza w trakcie jazdy i nie ogranicza widoczności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 zly, drogie, ok. 700 zł, w ASO możesz próbować zamówić, ale jeśli wrzucisz numer seryjny w Google, to znajdziesz inny sklep w Polsce... :wink: Ktoś może podać ten numer? Dłuższy czas szukam daszka ale nigdzie nie ma. Na słupku wogóle mi się nie podoba. Sent with Tapatalk Znalazłem już Gdyby ktoś szukał to: H0010SA000 Sent with Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 wolę jednak swoje rozwiązanie, czyli na desce, ew bardzo głęboko schowane w słupek. To jak dla mnie strasznie odstaje. BTW, co do czujnika temp oleju, wyczytałem, że ma być w korku miski olejowej. chyba tak sobie zrobię, z przełącznikiem czyli temp z kanałów i temp z miski. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hal Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 (edytowane) Wciąż nie mam podłączonego czujnika temp oleju i w końcu postanowiłem się za to zabrać Nie znalazłem na forum łopatologicznej porady, jak podłączyć czujnik temp oleju AG do mojego Forka 2,5XT'06. Jako, że nie da się go wkręcić w blok silnika bez odpowiednich przejściówek myślałem o zastosowaniu podstawki pod filtr oleju i tam zamontować czujnik. I tu pytanie, czy gwint do filtra oleju to M20x1,5? Czy nada się np taka podstawka? http://www.aliexpress.com/item/Oil-Filter-Cooler-Sandwich-Plate-Adapter-UNIVERSAL-OIL-GAUGE-TURBO-OIL-BLUE-free-shipping-BLUE-M20/1185948723.html http://www.aliexpres.../700125141.html Ewentualnie jeżeli lepiej wkręcić AG w blok silnika jaką przejściówkę zastosować. Czy trzeba rzeźbić czy można ją dokupić? Edytowane 3 Grudnia 2013 przez Hal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Od jakiegoś czasu dumam, czy chciałbym mieć zegary doładowania, temperatury oleju, egr, nie ma jednak fajnych miejsc w Forku gdzie te zegary umieścić. Chciałbym zapytać czy może ktoś się spotkał z jakimiś urządzeniami, które łączą radio, stację multimedialna z komputerem pokładowym gdzie wyświetlane mogą być takie dane, widzę, że coraz więcej nowych aut ma takie stacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Gdzie najlepiej zamontować wskaźniki w zasiegu wzroku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 Od jakiegoś czasu dumam, czy chciałbym mieć zegary doładowania, temperatury oleju, egr, nie ma jednak fajnych miejsc w Forku gdzie te zegary umieścić. a dlaczego nie ma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 Od jakiegoś czasu dumam, czy chciałbym mieć zegary doładowania, temperatury oleju, egr, nie ma jednak fajnych miejsc w Forku gdzie te zegary umieścić. boost na slupku a reszta na desce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 W słupku mi nie odpowiada, w daszku w miejscu schowka też mi się nie podoba, stąd szukam jakiegoś alternatywnego rozwiązania. Dla mnie optymalnie byłoby mieć to w wyświetlaczu 2 dinowym w miejscu radia, ale nie wiem czy w ogóle są takie urządzenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 Defi ma takie urzadzenie: http://www.defi-shop.com/products/advance_zd/summary_zd/ proszzzz.... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 jest takie cos: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/42578-parametry-silnika-na-fabrycznym-ekranie-navi/ tylko trzeba monitorek do tego 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 O dziękować za podpowiedzi to już jest coś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 Defi ma takie urzadzenie: http://www.defi-shop..._zd/summary_zd/ proszzzz.... Nie chcę kolegi kolegi krytykować ale coś marny ten DEFI: Defi-Link ADVANCE Control Unit is necessary to operate ADVANCE ZDs. *Defi-Link Meter ADVANCE ZD is expressed as ADVANCE ZD or ZD. *The value of turbo, boost, and intake-manifold pressure cannot be displayed on ADVANCE ZD. Bardzo przydatne parametry nie mogą być wyświetlone PzDr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 Bardzo przydatne parametry nie mogą być wyświetlone jeden parametr... a boost wg mnie miec najlepiej na slupku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 ją mam oem na kolumnie kierownicy i jakoś daje radę ale wymaga to całkowitego oderwania wzroku z drogi. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sender3 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Kwestia przyzwyczajenia ale w codziennej jeździe po kilku miesiącach nie przeszkadza Jedyna uwaga to by przy montowaniu 3 wskaźników umiejscowić je na słupku od jak najniższego poziomu (ja mam przyklejony w rogu na desce wyświetlacz od czujników cofania i przez to zegary zaczynają się wyżej). Bo inaczej po otwarciu (opuszczeniu) przesłony słonecznej zasłania/koliduje ona z najwyższym wskaźnikiem ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się