Skocz do zawartości

Klimatyzacja Legacy 2005 MY2004


piowa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

jest trochę tego badziewia niezbędnego aby klima działała i zaczynając od najdroższych części to:

Kompresor - nowy lub regenerowany

parownik - nowy lub używany (sprawdzony na drożność i szczelność)

skraplacz - tylko nowy

węże - nowe lub używane

panel sterowania nowy lub używany

zawór rozprężny - tylko nowy

osuszacz - tylko nowy

filtr kabinowy - tylko nowy

 

i teraz w zależności czy nowe czy używane ceny są drastycznie zróżnicowane

 

do tego trzeba jeszcze dodać koszt montażu w zależności od regionu i renomy warsztatu ceny od 700 do 1500

oraz koszt czynnika , oleju a czasem i koszt płukania używanych elementów.

 

podaj z jakiego miasta jesteś to na PW podeśle namiary na warsztaty które dobrze robią układy klimatyzacji samochodowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Okeyten nie zauważyłem tego Twojego tłumaczenia, żeś je zrobił takie małe jak to w umowach z bankami drobnym druczkiem na ostatniej stronie itd. :mrgreen:

 

piowa na tym zdjęciu ewidentnie widać że nagrzewnica (nr 11) nie jest zintegrowana z parownikiem :P radze ten serwis omijać szerokim łukiem który chciał Ci wmówić że to urządzenia zintegrowane i występują w postaci jednego.

Do skompletowania układu musisz jeszcze kupić zawór rozprężny (nr 5)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dzięki wielkie!

Namierzyłem parownik dopiero na amerykańskim ebayu, razem z częściami 3,4,5,6 i kupiłem.

Jeszcze tylko najdłuższego węża mi brakuje i już będzie komplet do zamontowania.

 

-- Wt kwi 10, 2012 7:41 pm --

 

Zamontowałem klimę i niby wszystko działa, ale przy ręcznej parownikiem steruje coś takiego jak Thermo Amplifier. Czy ktoś wie co to jest i jak to zdobyć? Jak gościu złącza kabelkami kostkę to klima działa, ale ten sterownik jest potrzebny by rozłączać parownik jak temperatura jest poniżej 0 stopni.

Jest to nr 2 ze zdjęcia:

viewer.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest to tak zwany czujnik oblodzenia parownika jeżeli temperatura na parowniku spada poniżej 2 / 3 stopni to rozłącza klimatyzacje bo inaczej by Ci zamarzła. Można coś takiego kupić bez problemu w dobrym serwisie klimatyzacji i nie musi to być oryginał, może być od innego auta tylko żeby miał tyle samo pinów.

 

Pozdrawiam

 

H.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...