MacKandefer Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 Witam. Dręczy mnie ostatnio problem. Pokazała mi się kontrolka C.E. Jako że posiadam ScanGaugeII włączyłem diagnostykę i pokazało mi P0301, P0302, P0304. Po usunięcie błędu kilka dni później pokazało się P0301, 0303, P0304 jeśli dobrze pamiętam. Samochód ostatnio wydaje się stracił trochę mocy. Ale może to subiektywne odczucie. Auto wyposażone jest w CAI oraz lekkie koło zamachowe. Słyszałem że to też czasem może pokazywać błąd jednak raczej nie zapłonu (!) Rozrząd PODOBNO został wymieniony przez dealera w styczniu 2011. Nie wiem jednak czy to prawda ponieważ nie mam do tego żadnego papierka. Auto sprowadzone z Texasu. Bardzo prosze o pomoc. Nie chcę doprowadzić do jakiegoś uszkodzenia. PS: Tryb bezpieczny nie włącza się. Turbo kręci normalnie. Maciek Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 Duży masz przebieg ? Podjedź do serwisu na regulację zaworów, sprawdź przy okazji świece i cewki. PS. Jak nie jesteś pewien w 100% rozrządu, to warto by było go przy okazji sprawdzić ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacKandefer Posted November 17, 2011 Author Share Posted November 17, 2011 Witam Przebieg to 145kmil. Świece były wymienione przy 138kmil ale nie wiem czy te kmioty z warsztatu na zadupiu Tennessee wogóle wsadziły mi to co trzeba było - nie zauważyłem żeby ustawiali przerwę w świecy. Tak czy inaczej nie jestem pewien tych "mechaników". Przetoczyli mi na przykład koło zamachowe zamiast wsadzić nowe - a za nowe zapłaciłem. Fuszera pełną gembą. Źle było wyważone, auto trzęsło się jak wóz drabiniasty na szesnastowiecznym bruku. No i sprzęgło poszło do kosza po 3kmil ze względu na nierówne zużycie. Na szczęście nic więcej nie siadło. Musiałem kupić nowe koło i sprzęgło. Zamówiłem więc Zestaw ACT ProLite i pojechałem z tym do P&L Motorsport Chicago i tam w końcu zrobili dobrze. No ale 1200$ do kosza. Ręce opadają. Cewki sprawdzało już ASO - Kelly Subaru Chattanooga. Twierdzili że są OK bo testowali na dużym obciążeniu. Ale też im za bardzo nie ufam. Nawet wcale. Dziękuję za poradę. Umówię się w 4T w Katowicach i zobaczymy co powiedzą. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now