Skocz do zawartości

Zzera tylne opony, dlaczego ?


Legacy96

Rekomendowane odpowiedzi

Chcac zmienic opony na zimowe przyjrzalem sie dokladniej letnim. Pol roku temu byly nowe, teraz maja przejechane ok. 12 tkm. Wszystkie wyzabkowane, z przodu bardziej niz z tylu, ale rownomiernie. Natomiast opony tylne po zewnetrznej stronie sa bardziej zuzyte niz po wewnetrznej, ogolnie tylne sa bardziej zuzyte niz przednie. Co jest nie tak ? Za duza czy za mala zbieznosc z tylu ? Bo chyba z tylu nic wiecej sie nie ustawia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bylem w serwisie Subaru, okazalo sie ze zbieznosc z tylu wynosila 1 cm... :evil: jakim cudem przy poprzednim ustawianiu w serwisie oponiarskim komputer pokazal ze wszystko jest ok ? Teraz bede mierzyl centymetrem po ustawianiu geometrii czy jest mniej wiecej ok. Nauczka kosztowala dwukrotne ustawianie zbieznosci, zwiekszone zuzycie paliwa i dwie nowe opony zjechane na obrzezach :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Badanie amorków wykazało stan nówka nie śmigana przy 115kkm przebiegu.

Niestety metoda pomiaru sprawności amortyzatorów jest niemiarodajna. Aby sprawdzić faktyczny stan zawieszenia trzebaby wymontować każdy amor i poddać badaniu na stanowisku laboratoryjnym. Uzyskaną charakterystykę należałoby porównać z charakterystyką fabryczną. Fajny wykres, na którym pięknie widać, która faza pracy niedomaga. Niestety koszta ogromne i pewnie niełatwo znaleźć specjalistów ze sprzętem pomiarowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...