wojto79 Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 Witam, jak w temacie, piszczy mi łapa, którą widać za obudową filtra powietrza, jak tylką ją lekko dotknę przestaje, i teraz pytanie, czy ona na dole jest na tulejkach lub czymś podobnym? Czy ktoś przerabiał temat i może wiejak dojść do dołu tej łapy, sam na razie nie miałem czasu a nie chcę grzebać bez przygotowania jakiegokolwiek:) Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juras K Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 Łożysko oporowe do wymiany- miałem to samo w legacy III !!! Wymieniłem i spokój :!: -trzeba skrzynię zrzucić . Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedimy99 Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 Kolega Juras K ma rację łożysko do wymiany niestety skrzynię trzeba wyjąć.Niedawno pękła mi łapa sprzęgła i tą operację mam już za sobą.Przy okazji jak skrzynia będzie zdjęta to sprawdż stan całego sprzęgła żeby się nie okazało że zaraz padnie poco dwa razy grzebać.Jak będziesz zakładał nowe łożysko to posmaruj tuleję na wałku sprzęgłowym smarem grafitowym w miejscu gdzie pracuje to łożysko.Moim zdaniem dlatego właśnie pękają łapy w tych modelach ponieważ kiedy łożysko pracuje na sucho stawia łapie duży opór.Jak posmarowałem u siebie to sprzęgło pracuje o połowę lżej różnica kolosalna. Koszt nowego łożyska coś ok.220pln(valeo) Pozdrawiam Tadek Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojto79 Posted November 14, 2011 Author Share Posted November 14, 2011 Witam, dziękuję za odpowiedzi, tego się obawiałem:( Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.