chinior Posted November 13, 2011 Share Posted November 13, 2011 Witam Pacjent: Subaru Impreza GT MY00 instalacja LPG Objawy: falujące obroty na biegu jałowym (faluje dość mocno od 0 do 1000 czasem gaśnie) - problem występuje tylko gdy silnik się rozgrzeje i tylko na PB, na LPG obroty są równe Leczenie: jak do tej pory został wyczyszczony silnik krokowy i wygląda na sprawny (wykręcony podpięty do kostki po włączeniu zasilania w stacyjce bez uruchamiania zapłonu widać, że pracuje) Rozważania: Czy w przypadku źle działającego silnika krokowego obroty falowałyby tylko na PB czy również na LPG? Czy zabrudzona przepustnica miałaby wpływ na LPG czy tylko na PB? Jak dalej leczyć pacjenta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiek_67 Posted November 13, 2011 Share Posted November 13, 2011 chinior, kiedy ostatni raz wymieniałeś filtr powietrza ? Miałem identyczny objaw (na LPG było OK, na noPB przelewało, za mało powietrza w mieszance, za bogato). Wyjmij na chwilkę starą wkładkę filtra powietrza z puchy i zobacz czy nadal będzie falowanie obrotów. Jeżeli nie, kup nową wkładkę, załóż i będzie najprawdopodobniej OK. Pozdrawiam Grzegorz Link to comment Share on other sites More sharing options...
chinior Posted November 13, 2011 Author Share Posted November 13, 2011 filtr powietrza był zmieniany niedawno więc to nie to Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiek_67 Posted November 13, 2011 Share Posted November 13, 2011 filtr powietrza był zmieniany niedawno więc to nie to OK, sprawdź jeszcze Lambdę. Pozdrawiam Grzegorz Link to comment Share on other sites More sharing options...
chinior Posted November 13, 2011 Author Share Posted November 13, 2011 lambda zmieniona miesiąc temu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiek_67 Posted November 13, 2011 Share Posted November 13, 2011 chinior, to, że coś zmieniałeś miesiąc temu nie oznacza, że jest sprawne. Widziałem już nie jedną przepływką i lambdę, które po wyjęciu z pudełka były niesprawne... Zresztą, jesteś z Warszawy, tutaj aż się roi od ASO, nie-ASO. Podjedź gdzieś na diagnostykę i będzie sprawa jasna. To nie żadne czary-mary Pozdrawiam Grzegorz Link to comment Share on other sites More sharing options...
chinior Posted November 13, 2011 Author Share Posted November 13, 2011 Ok lambdy jestem pewien bo była sprawdzona na kompie, ale tak naprawdę to najbardziej interesuje mnie odpowiedź na pytanie czy jest możliwe, że występują te objawy na PB przy uszkodzonym krokowcu lub brudnej przepustnicy a na LPG jest wszystko OK? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.