vectropagus Posted November 11, 2011 Share Posted November 11, 2011 Czy wahacze w gt i wrx ew. w wrx-ach do którego roku są takie same. Chodzi mi o zwykłe stalowe nie aluminiowe. Druga sprawa to czy wahacze różniły się pomiędzy wersją gt/wrx a tymi montowanymi w mniejszych wersjach pojemnościowych ew. tylko przednionapędowych?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted November 12, 2011 Share Posted November 12, 2011 Wszystkie wahacze w tym modelu są takie same,bez znaczenia typ napędu, ani pojemność,ani specyfikacja auta.Można także zamienić metalowe na aluminiowe (parami oczywiście).Mocniejsze wersje subaru miały inną specyfikę (twardość) gum,pozdro. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
vectropagus Posted November 12, 2011 Author Share Posted November 12, 2011 Dzięki. Z chęcią dałbym ci pomuka za szybką odpowiedź ale nie wiem jak . Pozostaje wirtualne pifko do postawienia i dziękuję Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRB Posted November 12, 2011 Share Posted November 12, 2011 W prawym dolnym rogu posta powinien być plusik - tak się daje pomuka . Link to comment Share on other sites More sharing options...
vectropagus Posted November 15, 2011 Author Share Posted November 15, 2011 Moja wiedza na temat wahaczy stalowych jest już chyba wystarczająca choć nie wiem czy po 2005r. w wrx nie bylo już aluminiowych. Skoro jesteśmy przy aluminiowych wahaczach, które byly montowane w STi-jaka jest ich zaleta/przewaga w stosunku do stalowych-tylko kwestia masy czy są wytrzymalsze a może slabsze?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted November 15, 2011 Share Posted November 15, 2011 Są lżejsze i wytrzymalsze,poza tym nie ulegają wygięciom przez co unikasz problemów z geometrią przy niewielkich odkształceniach wahacza metalowego.Poza tym można opcjonalnie założyć grubsze sworznie,pozdro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted November 15, 2011 Share Posted November 15, 2011 Nie to, ze ze nie mozna ich peknac dla odmiany Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrpalon Posted November 15, 2011 Share Posted November 15, 2011 Ja mam WRX-a z 2005 i mam już aluminiowe w serrii Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted November 15, 2011 Share Posted November 15, 2011 Wszystkie wahacze w tym modelu są takie same,bez znaczenia typ napędu, ani pojemność,ani specyfikacja auta.Można także zamienić metalowe na aluminiowe (parami oczywiście).Mocniejsze wersje subaru miały inną specyfikę (twardość) gum,pozdro. Na pozór tak, ale nie do końca , np. wersje Kombi -- 15 lis 2011, o 20:34 -- i wytrzymalsze,poza tym nie ulegają wygięciom moim zdaniem sie bardziej gną jak stalowe , o to nie jest prawda że są aluminiowe i sie nie wyginają, wyginają sie jak każda np. felga alumniowa , jedyna ich zaleta to waga, a waga nieresorowana jest bardzo ważna Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted November 15, 2011 Share Posted November 15, 2011 Osobiście mi się nie przydarzyło,ale podobno aluminiowe się nie gną tylko pękają i i w tym kontekście myślałem pisząc o pewności geometri.Co oczywiście ma swoje minusy,na pogiętym lekko wahaczu dojedziesz do domu lub do warsztatu a na pękniętym alu niestety nie,pozdro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now