mik Opublikowano 11 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2006 Mam problem. Ze skrzyni biegow od strony sprzegla spod "blaszki" zaznaczonej na rysunku na czerwono mam wyciek oleju. Blaszka przymocowana jest trzema srobami, ale po ich odkreceniu da sie ja odsunac o 2 mm i to razem z walem. Czy moze mi ktos doradzic jak sie dostac do uszczelniacza pod nia? Czy trzeba rozbierac cala skrzynie biegow, a moze po prostu "bardziej" sie przylozyc? Pozdrawiam Mik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 12 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 Mam problem. Ze skrzyni biegow od strony sprzegla spod "blaszki" zaznaczonej na rysunku na czerwono mam wyciek oleju. Blaszka przymocowana jest trzema srobami, ale po ich odkreceniu da sie ja odsunac o 2 mm i to razem z walem. Czy moze mi ktos doradzic jak sie dostac do uszczelniacza pod nia? Czy trzeba rozbierac cala skrzynie biegow, a moze po prostu "bardziej" sie przylozyc? Pozdrawiam Mik Tulejka prowadzaca lozyska oporowego(to co widac zaznaczone na rysunku) powinna miec wlasnie od spodu nabity uszcelniacz.Mozna kupic go osobno lub z tulejka.Proponowalbym kupic kpl, bo sama tulejka tez sie wyciera od poruszajacego sie na niej lozyska.Uszcelniacz kupisz pod wymiar, ewentualnie w ASO,ale pewnie musisz sie liczyc z kilkudniowym oczekiwaniem na czesc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mik Opublikowano 12 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 Wielkie dzieki! Zrobione! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panklex Opublikowano 12 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 Bylismy grzeczni dostaniemy jakis opis naprawy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi