ramzes Posted November 11, 2011 Share Posted November 11, 2011 witam mam pytanie można wymienić obudowę amortyzatora sti czy jest nierozbieralny, pytam bo kupiłem komplet urzywanych i przedni ma przykrzywione dolne mocowanie :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawlo20 Posted November 11, 2011 Share Posted November 11, 2011 na złom... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ramzes Posted November 11, 2011 Author Share Posted November 11, 2011 amortyzator jest dobry tylko blachy dolne te kture są z dwoma otworami na śruby są przygięte Link to comment Share on other sites More sharing options...
namiot Posted November 11, 2011 Share Posted November 11, 2011 jeżeli blachy są przygięte to je wyprostuj i załóż podczas skręcanie wyprostują się idealnie bo je dociśniesz do piasty Link to comment Share on other sites More sharing options...
Techno Posted November 11, 2011 Share Posted November 11, 2011 jeżeli blachy są przygięte to je wyprostuj i załóż podczas skręcanie wyprostują się idealnie bo je dociśniesz do piasty a wiesz że materiał sie uplastycznia - ja bym takich operacji nie polecał, za chwile się zegnie w tym samym miejscu ... tylko złom Link to comment Share on other sites More sharing options...
namiot Posted November 12, 2011 Share Posted November 12, 2011 jak się ma zgiąć jeżeli będzie piasta pomiędzy dwoma blachami skręconymi śrubami Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted November 12, 2011 Share Posted November 12, 2011 to choroba tych amorów, gną się te mocowania, możesz odkręcić z dołu śrubę, wyjąć wkład, potem wyprostować te blachy i dospawać na nie drugie o takim samym kształcie, to się wzmocnią, ale wtedy w ekstremalnych sytuacjach zegnie się już sama rura, a nie blacha... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ramzes Posted November 13, 2011 Author Share Posted November 13, 2011 można wkład wyciągać i spowrotem włożyc i bendzie ok :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
pszemmek Posted November 13, 2011 Share Posted November 13, 2011 Są rozieralne, tutaj masz dokładny opis ze zdjęciami, przy okazji nasmaruj sobię lagę co by nie zaczęła stukać. http://www.subaruforester.org/vbulletin ... ics-29677/ 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
edek2006 Posted November 17, 2013 Share Posted November 17, 2013 A wie ktoś czy można zastosować Są rozieralne, tutaj masz dokładny opis ze zdjęciami, przy okazji nasmaruj sobię lagę co by nie zaczęła stukać. http://www.subarufor... ... ics-29677/ A wie ktoś, czy można do tego zastosować smar litowy o zwiększonej stabilności, tylko zielony, bo nigdzie nie mogę namierzyć tego białego. No chyba, że macie namiary na ten z opisu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiek79 Posted November 17, 2013 Share Posted November 17, 2013 edek2006 http://majsterkowanie.eu/pl_PL/p/Smar-litowy-500g-CX-80/9800 Taki, jest dobry i teraz jakiś tanszy Link to comment Share on other sites More sharing options...
edek2006 Posted November 17, 2013 Share Posted November 17, 2013 edek2006 http://majsterkowani...500g-CX-80/9800 Taki, jest dobry i teraz jakiś tanszy Mam u siebie innego producenta, ale ma praktycznie identyczny opis. Pytanie czy to co przesłałeś to jest zielony czy biały kolor, czy może to nie ma żadnego znaczenia ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiek79 Posted November 17, 2013 Share Posted November 17, 2013 to choroba tych amorów, gną się te mocowania, możesz odkręcić z dołu śrubę, wyjąć wkład, potem wyprostować te blachy i dospawać na nie drugie o takim samym kształcie, to się wzmocnią, ale wtedy w ekstremalnych sytuacjach zegnie się już sama rura, a nie blacha... To chyba zdrowo trzeba wpaść w żeby to skrzywić ? przecierz to jest dosć solidne Jak tak zrobi to już mu się na pewno nie wygnie ,to tak z blochy ok 3-4mm by pasował zrobić tylko wyedy śruby mogą być za któtkie ramzes zapodaj zdjęcie jak to jest sprzywione Link to comment Share on other sites More sharing options...
edek2006 Posted November 17, 2013 Share Posted November 17, 2013 to choroba tych amorów, gną się te mocowania, możesz odkręcić z dołu śrubę, wyjąć wkład, potem wyprostować te blachy i dospawać na nie drugie o takim samym kształcie, to się wzmocnią, ale wtedy w ekstremalnych sytuacjach zegnie się już sama rura, a nie blacha... To chyba zdrowo trzeba wpaść w żeby to skrzywić ? przecierz to jest dosć solidne Jak tak zrobi to już mu się na pewno nie wygnie ,to tak z blochy ok 3-4mm by pasował zrobić tylko wyedy śruby mogą być za któtkie ramzes zapodaj zdjęcie jak to jest sprzywione Grzesiek79 to temat z 2011, a ja go tylko odgrzebałem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiek79 Posted November 17, 2013 Share Posted November 17, 2013 (edited) Ten jest taki jasny coś jak jasny miód ,mam rózne smary w domu i ten co podesłałem wydaje mi się naj lejlepszy ,dobrze przylega, nie jest jak galaretoa że mozna go kroić czy jakiś wodnisty ,pewnie są lepsze co do koloru to nie wiem O kurcze faktycznie z 2011 już nic nie piszę Bardzo dobre smary są od LOCTITE ,ogulnie kleje i tp Edited November 17, 2013 by Grzesiek79 Link to comment Share on other sites More sharing options...
edek2006 Posted November 17, 2013 Share Posted November 17, 2013 Ten jest taki jasny coś jak jasny miód ,mam rózne smary w domu i ten co podesłałem wydaje mi się naj lejlepszy ,dobrze przylega, nie jest jak galaretoa że mozna go kroić czy jakiś wodnisty ,pewnie są lepsze co do koloru to nie wiem O kurcze faktycznie z 2011 już nic nie piszę Bardzo dobre smary są od LOCTITE ,ogulnie kleje i tp Spoko< dzięki wielkie bo bardzo pomogłeś Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiek79 Posted November 18, 2013 Share Posted November 18, 2013 Spoko< dzięki wielkie bo bardzo pomogłeś Nie ma sprawy, choć tyle mi się udało Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ayu Posted November 18, 2013 Share Posted November 18, 2013 W specyfikacji tego smaru http://majsterkowani...500g-CX-80/9800 jest podane, że działa w temperaturze do -20 stopni. Nie za mało?Lotos ma -30: http://allegro.pl/smar-litowy-lt-43-5kg-i3648399985.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiek79 Posted November 18, 2013 Share Posted November 18, 2013 (edited) W specyfikacji tego smaru http://majsterkowani...500g-CX-80/9800 jest podane, że działa w temperaturze do -20 stopni. Nie za mało?Lotos ma -30: http://allegro.pl/sm...3648399985.html Pewnie jest lepszy To i tak jest ratowanie umrzyka ,takie smarowanie. Jak coś już jest wytarte i ma luz to jest tylko dorazne podratowanie i nie zawsze skuteczne na długo. Trzeba by tam było pompować smar często ale to jest za dużo pracy żeby to rozbierać i smarować, jest tylko jedno wyjście żeby to raz rozebrać i smarować potem często ale bez rozbierania ,albo dorobić nowe tuleje tylko o innych wymiarach ,nie chodzi mi tylko o średnicę Edited November 18, 2013 by Grzesiek79 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiotrGS Posted November 19, 2013 Share Posted November 19, 2013 edek2006 Jeśli potrzebujesz taki smar to ja mogę oddać to co dostałem od Pana z Zerkopol. Chciałem by mi dorobił nowe włady bo stare pukały. Pan nawet się nie schylił i stwierdził że mam amory niezozbieralne ale mogę se nasmarować i dał mi jakiś specjalistyczny smar - nie wiem co to (sam nie miał ochoty tego robić ). Jak bym wiedział co i gdzie nasmarować to bym to zrobił ale amory wymieniłem na Ultra SR a stare okazały się rozbieralnymi z STI (jeszcze ktoś je odkupił) a smar został (taki jasny można powiedzieć beżowy). Link to comment Share on other sites More sharing options...
California Posted November 19, 2013 Share Posted November 19, 2013 Ja smarowałem moje amory tym: http://www.militec-1.com/grease11.html Podobno jeden z najlepszych smarów litowych. Link to comment Share on other sites More sharing options...
edek2006 Posted November 19, 2013 Share Posted November 19, 2013 Dzięki Panowie, ale juz zrobiłem tym co miałem. W środku starego smaru było niewiele, a i niektóre jego kawałki były zbrylone. Niestety po naprawie pukanie nie ustało Szukam dalej podejrzewam jeszcze przekładnie kierowniczą. Link to comment Share on other sites More sharing options...
California Posted November 19, 2013 Share Posted November 19, 2013 Te amory pukają dlatego, że wycierają się z braku smarowania panewki po których porusza się tłoczysko. Jak początkowe stadium, to podobno przesmarowanie pomaga (może wygłusza tylko). Jak bardziej zużyte, to nie ma powodu, żeby smarowanie pomogło. Może ciągle amory pukają Link to comment Share on other sites More sharing options...
edek2006 Posted November 19, 2013 Share Posted November 19, 2013 Te amory pukają dlatego, że wycierają się z braku smarowania panewki po których porusza się tłoczysko. Jak początkowe stadium, to podobno przesmarowanie pomaga (może wygłusza tylko). Jak bardziej zużyte, to nie ma powodu, żeby smarowanie pomogło. Może ciągle amory pukają Po przesmarowaniu nie było najmniejszej zmiany. Auto ma dopiero niecałe 50 tyś, więć nie powinno być jeszcze takich objawów jak piszesz, tym bardziej, że pukanie dopiero co się pojawiło. Link to comment Share on other sites More sharing options...
California Posted November 20, 2013 Share Posted November 20, 2013 Auto ma dopiero niecałe 50 tyś, więć nie powinno być jeszcze takich objawów jak piszesz To wcale nie jest mały przebieg dla tylnych amorów w GD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now