ramzes Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 witam mam pytanie można wymienić obudowę amortyzatora sti czy jest nierozbieralny, pytam bo kupiłem komplet urzywanych i przedni ma przykrzywione dolne mocowanie :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 na złom... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzes Opublikowano 11 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 amortyzator jest dobry tylko blachy dolne te kture są z dwoma otworami na śruby są przygięte Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 jeżeli blachy są przygięte to je wyprostuj i załóż podczas skręcanie wyprostują się idealnie bo je dociśniesz do piasty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techno Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 jeżeli blachy są przygięte to je wyprostuj i załóż podczas skręcanie wyprostują się idealnie bo je dociśniesz do piasty a wiesz że materiał sie uplastycznia - ja bym takich operacji nie polecał, za chwile się zegnie w tym samym miejscu ... tylko złom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 12 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 jak się ma zgiąć jeżeli będzie piasta pomiędzy dwoma blachami skręconymi śrubami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 12 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 to choroba tych amorów, gną się te mocowania, możesz odkręcić z dołu śrubę, wyjąć wkład, potem wyprostować te blachy i dospawać na nie drugie o takim samym kształcie, to się wzmocnią, ale wtedy w ekstremalnych sytuacjach zegnie się już sama rura, a nie blacha... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzes Opublikowano 13 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 można wkład wyciągać i spowrotem włożyc i bendzie ok :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pszemmek Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Są rozieralne, tutaj masz dokładny opis ze zdjęciami, przy okazji nasmaruj sobię lagę co by nie zaczęła stukać. http://www.subaruforester.org/vbulletin ... ics-29677/ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edek2006 Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 A wie ktoś czy można zastosować Są rozieralne, tutaj masz dokładny opis ze zdjęciami, przy okazji nasmaruj sobię lagę co by nie zaczęła stukać. http://www.subarufor... ... ics-29677/ A wie ktoś, czy można do tego zastosować smar litowy o zwiększonej stabilności, tylko zielony, bo nigdzie nie mogę namierzyć tego białego. No chyba, że macie namiary na ten z opisu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 edek2006 http://majsterkowanie.eu/pl_PL/p/Smar-litowy-500g-CX-80/9800 Taki, jest dobry i teraz jakiś tanszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edek2006 Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 edek2006 http://majsterkowani...500g-CX-80/9800 Taki, jest dobry i teraz jakiś tanszy Mam u siebie innego producenta, ale ma praktycznie identyczny opis. Pytanie czy to co przesłałeś to jest zielony czy biały kolor, czy może to nie ma żadnego znaczenia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 to choroba tych amorów, gną się te mocowania, możesz odkręcić z dołu śrubę, wyjąć wkład, potem wyprostować te blachy i dospawać na nie drugie o takim samym kształcie, to się wzmocnią, ale wtedy w ekstremalnych sytuacjach zegnie się już sama rura, a nie blacha... To chyba zdrowo trzeba wpaść w żeby to skrzywić ? przecierz to jest dosć solidne Jak tak zrobi to już mu się na pewno nie wygnie ,to tak z blochy ok 3-4mm by pasował zrobić tylko wyedy śruby mogą być za któtkie ramzes zapodaj zdjęcie jak to jest sprzywione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edek2006 Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 to choroba tych amorów, gną się te mocowania, możesz odkręcić z dołu śrubę, wyjąć wkład, potem wyprostować te blachy i dospawać na nie drugie o takim samym kształcie, to się wzmocnią, ale wtedy w ekstremalnych sytuacjach zegnie się już sama rura, a nie blacha... To chyba zdrowo trzeba wpaść w żeby to skrzywić ? przecierz to jest dosć solidne Jak tak zrobi to już mu się na pewno nie wygnie ,to tak z blochy ok 3-4mm by pasował zrobić tylko wyedy śruby mogą być za któtkie ramzes zapodaj zdjęcie jak to jest sprzywione Grzesiek79 to temat z 2011, a ja go tylko odgrzebałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 (edytowane) Ten jest taki jasny coś jak jasny miód ,mam rózne smary w domu i ten co podesłałem wydaje mi się naj lejlepszy ,dobrze przylega, nie jest jak galaretoa że mozna go kroić czy jakiś wodnisty ,pewnie są lepsze co do koloru to nie wiem O kurcze faktycznie z 2011 już nic nie piszę Bardzo dobre smary są od LOCTITE ,ogulnie kleje i tp Edytowane 17 Listopada 2013 przez Grzesiek79 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edek2006 Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Ten jest taki jasny coś jak jasny miód ,mam rózne smary w domu i ten co podesłałem wydaje mi się naj lejlepszy ,dobrze przylega, nie jest jak galaretoa że mozna go kroić czy jakiś wodnisty ,pewnie są lepsze co do koloru to nie wiem O kurcze faktycznie z 2011 już nic nie piszę Bardzo dobre smary są od LOCTITE ,ogulnie kleje i tp Spoko< dzięki wielkie bo bardzo pomogłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Spoko< dzięki wielkie bo bardzo pomogłeś Nie ma sprawy, choć tyle mi się udało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 W specyfikacji tego smaru http://majsterkowani...500g-CX-80/9800 jest podane, że działa w temperaturze do -20 stopni. Nie za mało?Lotos ma -30: http://allegro.pl/smar-litowy-lt-43-5kg-i3648399985.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 (edytowane) W specyfikacji tego smaru http://majsterkowani...500g-CX-80/9800 jest podane, że działa w temperaturze do -20 stopni. Nie za mało?Lotos ma -30: http://allegro.pl/sm...3648399985.html Pewnie jest lepszy To i tak jest ratowanie umrzyka ,takie smarowanie. Jak coś już jest wytarte i ma luz to jest tylko dorazne podratowanie i nie zawsze skuteczne na długo. Trzeba by tam było pompować smar często ale to jest za dużo pracy żeby to rozbierać i smarować, jest tylko jedno wyjście żeby to raz rozebrać i smarować potem często ale bez rozbierania ,albo dorobić nowe tuleje tylko o innych wymiarach ,nie chodzi mi tylko o średnicę Edytowane 18 Listopada 2013 przez Grzesiek79 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrGS Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 edek2006 Jeśli potrzebujesz taki smar to ja mogę oddać to co dostałem od Pana z Zerkopol. Chciałem by mi dorobił nowe włady bo stare pukały. Pan nawet się nie schylił i stwierdził że mam amory niezozbieralne ale mogę se nasmarować i dał mi jakiś specjalistyczny smar - nie wiem co to (sam nie miał ochoty tego robić ). Jak bym wiedział co i gdzie nasmarować to bym to zrobił ale amory wymieniłem na Ultra SR a stare okazały się rozbieralnymi z STI (jeszcze ktoś je odkupił) a smar został (taki jasny można powiedzieć beżowy). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
California Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 Ja smarowałem moje amory tym: http://www.militec-1.com/grease11.html Podobno jeden z najlepszych smarów litowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edek2006 Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 Dzięki Panowie, ale juz zrobiłem tym co miałem. W środku starego smaru było niewiele, a i niektóre jego kawałki były zbrylone. Niestety po naprawie pukanie nie ustało Szukam dalej podejrzewam jeszcze przekładnie kierowniczą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
California Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 Te amory pukają dlatego, że wycierają się z braku smarowania panewki po których porusza się tłoczysko. Jak początkowe stadium, to podobno przesmarowanie pomaga (może wygłusza tylko). Jak bardziej zużyte, to nie ma powodu, żeby smarowanie pomogło. Może ciągle amory pukają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edek2006 Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 Te amory pukają dlatego, że wycierają się z braku smarowania panewki po których porusza się tłoczysko. Jak początkowe stadium, to podobno przesmarowanie pomaga (może wygłusza tylko). Jak bardziej zużyte, to nie ma powodu, żeby smarowanie pomogło. Może ciągle amory pukają Po przesmarowaniu nie było najmniejszej zmiany. Auto ma dopiero niecałe 50 tyś, więć nie powinno być jeszcze takich objawów jak piszesz, tym bardziej, że pukanie dopiero co się pojawiło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
California Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Auto ma dopiero niecałe 50 tyś, więć nie powinno być jeszcze takich objawów jak piszesz To wcale nie jest mały przebieg dla tylnych amorów w GD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się