Green Turtle Posted November 10, 2011 Share Posted November 10, 2011 Witam wszystkich! Marzy mi się auto uniwersalne, z napędem na 4 koła, przestronne z pojemnym bagażnikiem. Poczytałem trochę forum i wygląda na to że to Legacy, Outback oraz Forester. W moim zainteresowaniu są starsze auta w cenie do około 10 max 13 tys zł. Co byście polecili? Zależy mi na rozsądnej eskploatacji, rocznie robię około 18 tys km, raz w tygodniu wiozę komplet dorosłych pasażerów do pracy 30 km i z powrotem, więc szukam auta w którym trzy osoby z tyłu w miarę komfortowo siedzą. Możecie podać mi wymiar szerokości siedzeń z tyłu oraz głębokość bagażnika ze złożonymi siedzeniami? Jaki jest prześwit w Legacy, Outbacku i Foresterze? Optymalny silnik do gazu, z tego to wyczytałem to 2.5 SOHC czyli to jaki to jest, o jakiej mocy 150 KM czy 156 KM i w jakich modelach występuje? Skrzynia biegów: preferuję manualną, bo chyba mniej pali i jest szybsza od automatycznej, a z drugiej strony automat lepiej radzi sobie w trudnych warunkach. Jaka jest różnica w spalaniu między tymi skrzyniami? Aha jeszcze jak z blacharką? Który model jest odporny? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bzyq Posted November 11, 2011 Share Posted November 11, 2011 Marzy mi się auto uniwersalne w cenie do około 10 max 13 tys zł. Optymalny silnik do gazu Zależy mi na rozsądnej eskploatacji :shock: :shock: :shock: To się da zrobić w ogóle? Jaki budżet poza zakupowym (rezerwa na drobne naprawy i konieczne czynności pozakupowe) ? Czy to już budżet napięty na max aby kupić i liczyć na szczęście? Legacy, Outback oraz Forester Tu już nie napinałbym się na konkretny model tylko brał co się trafi w lepszym stanie;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Green Turtle Posted November 11, 2011 Author Share Posted November 11, 2011 Niestety, taki jest budżet na zakup i ewentualnie mógłbym miec rezerwę ok. 5 tys. zł. Celuję w auta z lat 1997- 2000. Auta kosztują 10.000 - 15.000 zł. Jest to możliwe? Ponoć Subaru słyną z niezawodności ... Jak nie to mogą być trochę starsze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bzyq Posted November 11, 2011 Share Posted November 11, 2011 Z tą rezerwą można już coś pomyśleć. Bardziej niż rocznikowo szukaj ze względu na stan. Pojazdy z Allegro możesz próbować zweryfikować w odpowiednim dziale. Przejrzałem dział Sprzedam i nie trafiłem nic dla Ciebie. Powodzenia w poszukiwaniach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Green Turtle Posted November 11, 2011 Author Share Posted November 11, 2011 Dzięki, zatem skupię na Legacy kombi ale kusi mnie Outback. Jest bardziej uniwersalny, wjedzie w lekki teren, do lasu. Z drugiej strony jest mniejszy wybór ofert, są tylko silniki 2.5. Jaki jest prześwit w Legacy, bo w OBK jest 20 cm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
subleo Posted November 11, 2011 Share Posted November 11, 2011 Jaki jest prześwit w Legacy, bo w OBK jest 20 cm. 20 cm ma tylko H6-ka, pozostałe mają 19 cm (źródło tutaj). Legacy (wyłączając spec. 15 cm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacoduck Posted November 11, 2011 Share Posted November 11, 2011 też bym szukał co w lepszym stanie a nie konkretnego modelu. powodzenia Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomaszOBK Posted November 11, 2011 Share Posted November 11, 2011 Możecie podać mi wymiar szerokości siedzeń z tyłu oraz głębokość bagażnika ze złożonymi siedzeniami? W OBK baardzo głęboko, można się spokojnie położyć - co by za kierownicą nie spać... Link to comment Share on other sites More sharing options...
subleo Posted November 11, 2011 Share Posted November 11, 2011 Możecie podać mi wymiar szerokości siedzeń z tyłu oraz głębokość bagażnika ze złożonymi siedzeniami? W OBK baardzo głęboko, można się spokojnie położyć - co by za kierownicą nie spać... Pakuję narty 187 cm przy złożonej 1/3 siedzenia i jeszcze zostaje miejsce, więc szacuję głębokość na około 190-195 cm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luki266 Posted November 11, 2011 Share Posted November 11, 2011 tak jak koledzy wyżej piszą po pierwsze dobry stan techniczny. Subaru są mało awaryjne ale pod warunkiem, że nie zaniedbane. Jak będzie dojechane to koszty mogą znięchęcić. Po tym co piszesz faktycznie najbardziej pasuje OBK, ale w tej cenie dobrego to będzie ciężko. Ale jak starczy cierpliwości to pewnie jakiegoś sprzed 2000 roku się znajdzie. Ja miałem 2,5 z 2001 roku i nie było problemów, nadal jeździ bezproblemowo i ma pod 300 tys. km przebiegu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Green Turtle Posted November 12, 2011 Author Share Posted November 12, 2011 No faktycznie mniejszy jest wybór OBK, a Legacy jest więcej ofert. Czy jest jakaś różnica między tymi modelami oprócz wyższego zawieszenia? Inaczej jezdzi, wymiary są chyba inne, pewnie mniej pali? Zostaje mi wybór między II a III. a jak z częsciami używanymi do tych aut i czy są zamienniki? Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted November 12, 2011 Share Posted November 12, 2011 Optymalny silnik do gazu, z tego to wyczytałem to 2.5 SOHC czyli to jaki to jest, o jakiej mocy 150 KM czy 156 KM i w jakich modelach występuje? Występował w Foresterze I US oraz w Legacy/Obk 99-03. No faktycznie mniejszy jest wybór OBK, a Legacy jest więcej ofert. Czy jest jakaś różnica między tymi modelami oprócz wyższego zawieszenia? Większych różnic nie ma, jedynie wysokość zawieszenia i drobiazgi zewnętrzne (listwy, zderzaki). jak z częsciami używanymido tych aut i czy są zamienniki? Jakieś tam zamienniki są, ale nie wszystkich części. Generalnie tanie naprawy Subaru potrafią się zemścić - Subaru nie lubi drutu. :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
mcbeth Posted November 12, 2011 Share Posted November 12, 2011 Green Turtle napisał(a):No faktycznie mniejszy jest wybór OBK, a Legacy jest więcej ofert. Czy jest jakaś różnica między tymi modelami oprócz wyższego zawieszenia? Większych różnic nie ma, jedynie wysokość zawieszenia i drobiazgi zewnętrzne (listwy, zderzaki). Obk ma większy prześwit, skok zawieszenia i nieco większe koła (inne przełożenie główne). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now