Skocz do zawartości

Subaru Justy 1.2 94 r


ubot

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 85
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ja mam 175 na 80 i jeździ się lepiej i nawet jak w krawężnik na aluskach przywaliłem to nic się nie stało :-) I auto lepiej wygląda bo jest miejszy prześwit 8)

 

Hmmm chyba jest większy prześwit... przecież profil to stosunek % do szerokości koła, więc 80% ze 175 jest więcej niż 65% ze 165, tak więc seryjne opony są niższe, czyli jest mniejszy prześwit pod samochodem. Niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ubot, pewnie Cię to zdziwi, ale to nie ja jestem właścicielem Subaru, który wymyślił, że te auta są pchane przez krasnoludki (zwłaszcza jak się jeździ po śniegu).

 

Jesteś zbyt napięty, może to przez narkotyki ? :mrgreen:

 

 

P.S. Wiesz, że tu jest podforum techniczne, w którym nie zadałeś tego pytania ? ;)

P.S.2 Widzialeś kiedyś latające krowy ? :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panklex napisał/a:

Jest napięty bo nie ma mechanizmu różnicowego międzyosiowego

 

 

Audi Quattro w wersji rajdowej też nie miało a potrafiło znieść napięcie i wygrać małe co nieco.

 

 

A dlaczego tego nima? Tańsze wyprodukowanie napędu? Czy technologia tylko na tyle pozwalała?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

huzar105, cywilne miały. W czasach świetności Audi Quattro rajdy były na luźnych nawierzchniach. Takimi autami znacznie częściej się jeździło bokiem niż parkowało. Centralny dyfer był zbędny, a poco coś komplikować ?

 

Prototyp Audi z napędem na wszystkie koła też nie miał centralnego dyfra, przez co stwarzał pewne problemy przy parkowaniu :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Audi Quattro w wersji rajdowej też nie miało a potrafiło znieść napięcie i wygrać małe co nieco. Zobaczymy czy ubot dołączy do mistrzów czy się spali na starcie.

 

 

Niby które? Ur-Quattro miało otwarty dyfer. B-grupy dyfer otwarty z blokadą, S1 już chyba jakies mechaniczne szpery cierne.

 

jedyna B-grupa bez centrlanego dyfra to była Cytryna BX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzę , że jednak dość dużo Justynek jest na forum

a może by tak Szanowni Panowie Moderatorzy założyli nam mini dzialik poradniczo-techniczny dotyczący tego samochodzika ?

unikniemy chaosu , bałaganu i rozpisywania tematów po całym forum :)

plizzzzzz .... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest odpowiedni dział techniczny, nie ma podziału na modele. Imprez też dużo.

może właśnie to błąd że nie ma podziału na modele

ja, jak każda kobitka, lubię porządek

a tak muszę szukać w faq, a potem przeglądać większość mało treściwych topików

straszne OT (justy-latające krowy-audi np.)

 

no cóż spróbuję założyć nowy temat.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...