ubot Opublikowano 16 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 Jaki jest standardowy rozmiar oponek w justy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ywone Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 165/65/R13 dość nietypowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 Ja mam 175 na 80 i jeździ się lepiej i nawet jak w krawężnik na aluskach przywaliłem to nic się nie stało :-) I auto lepiej wygląda bo jest miejszy prześwit 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrados Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 Ja mam 175 na 80 i jeździ się lepiej i nawet jak w krawężnik na aluskach przywaliłem to nic się nie stało :-) I auto lepiej wygląda bo jest miejszy prześwit 8) Hmmm chyba jest większy prześwit... przecież profil to stosunek % do szerokości koła, więc 80% ze 175 jest więcej niż 65% ze 165, tak więc seryjne opony są niższe, czyli jest mniejszy prześwit pod samochodem. Niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 Dobrze myślisz oto mi chodziło! Bo w zimę zawsze sobie offroaduje A auto lepiej się prowadzi bo opony są szersze! :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 ubot, pewnie Cię to zdziwi, ale to nie ja jestem właścicielem Subaru, który wymyślił, że te auta są pchane przez krasnoludki (zwłaszcza jak się jeździ po śniegu). Jesteś zbyt napięty, może to przez narkotyki ? P.S. Wiesz, że tu jest podforum techniczne, w którym nie zadałeś tego pytania ? P.S.2 Widzialeś kiedyś latające krowy ? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 Ja widziałem piżmaka, czy to się też liczy??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 Witek, ROTFL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panklex Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 Jest napięty bo nie ma mechanizmu różnicowego międzyosiowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 Jest napięty bo nie ma mechanizmu różnicowego międzyosiowego Audi Quattro w wersji rajdowej też nie miało a potrafiło znieść napięcie i wygrać małe co nieco. Zobaczymy czy ubot dołączy do mistrzów czy się spali na starcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 panklex napisał/a:Jest napięty bo nie ma mechanizmu różnicowego międzyosiowego Audi Quattro w wersji rajdowej też nie miało a potrafiło znieść napięcie i wygrać małe co nieco. A dlaczego tego nima? Tańsze wyprodukowanie napędu? Czy technologia tylko na tyle pozwalała? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 Ale sie temat piknie rozwija Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 huzar105, cywilne miały. W czasach świetności Audi Quattro rajdy były na luźnych nawierzchniach. Takimi autami znacznie częściej się jeździło bokiem niż parkowało. Centralny dyfer był zbędny, a poco coś komplikować ? Prototyp Audi z napędem na wszystkie koła też nie miał centralnego dyfra, przez co stwarzał pewne problemy przy parkowaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panklex Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 Huzarowi chyba chodziło o subaru justy nie ma tego bo to kosztuje, zabiera miejsce, przy niedużej mocy silnika i braku aspiracji sportowych jest zbedne. W zamian auto ma lepsze właściwości terenowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 Audi Quattro w wersji rajdowej też nie miało a potrafiło znieść napięcie i wygrać małe co nieco. Zobaczymy czy ubot dołączy do mistrzów czy się spali na starcie. Niby które? Ur-Quattro miało otwarty dyfer. B-grupy dyfer otwarty z blokadą, S1 już chyba jakies mechaniczne szpery cierne. jedyna B-grupa bez centrlanego dyfra to była Cytryna BX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrados Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 No temat rozwinął się pięknie, a pomyśleć, że zaczęło się wszystko od Justyny, młodszej nie chcianej siostry Imprezy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacir Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 haha a ja mam justynke tylko z bardziej nietypowym slinikiem 1.0 i pali mi na mieście około 6.0-6.5 l/100km ale na trasie jest gorzej bo wychodzi to samo;/ chyba ze jade sam bez bagazy to schodzi do 5,5 pozdrawiam:) i polecam samochodzik super:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ywone Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 widzę , że jednak dość dużo Justynek jest na forum a może by tak Szanowni Panowie Moderatorzy założyli nam mini dzialik poradniczo-techniczny dotyczący tego samochodzika ? unikniemy chaosu , bałaganu i rozpisywania tematów po całym forum plizzzzzz .... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Jest odpowiedni dział techniczny, nie ma podziału na modele. Imprez też dużo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ywone Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Jest odpowiedni dział techniczny, nie ma podziału na modele. Imprez też dużo. może właśnie to błąd że nie ma podziału na modele ja, jak każda kobitka, lubię porządek a tak muszę szukać w faq, a potem przeglądać większość mało treściwych topików straszne OT (justy-latające krowy-audi np.) no cóż spróbuję założyć nowy temat..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 no cóż spróbuję założyć nowy temat..... Nie widzę przeciwskazań. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inzynier_mamon Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Tam też się pojawimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ywone Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Tam też się pojawimy ależ zapraszamy serdecznie , byle na temat OTO I WSPOMNIANY TOPIK : http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=104354 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ubot Opublikowano 22 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 Jaka powinna być kompresja na tłoczkach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlik Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 witam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się