ubot Posted January 11, 2006 Share Posted January 11, 2006 Witam serdecznie Szukam wszystkich informacji na temat modelu Subaru Justy 1.2 GLI rocznik 94r Informacje techniczne : Informacje od użytkowników. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ubot Posted January 11, 2006 Author Share Posted January 11, 2006 :| Link to comment Share on other sites More sharing options...
WRC fan Posted January 11, 2006 Share Posted January 11, 2006 Witaj! Na początek proponuję użyć opcji szukaj :wink: A co konkretnie Cię interesuje na temat tego modelu ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ubot Posted January 11, 2006 Author Share Posted January 11, 2006 Moc silnika, ile pali na 100, co się najczęściej psuje i czy generalnie jest awaryjny. Na co zwrócić szczególną uwagę przy kupnie takiego samochodu. Czy są problemy z częściami? Ile powinienem zapłacić za samochód tej klasy z rocznika 94 w normalnym stanie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartek@klubsubaru.pl Posted January 11, 2006 Share Posted January 11, 2006 ma 75KM@5600 i 72Nm@4000 (konie na 100%, w niutonach mogłem oszukać o dwa albo trzy). najczęściej psuje się nic (jeśli zadbany). GL (czyli gaźnikowy) chochluje do 7,5l/100km, GLi pewnie podobnie. zwrócić uwagę na błotniki jak mocno zardzewiałe, jak chodzi napęd + inne rzeczy sprawdzane przy zakupie zwyczajnego auta. z częściami - ciężkawo z blachami jest (np. błotniki). lampę też trudno może być znaleźć, itd. ale i tak się nie psuje, więc spoko . ile dać? hmm.. no nie wiem? 5500PLN? Link to comment Share on other sites More sharing options...
huzar105 Posted January 12, 2006 Share Posted January 12, 2006 Sprawdź czy oleju nie pali! To chyba najważniejsze! Blacharke samemu zrobić się da, a z silnikiem to trudniej walczyć (przynajmiej dla mnie) Co do palenia to zależy jak jeździsz Jak chcesz czuć te 75 km to 7.5 litra nie starczy! To napewno! Z częściami nie ma żadnego problemu nie słuchaj ludzi co gadają, że nie ma! KŁAMIĄ 8) Co do ceny to to ja bym powiedział 4.5 tys więcej takie auto nie jest warte! Musisz zawsze doliczyć jakieś naprawy ---- ale to chyba normalne jak przy każdym aucie Link to comment Share on other sites More sharing options...
QL Posted January 12, 2006 Share Posted January 12, 2006 a serio sie tym tak fajnie jezdzi? np w CH ma opinię auta doskonałego zimowo. jak z zakopywaniem sie w sniegu??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ywone Posted January 12, 2006 Share Posted January 12, 2006 a serio sie tym tak fajnie jezdzi? np w CH ma opinię auta doskonałego zimowo. jak z zakopywaniem sie w sniegu??? a serio - b. fajnie się tym jeździ a zima i zaspy mu nie straszne, wygrzebuje się bez problemu nie wiedziałam, że mam taki skarb byłam ostatnio w górach i naliczyłam takich 3 szt. co jest sporym zagęszczeniem jak na ten model znaczy to, że się sprawdza chyba Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotr Posted January 12, 2006 Share Posted January 12, 2006 W Wisle, Koniakowie i okolicy Justynek cała masa. I przybywaja nowe-nawet warsztat spejalizujący sie w Subaru powstał 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
QL Posted January 12, 2006 Share Posted January 12, 2006 a gdzie ten warsztat? tak z ciekawosci pytam, bo sam naprawiam narazie moje libero - mechanicy mają lekką panikę jak toto widzą...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konrados Posted January 12, 2006 Share Posted January 12, 2006 To jeszcze ja dorzuce swoje 3 grosze. Jestem posiadaczem Justynki od niedawna, i jest to mój pierwszy samochód napędzany na 4 koła.. Justyna zaskoczyła mnie łatwością z jaką się odpycha na śniegu i lodzie, właściwie tak sie do tego przyzwyczaiłem, że jestem w ciężkim szoku jak jade przednionapędowym samochodem i ruszyć nie moge Co prawda raz mi sie udało zawisnąć.... na płycie pod silnikiem i bez wypychania się nie obyło... poprostu śnieg do kolan+ niski zawias+ płyta pod silnikiem to nie jest najlepsze połączenie. Co do awaryjności, to zrobiłem Justyna jakieś 2000 km, wiem że to nie dużo, ale właściwie wszystko działo się bez awaryjnie, nielicze zerwanej linki od sprzegła, bo w samochodzie 16 letnim ma prawo sie urwać, no i teraz przeguby wymieniam, ale on już jęczały jak kupowałem samochód. Według mnie dużo bardziej opłaca się kupić ten samochód niż CC, Poloneza itp. Pozdrawiam, Konrad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ywone Posted January 12, 2006 Share Posted January 12, 2006 a gdzie ten warsztat? tak z ciekawosci pytam, bo sam naprawiam narazie moje libero - mechanicy mają lekką panikę jak toto widzą...... jeśli w Wiśle to chyba ten http://subaru-czesci.pl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
shodan Posted January 12, 2006 Share Posted January 12, 2006 Justynka dobrze sobie radzi rowniez w warunkach bojowych Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted January 12, 2006 Share Posted January 12, 2006 Jak jedzie nią szybki Shodan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotr Posted January 12, 2006 Share Posted January 12, 2006 a gdzie ten warsztat? tak z ciekawosci pytam, bo sam naprawiam narazie moje libero - mechanicy mają lekką panikę jak toto widzą...... jeśli w Wiśle to chyba ten http://subaru-czesci.pl/ Pewnie ten miałem na myśli, nie bylem tam tylko o nim słyszałem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
QL Posted January 13, 2006 Share Posted January 13, 2006 zaraz tam w weekend podskocze zobaczyć, to Wam powiem co myśle. i justynke jedna mam zamiar w sobote przetestowac. Tak mi jakos chodzi po głowie. Do kolekcji mi brakuje Link to comment Share on other sites More sharing options...
ubot Posted January 13, 2006 Author Share Posted January 13, 2006 A jak się maja do tego wszystkiego wersje 3 tłokowe ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
shodan Posted January 13, 2006 Share Posted January 13, 2006 Jak jedzie nią szybki Shodan Jak sie nia naucze jezdzic, to moze bedzie szybko :wink: Na razie pierwsze kroki, trzeba sie przyzwyczaic do np. 4 obrotow kierownica lock-to-lock Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartek@klubsubaru.pl Posted January 13, 2006 Share Posted January 13, 2006 A jak się maja do tego wszystkiego wersje 3 tłokowe ? wiesz, wszyscy o nich od początku mówią . nasz miał ma liczniku 246tys. jak sprzedawaliśmy i wciąż chodził jak rakieta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
huzar105 Posted January 13, 2006 Share Posted January 13, 2006 ubot napisał/a:A jak się maja do tego wszystkiego wersje 3 tłokowe ? wiesz, wszyscy o nich od początku mówią . nasz miał ma liczniku 246tys. jak sprzedawaliśmy i wciąż chodził jak rakieta Cudowne autka 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ywone Posted January 13, 2006 Share Posted January 13, 2006 zaraz tam w weekend podskocze zobaczyć, to Wam powiem co myśle no no, obejrzyj i daj znać, bo ja też mam parę rzeczy do przydłubania Link to comment Share on other sites More sharing options...
ubot Posted January 14, 2006 Author Share Posted January 14, 2006 kupiony - nie dlugo cos wiecej na jego temat Link to comment Share on other sites More sharing options...
hiszpan25 Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 Mam młodszą Justynke, bo model 1.3 GX z 1997. Jestem bardzo zadowolony tylko to pijaczka! W codziennyh dojazdach do pracy (około 13km w jedna stronę przeważnie w trasie) nijak nie potrafię zejść poniżej 8l/100km w trasie nie przekraczając 120km/h moge liczyć na 7l/100km. Autko jednak miłe a na sliskim zachowuje sie rewelacyjnie! jak przejeżdże nią tak z 10.000km to wypowiem sie na temat awaryjności PZDR! Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 W codziennyh dojazdach do pracy (około 13km w jedna stronę przeważnie w trasie) nijak nie potrafię zejść poniżej 8l/100km Kiedy silnik przez połowę dystansu pracuje na wzbogaconej mieszance ciężko cudów oczekiwać Traś to nazwać można przejchanie 100km Mój szuwarek średnio łyka w mieście 12 litrów Pb95 i raczej mniej nie weźmie, więc jak widzisz, justynka jest mistrzem jazdy o kropelce W trasie wychodzi jakieś 9-9,5 l/100km. Jakbym miał swojego wyśnionego Legacy II GT to bym chyba musiał autobusem jeździć Link to comment Share on other sites More sharing options...
ubot Posted January 14, 2006 Author Share Posted January 14, 2006 I pierwsze pytania Jak szybko mogę jeździć z napędem na 4x4 ? Czy mogę włączać i wyłączać napęd 4x4 w czasie jazdy czy tylko jeśli zatrzymam furkę ? Gdzie mogę znaleźć wykaz części do tego modelu. Czy istnieje cos takiego jak ksiąrzka naprawcza w języku polskim oczywiście. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now