ernehubka Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Witam. Mam problem z układem paliwowym, a mianowicie z wtryskiem paliwa. Nie puszcza dawki paliwa, dochodzi do niego prąd. Czy można to jakoś naprawić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opp sport Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 A czy dochodzi paliwo? Duża szansa ze padła pompa paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernehubka Opublikowano 9 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Tak dochodzi. Ciśnienie za filtrem paliwa wynosi 2 bary. Jedyny problem jest w wtrysku on mi nie chce puszczac paliwa. Prąd do niego też dochodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 wtryski są sterowane masą, prąd jest na nich zawsze, a masą steruje ECU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opp sport Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 wtryski są sterowane masą, prąd jest na nich zawsze, a masą steruje ECU w legacu 1.8 jest mono-wtrysk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 wtryski są sterowane masą, prąd jest na nich zawsze, a masą steruje ECU w legacu 1.8 jest mono-wtrysk Bez znaczenia czy mono czy multi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opp sport Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 wtryski są sterowane masą, prąd jest na nich zawsze, a masą steruje ECU w legacu 1.8 jest mono-wtrysk Bez znaczenia czy mono czy multi. Jak mono to jeden chyba :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 wtryski są sterowane masą, prąd jest na nich zawsze, a masą steruje ECU w legacu 1.8 jest mono-wtrysk Bez znaczenia czy mono czy multi. Jak mono to jeden chyba :?: Nie wiedziałem, zaraz sobie zanotuję w kajeciku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opp sport Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Przepalona cewka wtryskiwacza lub zatarta iglica jest też chyba w głowicy wtrysku taki mały filterek siatkowy może on jest zapchany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernehubka Opublikowano 10 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 jesli zatarta iglica to co mozna z nia zrobic -- Cz lis 10, 2011 3:54 pm -- Dałem znajomemu wtrysk do sprawdzenia stwierdzil on ze jest wtrysk zapieczony. czy mozna go jakos naprawic?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opp sport Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 wymocz w nafcie może pomoże, są też środki chemiczne do czyszczenia wtrysków też jako dodatek do paliwa w tym może spróbuj wymoczyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernehubka Opublikowano 12 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 Wtrysk moczy sie w nafcie juz 2 dni sprawdzalem i nic mu nie pomoglo. jak jeszcze mozna go ruszyc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się