Krk06 Posted November 9, 2011 Share Posted November 9, 2011 Mam problem z sielnkiem w tym samochodzie, chodzi dokaldnie o wyciek oleju. Olej wycieka spod rolki rozrzadu. Śruba została rozwiercona i doszła do komory ciśnienia oleju. Niesety objaw się pojawił kilka dni temu, po rozkręceniu okazało sie ze jest dziura i olej płynie pełną parą. I pytanie za 100 punktów, wymianiac cały silnik i nie bawić się w rozkręcanie, czy wymienic sam blok silnika? I wymieniać wszystkie uszczelki itp? Jakieś pomysły? A może ktoś ma silnik EJ20 ze zmiennymi fazami rozrzadu za przystepną cene do sprzedania? Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted November 9, 2011 Share Posted November 9, 2011 nagwintować otwór, wytoczyć szpilkę zamiast śruby, trochę ciaśniej, czyli odrobinę większą, żeby się bardzo ciężko wkręcała, tokarz będzie wiedział, i przy wkręcaniu użyć najgęstszego kleju do gwintów albo jakiegoś kleju do metalu, oczywiście po dokładnym odtłuszczeniu, jest szansa, że się uszczelni. na pewno bym nie wymieniał bloku ani motoru, chyba że się inaczej nie da... jak zadziała, stawiasz litrowego Danielsa , powodzenia ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krk06 Posted November 9, 2011 Author Share Posted November 9, 2011 W tym jest problem ze poprzedni właściciel tak zrobił i wiercac zaszedł za daleko. Po 2 latach odkad jezdze samochodem dopiero teraz wyszły objawy w postaci oleju. Mechanik doradził wymiane bloku lub całego silnika dla bezpieczenstwa. Dzieki za radę chyba tak zrobie jak nic to nie pomoze bede szukał czesci. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted November 9, 2011 Share Posted November 9, 2011 najpierw spróbuj naprawić, wymienić silnik zawsze możesz a jak już będziesz szukał silnika, to podaj jego oznaczenie z tabliczki, SOHC (raczej ten)czy DOHC, itd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krk06 Posted November 9, 2011 Author Share Posted November 9, 2011 Ok, zobaczymy co wyjdzie z naprawy W przypadku jak naprawa nie pomoże jest sens zamontowania silnika turbo? Czy są zbyt duże koszty przystosowania samochodu do takiego silnika? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted November 10, 2011 Share Posted November 10, 2011 Koszty są duże,silnik z turbo,skrzynia,dyfer,CPU wraz z wiązką itd.itd. Można ewentualnie jakiegoś angola przytargać i przełożyć graty ale to też niemałe koszta.Naprawić co masz,sprzedać i szukać,pozdro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krk06 Posted November 10, 2011 Author Share Posted November 10, 2011 Znalazłem silnik do podmiany rocznik 08 z Legacy o numerze - EJ204LTDLB. Oczywiscie moj silnik ma inny numer - EJ204LS8LB. Czy te silniki dużo się rożnią? Co będzie trzeba zmienić przy przekładce? Postawiłem na wymiane silnika dla pewności ze w czasie jazdy rozrzad się nie rozpadnie a ja sie nie znajde w czarnej d... i dla oszczedzenia czasu w koncu dzień bez jazdy Subaru jest dniem straconym Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now