Krk06 Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Mam problem z sielnkiem w tym samochodzie, chodzi dokaldnie o wyciek oleju. Olej wycieka spod rolki rozrzadu. Śruba została rozwiercona i doszła do komory ciśnienia oleju. Niesety objaw się pojawił kilka dni temu, po rozkręceniu okazało sie ze jest dziura i olej płynie pełną parą. I pytanie za 100 punktów, wymianiac cały silnik i nie bawić się w rozkręcanie, czy wymienic sam blok silnika? I wymieniać wszystkie uszczelki itp? Jakieś pomysły? A może ktoś ma silnik EJ20 ze zmiennymi fazami rozrzadu za przystepną cene do sprzedania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 nagwintować otwór, wytoczyć szpilkę zamiast śruby, trochę ciaśniej, czyli odrobinę większą, żeby się bardzo ciężko wkręcała, tokarz będzie wiedział, i przy wkręcaniu użyć najgęstszego kleju do gwintów albo jakiegoś kleju do metalu, oczywiście po dokładnym odtłuszczeniu, jest szansa, że się uszczelni. na pewno bym nie wymieniał bloku ani motoru, chyba że się inaczej nie da... jak zadziała, stawiasz litrowego Danielsa , powodzenia ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krk06 Opublikowano 9 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 W tym jest problem ze poprzedni właściciel tak zrobił i wiercac zaszedł za daleko. Po 2 latach odkad jezdze samochodem dopiero teraz wyszły objawy w postaci oleju. Mechanik doradził wymiane bloku lub całego silnika dla bezpieczenstwa. Dzieki za radę chyba tak zrobie jak nic to nie pomoze bede szukał czesci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 najpierw spróbuj naprawić, wymienić silnik zawsze możesz a jak już będziesz szukał silnika, to podaj jego oznaczenie z tabliczki, SOHC (raczej ten)czy DOHC, itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krk06 Opublikowano 9 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Ok, zobaczymy co wyjdzie z naprawy W przypadku jak naprawa nie pomoże jest sens zamontowania silnika turbo? Czy są zbyt duże koszty przystosowania samochodu do takiego silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Koszty są duże,silnik z turbo,skrzynia,dyfer,CPU wraz z wiązką itd.itd. Można ewentualnie jakiegoś angola przytargać i przełożyć graty ale to też niemałe koszta.Naprawić co masz,sprzedać i szukać,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krk06 Opublikowano 10 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Znalazłem silnik do podmiany rocznik 08 z Legacy o numerze - EJ204LTDLB. Oczywiscie moj silnik ma inny numer - EJ204LS8LB. Czy te silniki dużo się rożnią? Co będzie trzeba zmienić przy przekładce? Postawiłem na wymiane silnika dla pewności ze w czasie jazdy rozrzad się nie rozpadnie a ja sie nie znajde w czarnej d... i dla oszczedzenia czasu w koncu dzień bez jazdy Subaru jest dniem straconym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się