Skocz do zawartości

zrobienie Imprezy STI z normalnej Imprezy N/A - pytania


camil

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

przy okazji poruszenia tematu "przekładek" jeszcze jedno pytanie mi się kołacze po głowie, na razie czysto teoretyczne - czy ze zwykłej wersji N/A można również na zasadzie "przekładki" zrobić STI? Chodzi mi o to, że gdybym miał wszystkie potrzebne części z STI i całe auto w zwykłej wersji, to czy mógłbym to zwykłe wybebeszyć i powkładać wszystkie części z STI, czy nie jest to takie proste? W tym przypadku rozpatrujemy wersję EU --> EU, bez anglików.

 

Jeśli dobrze mi się wydaje, to największy problem byłby z błotnikami, które w przypadku STI są szersze. O ile w przypadku przednich błotników, to raczej nie jest problem, bo to jakby nie było jest część wymienna, to w przypadku tyłu nie obejdzie się bez cięcia blachy i wstawiania poszycia z STI. Nie jest to jakoś specjalnie skomplikowany proces, więc mnie to jakoś specjalnie nie martwi, ale być może coś jeszcze pominąłem/nie przewidziałem? Dlatego będę wdzięczny za wszelkie sugestie w temacie.

 

---------

Pozdrawiam

Camil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to największy problem byłby z błotnikami, które w przypadku STI są szersze

 

? ? ?

 

że gdybym miał wszystkie potrzebne części z STI i całe auto w zwykłej wersji, to czy mógłbym to zwykłe wybebeszyć i powkładać wszystkie części z STI, czy nie jest to takie proste?

 

? ? ?

 

a o co tak naprawdę kaman ? :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a o co tak naprawdę kaman ? :shock:

 

Hmm, dokładnie jak napisałem - załóżmy sytuację, że mam zwykłą Imprezę (bez turbo) i wszystkie części do takiej samej Imprezy, ale STI. Czy będę mógł do zwykłej budy przełożyć te wszystkie bebechy, tak, żeby zrobić z niej pełnoprawną STI? Teoretycznie sprawa prosta, ale może czegoś nie biorę pod uwagę stąd moje pytanie.

 

-------

Pozdrawiam

Camil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mysle że lepiej zrobisz kupując od razu sti :wink:

 

Hehe:) wiem, że tak jest najlepiej, ale przy założeniu o którym myślę, zaoszczędzę sporo kasy, więc jeśli się da, to jest to opłacalna sprawa. Pytanie, czy się da:)

 

STI GC8 czy STI New Age ?

 

STI GH...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

da się wszystko, tylko czy to się opłaci w sensie wyjdzie taniej....wątpię. budy są takie same, podzespoły pasują, zawiasy itd.....

na pewno wiesz, z ilu części składa się auto...? :twisted::D

 

Hehe, tak mi się wydaje :D chodzi mi właśnie o budę, jeśli jest taka sama, to nie powinno być problemu... ale własnie takie rzeczy mnie zastanawiają, czy wszystko przypasuje 1:1, czy mogą być w innych miejscach mocowania, itp itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko pasi, każda śrubka

 

no widzisz, to mnie pocieszyłeś, w takim razie temat warty rozważenia...

 

a może wiesz coś na temat przekładki GH z UK na EU jeszcze?:) W sensie czy poziom skomplikowania operacji jest taki sam jak w poprzednich wersjach, czy tu już się coś pozmieniało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...