Jump to content

zrobienie Imprezy STI z normalnej Imprezy N/A - pytania


camil

Recommended Posts

Cześć,

 

przy okazji poruszenia tematu "przekładek" jeszcze jedno pytanie mi się kołacze po głowie, na razie czysto teoretyczne - czy ze zwykłej wersji N/A można również na zasadzie "przekładki" zrobić STI? Chodzi mi o to, że gdybym miał wszystkie potrzebne części z STI i całe auto w zwykłej wersji, to czy mógłbym to zwykłe wybebeszyć i powkładać wszystkie części z STI, czy nie jest to takie proste? W tym przypadku rozpatrujemy wersję EU --> EU, bez anglików.

 

Jeśli dobrze mi się wydaje, to największy problem byłby z błotnikami, które w przypadku STI są szersze. O ile w przypadku przednich błotników, to raczej nie jest problem, bo to jakby nie było jest część wymienna, to w przypadku tyłu nie obejdzie się bez cięcia blachy i wstawiania poszycia z STI. Nie jest to jakoś specjalnie skomplikowany proces, więc mnie to jakoś specjalnie nie martwi, ale być może coś jeszcze pominąłem/nie przewidziałem? Dlatego będę wdzięczny za wszelkie sugestie w temacie.

 

---------

Pozdrawiam

Camil

Link to comment
Share on other sites

to największy problem byłby z błotnikami, które w przypadku STI są szersze

 

? ? ?

 

że gdybym miał wszystkie potrzebne części z STI i całe auto w zwykłej wersji, to czy mógłbym to zwykłe wybebeszyć i powkładać wszystkie części z STI, czy nie jest to takie proste?

 

? ? ?

 

a o co tak naprawdę kaman ? :shock:

Link to comment
Share on other sites

a o co tak naprawdę kaman ? :shock:

 

Hmm, dokładnie jak napisałem - załóżmy sytuację, że mam zwykłą Imprezę (bez turbo) i wszystkie części do takiej samej Imprezy, ale STI. Czy będę mógł do zwykłej budy przełożyć te wszystkie bebechy, tak, żeby zrobić z niej pełnoprawną STI? Teoretycznie sprawa prosta, ale może czegoś nie biorę pod uwagę stąd moje pytanie.

 

-------

Pozdrawiam

Camil

Link to comment
Share on other sites

Ja mysle że lepiej zrobisz kupując od razu sti :wink:

 

Hehe:) wiem, że tak jest najlepiej, ale przy założeniu o którym myślę, zaoszczędzę sporo kasy, więc jeśli się da, to jest to opłacalna sprawa. Pytanie, czy się da:)

 

STI GC8 czy STI New Age ?

 

STI GH...

Link to comment
Share on other sites

da się wszystko, tylko czy to się opłaci w sensie wyjdzie taniej....wątpię. budy są takie same, podzespoły pasują, zawiasy itd.....

na pewno wiesz, z ilu części składa się auto...? :twisted::D

 

Hehe, tak mi się wydaje :D chodzi mi właśnie o budę, jeśli jest taka sama, to nie powinno być problemu... ale własnie takie rzeczy mnie zastanawiają, czy wszystko przypasuje 1:1, czy mogą być w innych miejscach mocowania, itp itd.

Link to comment
Share on other sites

wszystko pasi, każda śrubka

 

no widzisz, to mnie pocieszyłeś, w takim razie temat warty rozważenia...

 

a może wiesz coś na temat przekładki GH z UK na EU jeszcze?:) W sensie czy poziom skomplikowania operacji jest taki sam jak w poprzednich wersjach, czy tu już się coś pozmieniało?

Link to comment
Share on other sites

wszystko wiem :twisted: . poszukaj w szukajce, było milion razy, nie chce mi się w kółko każdemu powtarzać

 

szukałem i znalazłem, ale na temat starszych wersji, na temat GH nic nie znalazłem... źle szukałem?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...