STIFF Posted November 7, 2011 Share Posted November 7, 2011 Pytanie - jakie zaciski można bezproblemowo włożyc na tył do dziada? Na razie jest seria i nie narzekam ale że ręczny padł to może od razu upgrade zacisków zrobić? Co poprawi efekty? Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted November 7, 2011 Share Posted November 7, 2011 Nie masz za dużo wyboru, rozstaw śrub mocujących nie pozwoli założyć bez kombinacji zacisków dwutłoczkowych z zestawu czterotłoczkowego od WRXa ani Brembo, ale jak przerobisz tarczę kotwiczną albo dasz adapter robiący mniejszy rozstaw, (bo lepsze zaciski mają o dziwo mniejszy rozstaw śrub mocujących do tarcz kotwicznych), możesz założyć oba typy zacisków, oba zagrają, osobiście bym polecał dwutłoczkowe zaciski z napisem Subaru od WRXa, bardzo podobnie hamują do tylnych Brembo, a nie ma problemu z felgami, wsadzisz na nie większość 15" Oczywiście najlepiej by było zmienić na tarcze kotwiczne od STI New Age, szczęki od STI, a tarcze od STI stoczyć na wymiar pod zacisk od WRXa, na 290-294mm, wtedy masz dodatkowo tarczobęben o zwiększonej średnicy 200mm i porządny ręczny 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIFF Posted November 7, 2011 Author Share Posted November 7, 2011 emotorsport, właśnie o czymś takim myślałem tylko coś mi o tych adapterach dzwoniło - da sie to kupić w miarę normalnie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted November 7, 2011 Share Posted November 7, 2011 od cudeniek są inni... .....cudotwórcy.... , ci z cyfrą i fiufiu w nazwie, ten drugi - fitcar i kto tam jeszcze.... ja wiem, jak przerobić tarcze kotwiczne....i właśnie wyrzucam tylne Brembo z WRXa razem ze zwrotnicami... bo przywracam superbolida do serii... Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIFF Posted November 7, 2011 Author Share Posted November 7, 2011 Dzięki Elek - czyli wiem czego szukać. Brembulec to chyba byłoby za dużo bo na przodzie mam 294mm na 2-tłoczku a więcej jak 4-tłoczek z WRX europejskiego nie planuję więc zwykły WRX będzie w sam raz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted November 7, 2011 Share Posted November 7, 2011 zwykły WRX, to zagra Ci ręczny, tylko pozostanie go zamocować, przeróbka tarcz kotwicznych polega na obcięciu i przyspawaniu w mniejszym rozstawie kawałków blachy z otworami, robota precyzyjna i odpowiedzialna, bo to hamowniki...także lepiej od razu zwrotnice od WRXa, albo jakieś adaptery, taki sam problem, jakbyś zakładał hamowniki EU do WRXa amerykańca Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIFF Posted November 7, 2011 Author Share Posted November 7, 2011 nie no - raczej spawać nie będę bo to zbyt ryzykowna sprawa - myślałem o adapterach. WIdziałem w wątku pawlasawrc o replice nie-ASO, że takie coś majstrował - będę musiał zgłębić ten temat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GISek Posted November 9, 2011 Share Posted November 9, 2011 Gdzieś w sieci widziałem adaptery na tył pod inne zaciski, wygląda profesjonalnie i jest w pełni bezpieczne. Spawanie jak napisał emotorsport jest niezwykle trudną sprawą, wymagana jest bardzo wysoka precyzja wykonania, zapewniająca właściwą powierzchnię pracy zacisku wokół tarczy. Tak swoją drogą po co chcesz wymieniać tylne zaciski, skoro ręczny jest na szczękach? Chyba, że masz w planach ręczny hydrauliczny na lepszych zaciskach Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted November 9, 2011 Share Posted November 9, 2011 Gdzieś w sieci widziałem adaptery na tył pod inne zaciski, wygląda profesjonalnie i jest w pełni bezpieczne. Spawanie jak napisał emotorsport jest niezwykle trudną sprawą, wymagana jest bardzo wysoka precyzja wykonania, zapewniająca właściwą powierzchnię pracy zacisku wokół tarczy. Tak swoją drogą po co chcesz wymieniać tylne zaciski, skoro ręczny jest na szczękach? Chyba, że masz w planach ręczny hydrauliczny na lepszych zaciskach przy przeróbce tarcz kotwicznych największym problemem jest ustawienie wszystkiego w osi, żeby zacisk nie miał odchyłki i nie działał po skosie w stosunku do tarczy hamulcowej, dlatego lepiej jednak pomyśleć nad adapterami.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIFF Posted November 10, 2011 Author Share Posted November 10, 2011 Nie no - spawanie nie wchodzi w grę jak już pisałem - to jakas chałupnicza partyzantka - szkoda życia. ręczny wiem, że jest na szczękach ale tak sobie myślę, że przy okazji może by i zaciski zrobić. Szczęki są juz tak zapyziałe, że regeneracja na niewiele się zda i trzeba chyba zmienić na nowe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted November 10, 2011 Share Posted November 10, 2011 ta jak olewasz seryjny ręczny, to rób zaciski od WRXa i hydrauliczny ręczny, najlepsze rozwiązanie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
GISek Posted November 10, 2011 Share Posted November 10, 2011 A jak od strony BT wygląda instalacja ręcznego hydraulicznego w drogowym egzemplarzu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kical Posted December 2, 2011 Share Posted December 2, 2011 własnie jaką hydraulikę zaadoptować aby grało jak nalezy?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now