leon Posted November 6, 2011 Share Posted November 6, 2011 Przepaliła mi się Żarówka (ta ważna) w zegarach i czeka mnie ich demontaż. Jak się zabrać do wyciągnięcia szafy ? Znalazłem 2 śrubki pod daszkiem i tyle. Co jeszcze mnie czeka ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
car1961 Posted November 6, 2011 Share Posted November 6, 2011 Po zdieciu daszka ,dlugi srubokret i trzy blachowkrety do odkrecenia ,wyciagasz licznik wypinasz kilka wtyczek i juz Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted November 6, 2011 Share Posted November 6, 2011 Maskownica zegarów ma cztery wkręty, dwa na górze (osłona przeciwsłoneczna), oraz dwa na dole (pod przełącznikami, od strony kolan). Ściągając maskownicę, będziesz musiał zapewne odpiąć wiązkę od przełączników świateł przeciwmgielnych, ogrzewania szyby i co tam jeszcze masz w tych czterech wnękach. Do całej zabawy warto opuścić na maksa kolumnę kierownicy. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted November 7, 2011 Share Posted November 7, 2011 najwygodniej jest jednak zdjąć kierownicę, wtedy masz swobodny dostęp, potem jak napisał aflinta i gotowe 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted November 7, 2011 Author Share Posted November 7, 2011 Jest dopsz. Osiem śrubek i szafa odkręcona bez strat własnych. Czas na etap drugi, czyli jak dobrać się do żarówek ? Ogarnięte. Żarówka wymieniona, dalej nie świeci. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted November 7, 2011 Share Posted November 7, 2011 Ogarnięte. Żarówka wymieniona, dalej nie świeci. Może problem jest na kontakcie wiązki z zegarami? Albo pęknięcie druku na folii na odwrocie zegarów? Trzeba miernik wziąć i sprawdzić. Ewentualnie zaśniedziałe styki przy samym gnieździe żarówki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted November 7, 2011 Share Posted November 7, 2011 Żarówka wymieniona, dalej nie świeci. może zgodnie z wytycznymi unijnymi ... - ...energooszczędna... Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted November 7, 2011 Author Share Posted November 7, 2011 Ogarnięte. Żarówka wymieniona, dalej nie świeci. Może problem jest na kontakcie wiązki z zegarami? Albo pęknięcie druku na folii na odwrocie zegarów? Trzeba miernik wziąć i sprawdzić. Ewentualnie zaśniedziałe styki przy samym gnieździe żarówki. Ścieżka wygląda na całą, tyle razy tę żarówkę wkładałem, że śniedzi już tam nie ma. Teraz trwają poszukiwania czujnika braku ciśnienia oleju, bo to ta ważna lampka nie świeci. Domyślam się, że czujnik zwiera do masy ? -- 7 lis 2011, o 20:56 -- Żarówka wymieniona, dalej nie świeci. może zgodnie z wytycznymi unijnymi ... - ...energooszczędna... Chyba nie liczysz na pomuka ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted November 8, 2011 Share Posted November 8, 2011 Teraz trwają poszukiwania czujnika braku ciśnienia oleju, bo to ta ważna lampka nie świeci. Domyślam się, że czujnik zwiera do masy ? Niestety nie mam pojęcia, zawsze można metodą prób i błędów Link to comment Share on other sites More sharing options...
Igi_666 Posted November 8, 2011 Share Posted November 8, 2011 Czujnik Ciśnienia oleju zwiera masę to jest pewne na sto procent. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted November 8, 2011 Author Share Posted November 8, 2011 Z powodu czasodeficytu zajmę się tematem ... kiedyś. :? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now