Skocz do zawartości

Problem z biegami w imprezie :((


kammi

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

panowie miałem ten sam problem :( co się okazało to nie wina sprzęgła, choć też tak myślałem, skrzynkę rozebrano bieg wsteczny pracuje na jednym wałku z biegiem 5 trzeba było kupić nowe przełożenie(koszt 1500zł w salonie subaru) niestety okazało się, że padła jeszcze wiskoza :? po konsultacjach doszliśmy do wniosku,że lepiej się opłaca (przynajmniej dla mnie) kupić używaną skrzynię(1500zł) na , której jeżdżę rok i nic się nie dzieje, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi tam i 1nka i wsteczny wchodzą bez problemu :wink:
No masz 2003 rok wiec pewnie coś ulepszyli w skrzyniach, z tego co widzę to tutaj głównie właściciele <01 się wypowiadają.(...)
Się wypowiem :-)

Mam teraz wrzuconą do MY'01 skrzynię z WRXa '04 z szerszymi trybami. Efekt mam identyczny, jak przed zmieleniem skrzyni z modelu '01.

Jedynkę muszę wkładać (nie wbijać!) delikatnie, na dwa razy - mały opór w połowie drogi między luzem, a jedynką i potem dalej.

Jeśli próbuję zbyt gwałtownie - zazgrzyta i nie wejdzie, a ręka spadnie mi do przodu z dźwigni - wrzucam to tak, żeby dźwignia została, jakby co, na luzie, a nie weszła z hukiem na siłę, co by się wszystko nie zmieliło...

Wsteczny potrafi nie wchodzić, na to pomaga delikatne puszczanie sprzęgła, leciutko napierając na drążek dźwigni zmianiy biegów - po chwili wchodzi

(w 99% przypadków, za to co setny zazgrzyta i wtedy odpuszczam - wciskam sprzęgło jeszcze raz).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh, czasem moze trzeba faktycznie puscic sprzeglo i jeszcze raz, ale to nie jest chyba tak meczace... Powiem wam ze sporo jezdze mitshubishi carisma i tam jest naprawde czasem bardzo meczace, jednak w tamtym modelu reguluje sie cos pod spodem, sam nie wiem co ale trwa to okolo 15 minut i efekt jest satysfakcjonujacy. Kolega mi to robi i wiem ze to wystepuje prawie w wszsytkich carismach. Takze musze zapytac go moze w subaru tez jest taka mozliwosc. Ja w sumie jestem juz wycwiczony przez carisme z biegami i nie odczuwam tego. Dodam ze takie zabiegi robie co okolo 10-30 tys km, bo to sie coraz mocniej nasila a pozniej wszystko wraca do normy i chodzi jak masło. Powiem ze z 2 razy wogole skrzynia przestala reagowac na BIEGI!! A naprawa trwala 15 minut;) Moje pytanie takie , jak redukujecie biegi do 1 ? zeby np zrobic szybki nawrot z recznym? Dodajecie gazu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje pytanie takie , jak redukujecie biegi do 1 ? zeby np zrobic szybki nawrot z recznym? Dodajecie gazu?

 

no gaz raczeł dobrze by było dodać coby wyrównać obroty skrzyni z silnikiem bo raczej skrzynia nie bardzo polubi takie różne prędkości obrotowe zwłaszcza jak dość brutalnie jeszcze sprzęgło puścisz. Aczkolwiek lepiej poćwiczyć takie manewry na czymś z tańszym przeniesieniem napędu niż w Subaru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...