Bestia Posted November 4, 2011 Share Posted November 4, 2011 Witam, panowie potrzebuje pomocy mądrzejszych... 1. od czego pasuje wał korbowy do Imprezy Type RA '98? 2. różni się czymś szybka przekładnia us względem eu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gwidon Posted November 4, 2011 Share Posted November 4, 2011 To RA 98 było w Stanach? albo EU? :roll: GC w Stanach wogóle nie było utrbionych o ile wiem... Przekładnie od NewAge Sti US i EU nie różnią się niczym, jeśli o to Ci chodzi. Celuj w starsze (do 2005), będzie mniej przeróbek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted November 4, 2011 Share Posted November 4, 2011 1.od każdego GT, od New Age WRX i STI trzeba przerabiać lekko blok, ale da się też założyć 2.szybka jest szybka, są takie same, a z New Age STI pasuje bez problemu do GT, ale tylko z roczników 2001-2005, potem jest inne jedno mocowanie i trzeba również inną belkę albo trzeba przerabiać jedno mocowanie w przekładni lub w belce starsze przekładnie są mocowane na dwie obejmy, a nowsze na jedną obejmę i zamiast drugiej mają taki odlew, przez który przykręca się przekładnię dwoma śrubami Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted November 4, 2011 Share Posted November 4, 2011 1.od każdego GT, od New Age WRX i STI trzeba przerabiać lekko blok, ale da się też założyć bzdura :roll: 2.szybka jest szybka, są takie same, a z New Age STI pasuje bez problemu do GT, ale tylko z roczników 2001-2005, potem jest inne jedno mocowanie i trzeba również inną belkę albo trzeba przerabiać jedno mocowanie w przekładni lub w belce też pudło Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted November 4, 2011 Share Posted November 4, 2011 2. różni się czymś szybka przekładnia do RA usa względem eu? MY98? US? EU? TypeRA? Nieee... -- piątek, 4 lis 2011, 21:59 -- 1.od każdego GT, od New Age WRX i STI trzeba przerabiać lekko blok, ale da się też założyć Podpory walu chyba byly inaczej rozlokowane, ale w starszych silnikach, do rocznika bodaj 96? I wtedy ew. konwersje trzebaby robic, zeby uzyc nowszego walu, ale w 98 juz powinien juz pasowac taki sam wal, jak pozniejsze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted November 4, 2011 Share Posted November 4, 2011 Podpory walu chyba byly inaczej rozlokowane, ale w starszych silnikach, do rocznika bodaj 96? 96-97 mają inne podpory wału na panewke 22mm na środku, potem wszytskie od 98 po 2011 panewka 23 mm z oporowa na zewnatrz Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted November 4, 2011 Share Posted November 4, 2011 1.od każdego GT, od New Age WRX i STI trzeba przerabiać lekko blok, ale da się też założyć bzdura :roll: 2.szybka jest szybka, są takie same, a z New Age STI pasuje bez problemu do GT, ale tylko z roczników 2001-2005, potem jest inne jedno mocowanie i trzeba również inną belkę albo trzeba przerabiać jedno mocowanie w przekładni lub w belce też pudło sam jesteś pudło , mam Ci wysłać foki ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gwidon Posted November 4, 2011 Share Posted November 4, 2011 Takie? http://tinyurl.com/6gmg25s Może Tobie kantująca po przeróbce krzyżaka kierownica nie przeszkadza, ale może inni mają mniej zubożone poczucie komfortu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted November 4, 2011 Share Posted November 4, 2011 96-97 mają inne podpory wału na panewke 22mm na środku, potem wszytskie od 98 po 2011 panewka 23 mm z oporowa na zewnatrz Jezu jak Ja się nie lubię zgadzać,ale co tam,niech ma,ma qrfa rację (oj boli ), pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted November 5, 2011 Share Posted November 5, 2011 mam Ci wysłać foki ? fok nie chce , ale fotki tak i zobaczysz że sie mylisz :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisro Posted November 7, 2011 Share Posted November 7, 2011 Da się założyć bez przeróbek przekładnie z sti 05- i będzie nawet sztywniej osadzona niż ta oryginalna. Nie trzeba zmieniać belki pod silnikiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now