gryzli Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Ladnie, a jak efekty? Jak hamuje teraz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 4 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Ladnie, a jak efekty? Jak hamuje teraz? juz po zalozeniu przednich Brembulcow Tribeca zaczela bardzo dobrze (w moim odczuciu)w modyfikacji tylu nie bylo takiej duzej potrzeby, jak w przypadku przodu - tylne Brembulce to taka moja zachcianka ale teraz auto hamuje jak zyleta, widac ze tyl otrzymuje wieksze obciazenie jezeli spojrzysz na zdjecie tylnej tarczy hamulcowej, to zobaczysz, ze nie jest calkiem blyszczaca, a na krawedziach tarczy sa "niepracujace" ranciki - teraz tylne tarcze blyszcza i pracuja cala swoja powierzchnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stol10 Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 poszedłem trochę inną drogą, tzn. bez przeróbek, tylko dobra jakość: 1. http://www.raybestosbrakes.com/magnoliaPublic/home/catalog/product.html?partNumber=ATD1078C 2. http://www.raybestosbrakes.com/magnoliaPublic/home/catalog/product.html?partNumber=980377 3. http://www.raybestosbrakes.com/magnoliaPublic/home/catalog/product.html?partNumber=ATD1124C czeka mnie jeszcze to: http://www.raybestosbrakes.com/magnoliaPublic/home/catalog/product.html?partNumber=980378 http://www.raybestosbrakes.com/magnoliaPublic/home/catalog/product.html?partNumber=906PG ale na razie nie było potrzeby znalazłem sklep w PL, który ma to od ręki ... auto hamuje tak jak się spodziewałem, czyli bardzo dobrze - wcześniej zakładałem raybestos'a do Jeep'a i też była róznica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korzonek Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 ja zrobilem zakupy na brakes.pl tarcze EBC sport plyn hamulcowy tez i klocki ferrodo klocki dobre ale pojawiliy sie juz mocniejsze np SP Performance Street Plus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mandaryn112 Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 (edytowane) Hejka... a ja mam pytanie co lepiej zrobić, bo mam średnie rozeznanie w "dzisiejszych" firmach od części... i 90% nazw firm nic mi nie mówi a niestety cena nie jest już wyznacznikiem jakości bo można kupić coś drogo a potem okazuje się ze to jakaś lipa itd Moje pytanie jest co lepiej wybrać czy oryginalny zestaw subaru tarcze+klocki ( tarcze od outbecka czy tam legacy już nie pomne jak pan powiedział) w cenie ok 1700-1800 kpl. Czy lepiej kupic http://www.brakes.pl...9 http://www.brakes.pl...382_56158_56159 i klocki : http://www.brakes.pl...408_76070_76071 http://www.brakes.pl...408_76070_76071 http://www.brakes.pl...408_76070_76071 Czy moze jest jeszcze cos ciekawszego... ?!?!? bo tak czy siak licze sie z wydatkiem 2000pln. Pozdrawiam. Edytowane 1 Października 2013 przez Mandaryn112 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 1 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 moze tu cos znajdziesz dla siebie http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/65827-ks-kolega-sprzeda-hamulce-tribeca/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mandaryn112 Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 Dzieki, tez juz widzialem te aukcje.... tylko bardziej mi chodzi o to czy to dziala i czy warto czy lepiej normalny oryginal... bo dla mnie firma "hawk" i "SP Performance" nic mi nie mowi.... tak samo moglo by to sie nazywac "spowalniacze romana" albo " klocki PTW"... niestety srednio ogarniam te "firmy" wszystkie i nie wiem czy tu za cena idzie jakosc. Ok. napewno nawiercane i nacinane beda hamowac lepiej... ale czy za 2miesiace nie pogna sie jak org. USA tarcze.... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 1 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 tarcze jak najbardziej moga byc oryginalne, natomiast klocki warto wybrac inne, ciut "lepsiejsze" (Hawk to dobrze znana firma, sam nie mialem takich klockow, ale inni forumowicze polecaja) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 Hejka... a ja mam pytanie co lepiej zrobić, bo mam średnie rozeznanie w "dzisiejszych" firmach od części... i 90% nazw firm nic mi nie mówi a niestety cena nie jest już wyznacznikiem jakości bo można kupić coś drogo a potem okazuje się ze to jakaś lipa itd Moje pytanie jest co lepiej wybrać czy oryginalny zestaw subaru tarcze+klocki ( tarcze od outbecka czy tam legacy już nie pomne jak pan powiedział) w cenie ok 1700-1800 kpl. Czy lepiej kupic http://www.brakes.pl...9 http://www.brakes.pl...382_56158_56159 i klocki : http://www.brakes.pl...408_76070_76071 http://www.brakes.pl...408_76070_76071 http://www.brakes.pl...408_76070_76071 Czy moze jest jeszcze cos ciekawszego... ?!?!? bo tak czy siak licze sie z wydatkiem 2000pln. Pozdrawiam. Chyba że chcesz używane OEM - ja mam klocki i tarcze za grosze dosłownie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mandaryn112 Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 Hmmm czyli widze ze nikt mi tu nie powie czy te tarcze sa cos warte.... szkoda.... czyli musze kupic i za 1/2 roku napisac jak to poszlo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Grędysa Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 Fajne felgi, ale dość małe do takiego samochodu. 2 cale więcej i byłby dużo lepszy efekt. No ale wtedy uszkodzić łatwiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mandaryn112 Opublikowano 5 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 Więc, Kupiłem "zestaw" wskazany wyżej przez kolegę... SP Performance + Hawk przód i Subaru oryginał tył Do tego wymiana płynu na ATE SL6 o podniesionych parametrach. REZULTATY i WNIOSKI: - Poprawa znaczna, przejechałem już 300km i raczej się dotarły i z każdym dniem lepiej. - Nie hamowałem jeszcze tak na maxa na 150% chciałem żeby się spokojnie dotarły... ale tak kilka razy sumiennie depnąłem w pedał i było ok - Tarcze nacinano-wiercone głośne są bardzo... mam nadzieje że to kwestia układania się klocków. ( tarcze w dobra strone umocowane ) - Mam też wrażenie że przez to że tyło to tarczo-bębny i mało zostało na samą tarcze, bo śmiesznie małe są te "klocuszki" na tył, to mam wrażenie że tył bardzo słabo hamuje i przez to nie dociska przodu..... podobny efekt miałem w audi A6 jak zwaliły mi się zaciski tylnie i hamowałem praktycznie tylko na przodzie.... - Wnioski będę szukał zacisków 4 tłoczkowych na przód i może 2-wu na tył..... no i zmiana wężyków na te w oplocie stalowym... A ze słowami czy polecam tarcze SP poczekam jeszcze troszkę jak przycichną i przejadę wystarczająco dużo hamowań i nic się z nimi nie stanie... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 29 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 moze sie komus przyda - montaz zaciskow 2-tloczkowych od WRX'a do Tribeki: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vtec Opublikowano 26 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 (edytowane) poszedłem trochę inną drogą, tzn. bez przeróbek, tylko dobra jakość: 1. http://www.raybestosbrakes.com/magnoliaPublic/home/catalog/product.html?partNumber=ATD1078C 2. http://www.raybestosbrakes.com/magnoliaPublic/home/catalog/product.html?partNumber=980377 3. http://www.raybestosbrakes.com/magnoliaPublic/home/catalog/product.html?partNumber=ATD1124C czeka mnie jeszcze to: http://www.raybestosbrakes.com/magnoliaPublic/home/catalog/product.html?partNumber=980378 http://www.raybestosbrakes.com/magnoliaPublic/home/catalog/product.html?partNumber=906PG ale na razie nie było potrzeby znalazłem sklep w PL, który ma to od ręki ... auto hamuje tak jak się spodziewałem, czyli bardzo dobrze - wcześniej zakładałem raybestos'a do Jeep'a i też była róznica Witam, Czy ktoś może odnieść się do powyższego, ma jakieś doświadczenia, bo moje tarcze po przebiegu 83000 mil wymagają w końcu wymiany. W szoku jestem że tyle wytrzymały. Do wyboru są: http://www.raybestosbrakes.com/magnoliaPublic/home/catalog/product.html?partNumber=980377 lub (wzmocnione) http://www.raybestosbrakes.com/magnoliaPublic/home/catalog/product.html?partNumber=980377R Pierwsze 340PLN drugie 100PLN droższe. Zakładam, iż połowę tańsze TRW lepiej odpuścić? Autem głównie jeździ żona, a do szaleństw mam inne auto, także wyższą półkę odpuszczam. Klocki będę zakładał CBK serii PCM (zwykłe, premium). Edytowane 26 Maja 2015 przez vtec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vtec Opublikowano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 Jednak zamontowałem Hella Pagid, klocki i tarcze. Jak na razie bez zastrzeżeń. Całość z wymianą 700kPLN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 Całość z wymianą 700kPLN To już można niezły samochód za to kupić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vtec Opublikowano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 Całość z wymianą 700kPLN To już można niezły samochód za to kupić. Dla jednych podłoga jest sufitem u drugich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 Całość z wymianą 700kPLN To już można niezły samochód za to kupić. Dla jednych podłoga jest sufitem u drugich Ale na same hamulce ? Teraz się rozejdzie, że Subaru jest drogie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 21 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2015 Panowie Trajbekowcy, nietypowe pytania: 1. Czy ktoś wie, jaka jest średnica hamulca ręcznego z tyłu - 170 czy 190 mm? 2. Czy próbował ktoś kiedyś wcisnąć felgi 16' na standardowe hamulce w Tribece? Konkretnie interesuje mnie czy by weszły na tył. Uprzedzę pytania - tylny hamulec z Tribeci był by dobrym swapem do SVX'a, do którego jest bieda z tarczami... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 23 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 (edytowane) Panowie Trajbekowcy, nietypowe pytania: 1. Czy ktoś wie, jaka jest średnica hamulca ręcznego z tyłu - 170 czy 190 mm? 2. Czy próbował ktoś kiedyś wcisnąć felgi 16' na standardowe hamulce w Tribece? Konkretnie interesuje mnie czy by weszły na tył. Uprzedzę pytania - tylny hamulec z Tribeci był by dobrym swapem do SVX'a, do którego jest bieda z tarczami... 1. 190 mm 2. da sie, widzialem fote R-16 felgi (7x16, co prawda ET chyba 35) na przednim hamulcu od LGT/B9, wiec na tyl tez powinno wejsc edit: pasuje tez COMPO 7x16 ET50 Edytowane 23 Września 2015 przez eddie_gt4 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 eddie - jesteś moim mistrzem! Amerykanie podawali 170mm, co było "mocno smutne", bo SVX ma 190mm z tyłu. Skoro Tribeca jednak ma 190, to można wsadzić "Trajbekowy" hamulec z tyłu do SVX'a, poprawić hamowanie, być może zachować seryjne felgi (jedyny dowcip jest taki, że internet podaje, iż Tribeca ma z tyłu 320mm, a z przodu 316 ) i przede wszystkim - móc znaleźć tarcze i klocki na tył (i to relatywnie tanie), bo do SVX to jest straszna lipa ... teraz tylko muszę w końcu kupić SVX'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 23 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 (...) jedyny dowcip jest taki, że internet podaje, iż Tribeca ma z tyłu 320mm, a z przodu 316 to nie dowcip, to fakt powyzej w tym watku jest info i foty jak zaadaptowac tylne zaciski od Lanosa STI do Beki (tarcza ham. zostaje ta sama) byc moze i do SVX'a daloby sie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 To by był overkill - SVX z przodu ma "ledwie" około 300 - i przód niestety nie jest P&P z niczym. Tył można zamieniać z wszystkim, więc dwutłok z STi da radę, ale... Tribeca z tyłu to chyba dostatecznie dobra opcja No, chyba że się trafi pasztetowa oferta na zaciski z STi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 23 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 To by był overkill - SVX z przodu ma "ledwie" około 300 - i przód niestety nie jest P&P z niczym. Tył można zamieniać z wszystkim, więc dwutłok z STi da radę, ale... Tribeca z tyłu to chyba dostatecznie dobra opcja No, chyba że się trafi pasztetowa oferta na zaciski z STi to moze lepiej pokombinowac z tzw. "zimowa" tarcza dedykowana do STI'aja z zaciskiem 2-tloczkowym od WRX? (reczny 190mm, tarcza 290x18mm) DBA takie produkuje, ktos inny pewnie tez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Myślałem o tym, ale pytanie jak z cenami i przede wszystkim - dostępnością. Komplet klocki + tarcze TRW do Beki to koszt około 500zł, dostępny od ręki na Alledrogo - z "zimowym" zestawem STi może być problem. Nie chodzi mi tu nawet o koszta, tylko dostępność. Podstawowym powodem mojego kombinowania jest zerowa dostępność tarcz tylnych do SVX. Każda poprawa hamowania przy okazji to oczywiście wartość dodana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się