Jump to content

Rozrząd


Lacky
 Share

Recommended Posts

Znajomy walna subarakiem w slup. Praktycznie nie ma az tak wielkiej kleski, mianowicie do wymiane ma belke poprzeczna, zderzak chlodnice, ale jest 1 szkopul, podczas strzalu chlodnica zatrzymala sie na rozrzadzie i tutaj rodzi sie pytanie, czy silnik zatrzymal sie przez zawory, czy moze jakis cud ochronil silnik. Moze ma ktos juz w tej kwestii doswiadczenie. 1 kolo z rozrzadu jest polamane. Po wypadku silnik zgasl.

 

Moze ktos cos podpowie czy juz mial taka sytuacje ??

Link to comment
Share on other sites

No i jak to wyglada, np. w VW mi sie tlok z zaworami spotkal, to tlok rowniez byl do wymiany, jezeli same zawory na 1 tloku to nie ma tragedii, ale gozej jak 2 glowice, 4 zawory i 2 tloki :(:(......

Link to comment
Share on other sites

Mam wlasnie zaszczyt naprawiac takie auto po dzwonie przednim :) fajnie dla mnie pech dla wlasciciela oczywiscie ze rozbil, a nie ze ja naprawiam :):) przy czym silnik raczej zostawie do zrobienia komus kto juz ma doswiadczenie.

Link to comment
Share on other sites

w VW mi sie tlok z zaworami spotkal, to tlok rowniez byl do wymiany

WRX MY02 - tłoki całe, robilem wszystkie zawory + obydwie glowice /nie wszystko bylo zdemolowane, ale jak zdjelismy to poszlismy na calosc :mrgreen: /. Koszty sa uzaleznione od wielu czynnikow: jedni robia na oryginalach, drudzy kupuja zawory od Paradowskich, jedni robią głowicę na Parowcowej inni jeszcze gdzie indziej. Ile to pochlonęło nie pamietam, moze uda mi sie to odkurzyc /temat byl grany jakis rok temu/.

Link to comment
Share on other sites

W moim subaraku musialem wymieniac tlok na 2 garze oczywiscie zalozymem oryginal, przy okazji kazalem glowice zrobic. Pamietam pochlonelo to w granicach 2 tysiecy, wiec jak by mial tak 2 glowice 2 tloki i do tego zawory to wspolczuje, chyba ze hurtem bedzie taniej :):)

Link to comment
Share on other sites

w VW mi sie tlok z zaworami spotkal, to tlok rowniez byl do wymiany

WRX MY02 - tłoki całe, robilem wszystkie zawory + obydwie glowice /nie wszystko bylo zdemolowane, ale jak zdjelismy to poszlismy na calosc :mrgreen: /. Koszty sa uzaleznione od wielu czynnikow: jedni robia na oryginalach, drudzy kupuja zawory od Paradowskich, jedni robią głowicę na Parowcowej inni jeszcze gdzie indziej. Ile to pochlonęło nie pamietam, moze uda mi sie to odkurzyc /temat byl grany jakis rok temu/.

 

Napisz prosze dokładnie ( czy zawory zostały pogięte po " zerwaniu paska")?

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...