Jump to content

[Szczecin] Może jakiś mały spot?


Recommended Posts

54 minuty temu, sambor napisał:

Buuu... daleko strasznie.

Nawet kibicować nie podjedziemy.

 

 

 

no szkoda że tak daleko ale nic w pobliżu wiecej nie ma :(.

Automobil klub z wybrzeża ma w planach tylko skjs a wtedy se nie pojeżdżę.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zróbcie przed domem u Dareckiego to może się pojawi ;-)

Dzięki Pany :p

Posted Images

Szczecinianie!

Gdzie (oprócz Polmotor) warto oddać Forestera na konkretny remont podwozia (amortyzatory, sprężyny, łączniki, drążki, itd.) i przygotowanie silnika pod instalację LPG? Zależy mi na miejscu, które rzetelnie wykona robotę, cena jest na drugim miejscu, a z kolei ceny podzespołów w aso przewyższają sens ekonomiczny robienia czegokolwiek w MY06.

Z uwagi na charakter pytania wysyłajcie proszę propozycje na PW.

Po stokroć dzięki!

Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, Norweski_Pacjent napisał:

cena jest na drugim miejscu, a z kolei ceny podzespołów w aso przewyższają sens ekonomiczny robienia czegokolwiek w MY06.

A czasami nie przesadzasz?? Wielekroc na alledroggooo jest drożej za używkę niż za OEM u autoryzowanego przedstawiciela... 

Link to post
Share on other sites
A czasami nie przesadzasz?? Wielekroc na alledroggooo jest drożej za używkę niż za OEM u autoryzowanego przedstawiciela... 
Pełna zgoda ale często =/= zawsze.

Główny problem jest taki, że wybierając ASO jesteś skazany na OEM (i cenę). Wiele zamienników (np. zawieszenie właśnie) jest lepsze i tańsze niż OEM. Wybierając serwis zewnętrzny mam wybór: mogę lecieć na OEM albo zamiennikach tam gdzie ma to sens. Nie zamierzam pakować w auto części używanych jeżeli mogę dostać nowe w ekonomicznie uzasadnionych cenach.

(miałem kiedyś taki ciekawy przypadek w Kangoo 4x4 gdzie trzeba było wymienić wał napędowy. ASO krzyczało 17.000pln netto przy wartości auta 16.000pln. także ten)
Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Norweski_Pacjent napisał:

Pełna zgoda ale często =/= zawsze.

Główny problem jest taki, że wybierając ASO jesteś skazany na OEM (i cenę). Wiele zamienników (np. zawieszenie właśnie) jest lepsze i tańsze niż OEM. Wybierając serwis zewnętrzny mam wybór: mogę lecieć na OEM albo zamiennikach tam gdzie ma to sens. Nie zamierzam pakować w auto części używanych jeżeli mogę dostać nowe w ekonomicznie uzasadnionych cenach.

(miałem kiedyś taki ciekawy przypadek w Kangoo 4x4 gdzie trzeba było wymienić wał napędowy. ASO krzyczało 17.000pln netto przy wartości auta 16.000pln. także ten)

a ja miałem ciekawy przypadek że za nowy wachacz w serwisie zaplacilem mniej niż za używkę z alledrogo... ;)

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...