hemi112 Posted November 2, 2011 Share Posted November 2, 2011 od pewnego czasu mam "świerszcza" pod maską ,niezaleznie od prędkości,biegu itp,milknie po delikatnym nacisnięciu sprzęgła (po całkowitym też,zeby nie było) Pierwsza diagnoza osoby połapanej w subru i mechanice-jakas tam spręzyna sie poluzowała,wibruje sobie,i "świerszczy"(dokładna diagnoza ładnie przedstawiona),generalnie sprzęgło daje znaki ,że trzeba o nim pomysleć. Mieliście cos takiego :?: jakies spostrzeżenia,oceny zywotności :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted November 2, 2011 Share Posted November 2, 2011 No witam,nie trzeba chyba być ekspertem od subaru żeby wiedzieć że to łożysko oporowe albo sprężyna ale jedno czy drugie i tal motywuje do wymiany sprzęgła,pozdro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Igi_666 Posted November 2, 2011 Share Posted November 2, 2011 Zapomniałeś jeszcze dodać, że przy prędkościach około 130km/h słychać takie jakby stukanie młotkiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lysykon Posted November 3, 2011 Share Posted November 3, 2011 eeee tam, ja u siebie mam świerszcza przed i po wymianie :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max Posted November 3, 2011 Share Posted November 3, 2011 Masz może hill holdera? I mnie kiedyś było piszczenie przy wciskaniu sprzegła i okazało się że sprężynka miała sucho. Sprawę rozwiązało trochę smaru na wykałaczce. To jednak jedna możliwość. Ja obstawiam sprzęgiełko. :? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hemi112 Posted November 5, 2011 Author Share Posted November 5, 2011 Masz może hill holdera? I mnie kiedyś było piszczenie przy wciskaniu sprzegła i okazało się że sprężynka miała sucho. Sprawę rozwiązało trochę smaru na wykałaczce. To jednak jedna możliwość. Ja obstawiam sprzęgiełko. :? widzisz u Ciebie było przy wciskaniu a u mnie przy wciskaniu milknie. Czyli to ta sprężynka...mam nadzieję ,że do wiosny wytrzyma,nie na rękę mi bawić się w zimie skrzynią Link to comment Share on other sites More sharing options...
opp sport Posted November 6, 2011 Share Posted November 6, 2011 Łożysko oporowe delikatnie dotyka docisku sprzęgła W tym samochodzie hilholder ,,odciąga" łapę od łożyska a nie sprężyna. Trzeba delikatnie podciągnąc hilholder powinno pomyc i obędzie się bez wymiany sprzęgła. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hemi112 Posted November 9, 2011 Author Share Posted November 9, 2011 Łożysko oporowe delikatnie dotyka docisku sprzęgła W tym samochodzie hilholder ,,odciąga" łapę od łożyska a nie sprężyna. Trzeba delikatnie podciągnąc hilholder powinno pomyc i obędzie się bez wymiany sprzęgła. zrobione:) wykręciło się,wyregulowało,skręciło,świerszcz zniknał jak ręką odjął i...powrócił po kilku skrzyzowaniach tak więc spręzynka i tyle Link to comment Share on other sites More sharing options...
Igi_666 Posted November 9, 2011 Share Posted November 9, 2011 A szarpie znowu? Bo zapomniałeś wspomnieć że strasznie szarpało. Jeden problem wyeliminowany, a mianowicie taki "dynks" od regulacji był źle założona. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dyziek Posted November 9, 2011 Share Posted November 9, 2011 A możecie powiedzieć jak się reguluje tego hilholdera?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hemi112 Posted November 11, 2011 Author Share Posted November 11, 2011 A szarpie znowu? Bo zapomniałeś wspomnieć że strasznie szarpało. Jeden problem wyeliminowany, a mianowicie taki "dynks" od regulacji był źle założona. nie no szarpie mniej,lub wcale,faktycznie jest lepiej a swistak...zbliża sie mróz ,może przeniesie się gdzieś w ciepłe kraje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now