Michalg Posted November 1, 2011 Share Posted November 1, 2011 witam, ktos sprawdzał? Ja mam 9,5 to chyba dużo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted November 1, 2011 Share Posted November 1, 2011 wg tej tabelki powinieneś mieć poniżej 8 sek. http://www.4forester.pl/index/subaru-forester-2006/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michalg Posted November 1, 2011 Author Share Posted November 1, 2011 wg tej tabelki powinieneś mieć poniżej 8 sek. http://www.4forester.pl/index/subaru-forester-2006/ no własnie i tu sie pojawia pytanie, czy w realu jest dużo gorzej niż podaje producent, czy tylko u mnie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted November 1, 2011 Share Posted November 1, 2011 nie wiem jak automat, ale zdrowe manuale, z dobrym umiejącym startować kierowcą, wykręcają te ~6 - 6.5 sek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michalg Posted November 1, 2011 Author Share Posted November 1, 2011 no własnie, biorąc pod uwagę nawet ten prehistoryczny automat, to chyba taka różnica miedzy at a mt jest jednak niemożliwa Link to comment Share on other sites More sharing options...
zento Posted November 1, 2011 Share Posted November 1, 2011 Kunie uciekają spod maski z biegiem lat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michalg Posted November 1, 2011 Author Share Posted November 1, 2011 Kunie uciekają spod maski z biegiem lat. ha ha, a u Ciebie jak to wyglada? sprawdzałes sie moze kiedys z manualem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted November 1, 2011 Share Posted November 1, 2011 w Forku 2.5XT AdaScha wcale nie uciekają. wciąż ma ponad 230KM. A mi też od czasu produkcji auta koni w stadzie przybyło Link to comment Share on other sites More sharing options...
zento Posted November 1, 2011 Share Posted November 1, 2011 Kunie uciekają spod maski z biegiem lat. ha ha, a u Ciebie jak to wyglada? sprawdzałes sie moze kiedys z manualem? Sprawdzałem się ze stoperem i wyszło 7,2 -7,5 s z normalnego startu (bez startu z obrotów na hamulcu). Oczywiście zdaję sobie sprawę, że taki pomiar można o kant ... krawężnika potłuc. Mam trochę dłubanego 2.0T, ale nigdy nie byłem na hamowni. Jest tego pod maską pewnie 230-240 kuniów Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michalg Posted November 1, 2011 Author Share Posted November 1, 2011 Kunie uciekają spod maski z biegiem lat. ha ha, a u Ciebie jak to wyglada? sprawdzałes sie moze kiedys z manualem? Sprawdzałem się ze stoperem i wyszło 7,2 -7,5 s z normalnego startu (bez startu z obrotów na hamulcu). Oczywiście zdaję sobie sprawę, że taki pomiar można o kant ... krawężnika potłuc. Mam trochę dłubanego 2.0T, ale nigdy nie byłem na hamowni. Jest tego pod maską pewnie 230-240 kuniów Własnie o cos takiego mi chodzi, robie tak samo i mam 9,5s -czyli pewnie cos mam do poprawy w aucie , jak jeszcze trafiłby sie ktos na forum z takim samym modelem jak mój to miałbym pewność. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DerickB Posted November 1, 2011 Share Posted November 1, 2011 Kunie uciekają spod maski z biegiem lat. ha ha, a u Ciebie jak to wyglada? sprawdzałes sie moze kiedys z manualem? Sprawdzałem się ze stoperem i wyszło 7,2 -7,5 s z normalnego startu (bez startu z obrotów na hamulcu). Oczywiście zdaję sobie sprawę, że taki pomiar można o kant ... krawężnika potłuc. Mam trochę dłubanego 2.0T, ale nigdy nie byłem na hamowni. Jest tego pod maską pewnie 230-240 kuniów To musi być nie takie trochę dłubane :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
jac.ek Posted November 1, 2011 Share Posted November 1, 2011 Ot zagwostka :wink: Muszę sprawdzić u siebie Link to comment Share on other sites More sharing options...
DerickB Posted November 1, 2011 Share Posted November 1, 2011 Ot zagwostka :wink: Muszę sprawdzić u siebie Jak przyspieszyłeś nad kanałem to oceniam na .... 7 chmur pyłu na minutę Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted November 1, 2011 Share Posted November 1, 2011 Michalg, a skąd wiesz, że z silnikiem wszystko ok? zloguj parametry. wg kwitów ma 7,6s http://www.subaru.pl/archiwum/oferta/pdf/07myforester.pdf wina innego przełożenia głównego oraz wiecznie ślizgającego się sprzęgła, ale jak już idzie to idzie, testowane z kolegą Mistral z wolnego startu bo inaczej to dupa. 2.5xt mt ma świetnie zestrojoną skrzynię i kręty tor robisz na 2 biegu. 2.5T daje ma mnóstwo momentu przy niskich rpm-ach (chyba +80Nm przy 2krpm w stosunku do dłubanego 2.0t forka tzd) i wychodzisz z ciasnych zakrętów na małych uślizgach i ogień do prawie 100km/h. na starcie tego tak nie widać, bo idziesz z wysokich rpm-ów dawno temu jak tzd miał tyle samo momentu i kucy, co mój 2.5t to chyba dzięki krótszej skrzynii nieco odjeżdżałem. Teraz 2.0t ma 260KM i nie wiem jak sprinty, ale musi być lepiej na YT masz sporo nagranych sprintów 2.5t łatwo logować 0-100 licznikowe nagrywając licznik komórką. tzd jedziesz na rallyland? :?: Pozdrawiam -- 01 lis 2011, 22:08 -- w Forku 2.5XT AdaScha wcale nie uciekają. wciąż ma ponad 230KM. racja, silnik seria, tylko backbox prodrive OEM aby nieco ładniej brzmiał ma wg hamowni na schłodzonym wodą IC 240,5KM 357Nm a na schłodzonym IC wiatrakiem z zamkniętą maską 237,3KM 357Nm generalnie nigdy nie miałem mniej niż 221KM na mega gorącym IC moment zawsze max przy 3600-3700rpm przy 2k rpm mam bodajże 240Nm moment opada powyżej 6krpm zgodnie z mapę bo ecu przycina pracę wg powyżej 6k więc nie warto go dalej kręcić, powyżej 6,5k przymyka przepustnicę w automacie podejżewam, że minia biegi przy 5,5k-6k rpm Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michalg Posted November 7, 2011 Author Share Posted November 7, 2011 Michalg, a skąd wiesz, że z silnikiem wszystko ok? zloguj parametry. Auto zlogowane, nawet dwa razy, niby wszystko ok. Dlatego pytam na forum, bo moze tak z nimi jest ze na papierze 7,6, a naprawde duzo wiecej , generalnie u mnie szału nie ma. -- 7 lis 2011, o 11:19 -- nie ma na forum nikogo, kto by miał takiego samego Forka? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tadol Posted November 7, 2011 Share Posted November 7, 2011 Michalg, a skąd wiesz, że z silnikiem wszystko ok? zloguj parametry. Auto zlogowane, nawet dwa razy, niby wszystko ok. Dlatego pytam na forum, bo moze tak z nimi jest ze na papierze 7,6, a naprawde duzo wiecej , generalnie u mnie szału nie ma. -- 7 lis 2011, o 11:19 -- nie ma na forum nikogo, kto by miał takiego samego Forka? Jest. Mam forka US spec 2.5 XT 2008 w wersji AT. Metodą łopatologiczną (stoper w zegarku), przed modem, udawało się wykręcić 7.6 - 8.0. Po delikatnym dłubaniu ("stage 0.5" w P-niu) jest już znacznie lepiej - 6.6-6.8 sec Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michalg Posted November 7, 2011 Author Share Posted November 7, 2011 -- 7 lis 2011, o 11:19 -- nie ma na forum nikogo, kto by miał takiego samego Forka? Jest. Mam forka US spec 2.5 XT 2008 w wersji AT. Metodą łopatologiczną (stoper w zegarku), przed modem, udawało się wykręcić 7.6 - 8.0. Po delikatnym dłubaniu ("stage 0.5" w P-niu) jest już znacznie lepiej - 6.6-6.8 sec ooo, dzieki za odpowiedz, a napisz jeszcze czy podczas "testu" zdejmowałes noge z hamulca i dopiero pozniej gaz do oporu, czy gaz i hamulec wcisniety i wtedy start? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tadol Posted November 7, 2011 Share Posted November 7, 2011 noga z hamulca i stopniowe choć - b. zdecydowane - wciskanie pedała gazu. Jak wciśniesz od razu dechę, to paradoksalnie skrzynia "dłużej mysli". pzdr t Link to comment Share on other sites More sharing options...
bakupno Posted November 9, 2011 Share Posted November 9, 2011 Michalg, Pozdrawiam Kolegę Kiedy pojawisz się na spocie :?: Możesz z doCtorem z Tarczyna przyjeżdżać, bo też kilka razy był w Piasecznie A co do Forka to MY08 to już nie trochę inna wersja niż MY07 , czy mylę się :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michalg Posted November 9, 2011 Author Share Posted November 9, 2011 Michalg, Pozdrawiam Kolegę Kiedy pojawisz się na spocie :?: Możesz z doCtorem z Tarczyna przyjeżdżać, bo też kilka razy był w Piasecznie A co do Forka to MY08 to już nie trochę inna wersja niż MY07 , czy mylę się :?: Pozdrawiam, obiecuje sie pojawic sie w przyszlym tygodniu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jac.ek Posted November 10, 2011 Share Posted November 10, 2011 Ot zagwostka :wink: Muszę sprawdzić u siebie Jak przyspieszyłeś nad kanałem to oceniam na .... 7 chmur pyłu na minutę Oooo przepraszam Dzisiaj wreszcie zmierzyłem ... ...z trzech pomiarów: 5,8 - 6,5 od 0 do 100 A swoją drogą, jak próbowałem zmierzyć podczas jazdy z moją lepszą połową, to weszła na tak wysokie tony, że odpuściłem Link to comment Share on other sites More sharing options...
zento Posted November 10, 2011 Share Posted November 10, 2011 jac.ek, malowniczo to opisałeś Link to comment Share on other sites More sharing options...
miszozon Posted November 11, 2011 Share Posted November 11, 2011 Z ciekawości - przy pomiarze stoperem, kiedy zatrzymujecie czas :?: Wiadomo, że 100 na blacie nie odpowiada 100 km/h. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michalg Posted November 11, 2011 Author Share Posted November 11, 2011 A moze jest ktos z okolic W-wy z takim samym jak mój forkiem, kto by miał chęć poświęcić mi 15minut... HELP! pw Link to comment Share on other sites More sharing options...
jac.ek Posted November 11, 2011 Share Posted November 11, 2011 zento, Michalg, Twój, to który rocznik? Mój do tego to manual... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now