Skocz do zawartości

co byście wybrali...


saszynski

Rekomendowane odpowiedzi

jak w tytule...

2 opcje do wyboru:

 

HKS Super Hybrid Panel Filter:

 

31102011258.jpg

31102011257.jpg

31102011259.jpg

 

czy stożek No Name z dolotem K&N:

 

31102011255.jpg

31102011256.jpg

 

jedyna jak dla mnie zauważalna różnica to odgłos... przy puszczaniu gazu z pełnego buta na stożku fajnie kicha.

 

 

 

co założyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

saszynski, zostaw jak jest tylko załóż czysty filtr. Przepływkę zabijają oleje z takich filtrów a silnik może Ci zabić jakość filtrowania z takiego No name. A jak chcesz żeby dźwięki były podobne jak na stożku to wywal tłumik szmerów z dolotu i będziesz miał efekty dźwiękowe

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bzyq, tłumik szmerów masz po stronie pasażera w zderzaku. Trzeba nadkole częściowo zdjąć, żeby się do niego dostać.

 

Thanks.

 

jak w tytule...

2 opcje do wyboru:

 

HKS Super Hybrid Panel Filter:

 

A swoją drogą to w stożki bym się nie bawił. Jak już naprawdę chcesz coś innego niż seria to raczej wkładka w seryjną puchę.

Tu jest kawiorek (Filtry Powietrza Cosworth):

http://tnij.com/OR1hy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to może 3 słowa od kogos kto ma stożek? :wink:

 

stożek - TAK jeśli Twój tuner wymaga tego w swoim zalozeniu do setupu -jeśli ma to być, od tak z koziej d..y - to NIE

 

Przepływka kosztuje 1k pln - wiem bo na BIG MAFie potrafi ją szlak trafić bardzo szybko... na pseudo tunigowych wkładkach również !!

 

MODYFIKACJA DOLOTU W SERYJNYM AUCIE, to kasa w błoto i proszenie się ewentualnie o koszta

 

jeśli kogoś podnieca "sapanie".... to już jego problem :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

carlos - sam wiesz, jak sadze, i przyznasz, ze stozek to pewnego rodzaju "zlo konieczne", gdy seryjna puszka juz realnie nie daje rady.

A w subaru daje rade raczej i tak do dosc wysokich mocy (no, moze nie wysokich jak na subaru ;) - ale okolice 300-320KM na spokojnie), co w sumie oznacza, ze w znakomitej wiekszosci przypadkow, wbrew temu co niektorym sie wydaje,

potrzeby instalowania wciaze modnego elementu tuningowego - stozka, realnie nie ma.

A juz na pewno od samego zalozenia stozka 10KM nie przybedzie.

 

Wiesz tez, jakie sa minusy tych filtrow.

 

Inna sprawa, ze w pewnych konfiguracjach niestety ciezko zachowac oryginalna puszke filtra, wiec trzeba siegnac po inne rozwiazania tak czy inaczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

carlos - sam wiesz, jak sadze, i przyznasz, ze stozek to pewnego rodzaju "zlo konieczne"

 

dokładnie - saszynski, - AMI ma wiele racji, stożek (wkładkę pomijam bo to bzdura) montuje się wtedy, gdy naprawdę brakuje juz powietrza na dolocie, ale mówimy tu o mocach 350KM+

 

Wiesz tez, jakie sa minusy tych filtrow.

 

 

koszta, koszta, koszta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie - saszynski, - AMI ma wiele racji, stożek (wkładkę pomijam bo to bzdura) montuje się wtedy, gdy naprawdę brakuje juz powietrza na dolocie, ale mówimy tu o mocach 350KM+

nie neguje tego. Na pewno ma racje.

 

chodzi mi o to co wygrać z tych 2. auo kupiłem z wkładką HKSa a stozek dostałem w rozliczeniu za coś tam, nie ważne...

 

dlatego sie zastanawiam i pytam Was.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak chcesz żeby dźwięki były podobne jak na stożku to wywal tłumik szmerów z dolotu i będziesz miał efekty dźwiękowe

 

Rozwiń temat:)

 

saszynski pisał, że na stożku miał lekkie kichanie a to brało się z tego że seryjny dolot wycisza wszelkie (a przynajmniej większość) efektów jakie powstają przy zasysaniu powietrza oraz przy działaniu DV - które przy stożku było słychać) i dlatego usunięcie tłumika szmerów z dolotu którego celem jest eliminowanie dźwięków powodowanych zasysaniem powietrza można osiągnąć dźwięk zbliżony do tych ze stożków. Stożek sam z siebie nie jest przyczyną powstawania takich efektów tylko w głównej mierze jest to spowodowane tym, że podczas jego montażu nie pozostają elementy dolotu które powodują, że jest on cichy. Trochę bełkotliwie chyba to napisałem ale głowa mnie tak na... że lepiej nie dało rady :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

założone są rury z turbo do IC o wiekszej srednicy.

 

Pierwszy raz słyszę o tak "fantastycznej" modyfikacji...która nie bardzo wiadomo czemu ma służyć :x Mówimy oczywiście o seryjnym TMIC.

 

 

Tak z czystej ciekawości - jak te większe (rozumiem, że o większej średnicy) rury umocowano na króćcach turbiny i ICa ?

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

założone są rury z turbo do IC o wiekszej srednicy.

 

Pierwszy raz słyszę o tak "fantastycznej" modyfikacji...która nie bardzo wiadomo czemu ma służyć :x Mówimy oczywiście o seryjnym TMIC.

 

 

Tak z czystej ciekawości - jak te większe (rozumiem, że o większej średnicy) rury umocowano na króćcach turbiny i ICa ?

:mrgreen:

 

http://www.nengun.com/pleasure-racing-s ... ing-kit-d2

 

-- Pn paź 31, 2011 10:53 pm --

 

tam sa 2 turbiny i primary turbo mial strasznie mały przelot... na zdjęciach masz porównanie ori i PRS D2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tam sa 2 turbiny i primary turbo mial strasznie mały przelot... na zdjęciach masz porównanie ori i PRS D2

 

 

Dzięki za info, ach te rozwiązania z TT ;-) Swoją drogą - na jakiej zasadzie działają w Legacku te dwie dmuchawki; któraś odpowiada za dolny zakres obciążeń, któraś za górny, czy może jeszcze na jakiejś inne zasadzie ?

 

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mała pompuje od niskich obrotów aż powyżej 4500rpm pneumatycznie dołącza sie druga turbina i od ok 4500rpm pompuja obie... taka jest teoria a w praktyce przy 4500 spada ciśnienie w dolocie (turbodziura) żeby po przekroczeniu 5000 wrócić z yebnienciem.... im delikatniej uzywasz gazu tym płynniej włącza sie 2 turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...