carfit Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Wiem ze carfit swego czasu wzmacniał blok na oryginalnych poprawionych częściach co kosztowało 12tys zł ale to przed awaria bo po awarii cena była 2 razy wyższa. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Przepraszam , ale nic mi o tym nie wiadomo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najman Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 [edycja moderatora]Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 bardzo brzydko wklejać prywatne wiadomosci , ale gdzie jest nadrzędna informacja o wzmacnianu bloku ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 [edycja moderatora] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk dyskrecja jednakże ciężko się w treści wzmacniania doszukać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najman Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 To jakaś tajemnica? Może źle zrozumiałem ale wynikało z rozmowy ze za te kwotę można naprawić silnik aby nie doszło do tej dość częstej awarii w tym silniku. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 To jakaś tajemnica? Może źle zrozumiałem ale wynikało z rozmowy ze za te kwotę można naprawić silnik aby nie doszło do tej dość częstej awarii w tym silniku. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk To nie jest tajemnica , mozna naprawić silnik 2.0 D w początkowej fazie awarii, ale pisanie o wzmocnieniach to już jest jakaś kogoś czysta fantazja …. i z pewnością nigdy nie padła z naszej strony … Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najman Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 (edytowane) Ok w takim razie Wa źle zrozumiałem, przepraszam za zamieszanie, ale tak wynika z naszych rozmów. Jednak jeśli tego za tyle nie robicie to nie ma tematu bo pisaliśmy o tym półtora roku temu. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 3 Listopada 2015 przez najman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Jednak jeśli tego za tyle nie robicie to nie ma tematu bo pisaliśmy o tym półtora roku temu. Prosiłbym jednak , o czytanie ze zrozumieniem , albo być bardziej precyzyjnym . Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajka Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 W progu stojąc, Was czekam z tej strony powitać, pocieszyć, pożałować... Może spróbuj napisać jeszcze raz, na spokojnie i po polsku W języku polskim. Silnik z 2o11 r (ostatnie 3 lata przeczekał w stłuczką uszkodzonym aucie - sprawa ciągnie się w sądzie cywilnym). Auto chodzi super. (Mój ostatni wpis mógł zostać błędnie odczytany - tylko wtryskiwacze poddane zostały regeneracji. Ok. rok temu przez ASO zregenerowaną turbinę należało wymienić.) Oficjalne, serdeczne podziękowania forowiczowi Knurek - super człowiek, świetny kumpel! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 To jakaś tajemnica? Może źle zrozumiałem ale wynikało z rozmowy ze za te kwotę można naprawić silnik aby nie doszło do tej dość częstej awarii w tym silniku. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 3. Niedopuszczalne jest umieszczanie na Forum treści oraz łączy do treści: , l. pochodzących z prywatnej korespondencji, w tym Prywatnych Wiadomości, bez wiedzy i zgody ich nadawcy, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Silnik z 2o11 r ( czy dobrze rozumiem, że dokonałaś przeszczepu sSBD z My11 do swojego OBK My08 ? Skrzynię też zmieniałaś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajka Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Silnik z 2o11 r ( czy dobrze rozumiem, że dokonałaś przeszczepu sSBD z My11 do swojego OBK My08 ? Skrzynię też zmieniałaś ? Oby nie nakłamać (słabo się rozeznaję): pierwotnie był diesel '08, obecnie jest diesel '11. Wtryskiwacze są pod '08 (pod nadwozie, z końcówką znacznika '20'), zaś świece pod '11 (silnik). Jakiś czujnik (?) nowego silnika nie został (nie mógł) podłączony do reszty. Znacznie b. dokładnie sytuację po przeszczepie wyjaśnić by mógł już przywołany kol. Knurek (któremu jesteśmy przewdzięczni!). Ingerencja nie wymagała wymiany skrzyni, sprzęgła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Słyszałem o kilku podobnych operacjach zakończonych powiedzeniem ale tam zawsze wymieniano również skrzynię co znacząco podnosiło koszty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajka Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Słyszałem o kilku podobnych operacjach zakończonych powiedzeniem ale tam zawsze wymieniano również skrzynię co znacząco podnosiło koszty. Nas p. spec-mechanik - na zapytanie - od razu poinformował, iż skrzynia zostanie zachowana. Poniesione nakłady - wobec małego przebiegu - i bez konieczności wymiany również skrzyni wywołują skurcze: sromotny blamaż FHI pustoszy środki dotkniętych użytkowników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Słyszałem o kilku podobnych operacjach zakończonych powiedzeniem ale tam zawsze wymieniano również skrzynię co znacząco podnosiło koszty. Nie ma potrzeby wymiany skrzyni,w Forku to też obudowa 5MT tylko z dołożonym 6 biegiem,wszystko pasuje. Natomiast silnik zapewne był przełożony z kompem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 być może. Ja widziałem OBK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Liwoch Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 (edytowane) silnik rocznik 2009, do remontu użyte blok, wał, panewki-nowe, turbina nowa- przerobiona odma wszystko z rocznika 2011, możliwe to, bez wymiany skrzyni? Edytowane 4 Listopada 2015 przez Łukasz Liwoch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Znacznie b. dokładnie sytuację po przeszczepie wyjaśnić by mógł już przywołany kol. Knurek (któremu jesteśmy przewdzięczni!). Pomimo wyrażonej wdzięczności, nie jestem w stanie wyjaśnić 'sytuacji po przeszczepie' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajka Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Pomimo wyrażonej wdzięczności, nie jestem w stanie wyjaśnić 'sytuacji po przeszczepie' Buuu! (Aleś i tak życie nam przynajmniej 17x uratował.) Z punktu widzenia użytkownika: tak - biel może być jeszcze bielsza! lub innymi słowy: jak z Rudym 102 po generalnym remoncie w następstwie postrzału w poszycie lub wieżyczkę (już nie pamiętam). Jeśli auto tak superdobrze te 1oo i więcej tysi duć będzie, radość z jazdy skompensuje ból kosztów naprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin76w Opublikowano 30 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 Witam! W maju kupiliśmy Outbacka Diesla, niecałe 100.000 km 3 letni. Gwarancja się skończyła po przejechaniu owych 100.000 km (po kilku tygodniach). A we wrześniu (na liczniku może 110.000) w czasie jazdy trzask, dym i koniec jazdy. Serwis (w Dzierżoniowie) stwierdził "upalony tłok" i uszkodzoną gładź cylindra. Do wymiany tzw. "shortblok". Koszt naprawy 29.000 zł. minimum. To dla mnie ogromna kwota. Czy ktoś bardziej obeznany wie czy można to jakoś naprawić taniej? albo wie, czy można gdzieś kupić i przełożyć używany silnik? Ponoć to częsta awaria w dieslach subaru. Ktoś się z tym spotkał? Proszę o informacje... Maciej Z ciekawości, jak zakończyła się twoja historia ? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się