Skocz do zawartości

Outback Diesel - silnik do wymiany - Ratunku!


sokol123

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem ze carfit swego czasu wzmacniał blok na oryginalnych poprawionych częściach co kosztowało 12tys zł ale to przed awaria bo po awarii cena była 2 razy wyższa.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Przepraszam , ale nic mi o tym nie wiadomo  :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jakaś tajemnica? Może źle zrozumiałem ale wynikało z rozmowy ze za te kwotę można naprawić silnik aby nie doszło do tej dość częstej awarii w tym silniku.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

To nie jest tajemnica , mozna naprawić silnik 2.0 D w początkowej fazie awarii, ale pisanie o wzmocnieniach to już jest jakaś kogoś czysta fantazja …. i z pewnością nigdy nie padła z naszej strony … 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok w takim razie Wa źle zrozumiałem, przepraszam za zamieszanie, ale tak wynika z naszych rozmów. Jednak jeśli tego za tyle nie robicie to nie ma tematu bo pisaliśmy o tym półtora roku temu.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez najman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jednak jeśli tego za tyle nie robicie to nie ma tematu bo pisaliśmy o tym półtora roku temu.

 

Prosiłbym jednak , o czytanie ze zrozumieniem , albo być bardziej precyzyjnym . Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

W progu stojąc, Was czekam z tej strony powitać, pocieszyć, pożałować...

 

Może spróbuj napisać jeszcze raz, na spokojnie i po polsku ;)

 

W języku polskim. :)

 

Silnik z 2o11 r (ostatnie 3 lata przeczekał w stłuczką uszkodzonym aucie - sprawa ciągnie się w sądzie cywilnym).

Auto chodzi super.

(Mój ostatni wpis mógł zostać błędnie odczytany - tylko wtryskiwacze poddane zostały regeneracji. Ok. rok temu przez ASO zregenerowaną turbinę należało wymienić.)

 

 

Oficjalne, serdeczne podziękowania forowiczowi Knurek - super człowiek, świetny kumpel!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jakaś tajemnica? Może źle zrozumiałem ale wynikało z rozmowy ze za te kwotę można naprawić silnik aby nie doszło do tej dość częstej awarii w tym silniku.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

3. Niedopuszczalne jest umieszczanie na Forum treści oraz łączy do treści:

,

l. pochodzących z prywatnej korespondencji, w tym Prywatnych Wiadomości, bez wiedzy i zgody ich nadawcy,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Silnik z 2o11 r (

 

czy dobrze rozumiem, że dokonałaś przeszczepu sSBD z My11 do swojego OBK My08 ?  Skrzynię też zmieniałaś ?

 

Oby nie nakłamać (słabo się rozeznaję): pierwotnie był diesel '08, obecnie jest diesel '11. Wtryskiwacze są pod '08 (pod nadwozie, z końcówką znacznika '20'), zaś świece pod '11 (silnik). Jakiś czujnik (?) nowego silnika nie został (nie mógł) podłączony do reszty.

 

Znacznie b. dokładnie sytuację po przeszczepie wyjaśnić by mógł już przywołany kol. Knurek (któremu jesteśmy przewdzięczni!).

 

Ingerencja nie wymagała wymiany skrzyni, sprzęgła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem o kilku podobnych operacjach zakończonych powiedzeniem ale tam zawsze wymieniano również skrzynię co znacząco podnosiło koszty.

 

Nas p. spec-mechanik - na zapytanie - od razu poinformował, iż skrzynia zostanie zachowana.

 

Poniesione nakłady - wobec małego przebiegu - i bez konieczności wymiany również skrzyni wywołują skurcze: sromotny blamaż FHI pustoszy środki dotkniętych użytkowników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem o kilku podobnych operacjach zakończonych powiedzeniem ale tam zawsze wymieniano również skrzynię co znacząco podnosiło koszty.

Nie ma potrzeby wymiany skrzyni,w Forku to też obudowa 5MT tylko z dołożonym 6 biegiem,wszystko pasuje.

Natomiast silnik zapewne był przełożony z kompem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znacznie b. dokładnie sytuację po przeszczepie wyjaśnić by mógł już przywołany kol. Knurek (któremu jesteśmy przewdzięczni!).

Pomimo wyrażonej wdzięczności, nie jestem w stanie wyjaśnić 'sytuacji po przeszczepie' ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomimo wyrażonej wdzięczności, nie jestem w stanie wyjaśnić 'sytuacji po przeszczepie' ;)

 

Buuu!

(Aleś i tak życie nam przynajmniej 17x uratował.)

 

Z punktu widzenia użytkownika: tak - biel może być jeszcze bielsza! lub innymi słowy: jak z Rudym 102 po generalnym remoncie w następstwie postrzału w poszycie lub wieżyczkę (już nie pamiętam).

 

Jeśli auto tak superdobrze te 1oo i więcej tysi duć będzie, radość z jazdy skompensuje ból kosztów naprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

 

 

Witam! W maju kupiliśmy Outbacka Diesla, niecałe 100.000 km 3 letni. Gwarancja się skończyła po przejechaniu owych 100.000 km (po kilku tygodniach). A we wrześniu (na liczniku może 110.000) w czasie jazdy trzask, dym i koniec jazdy. Serwis (w Dzierżoniowie) stwierdził "upalony tłok" i uszkodzoną gładź cylindra. Do wymiany tzw. "shortblok". Koszt naprawy 29.000 zł. minimum. To dla mnie ogromna kwota. Czy ktoś bardziej obeznany wie czy można to jakoś naprawić taniej? albo wie, czy można gdzieś kupić i przełożyć używany silnik? Ponoć to częsta awaria w dieslach subaru. Ktoś się z tym spotkał? Proszę o informacje... Maciej

 

Z ciekawości, jak zakończyła się twoja historia  ?

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...