Adam12 Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 może tak być. Ja swojego OBK SBD sprawdzałem na 5 i 6 i różnice były minimalne. Przynajmniej według programu serwisowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Liwoch Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 Podepnę się, mam SBD,ale w forku. Zastanawia mnie taka rzecz, silnik odpalony zimny-pracujący na luzie, ewentualne przegazowanie max 2tyś,pracuje jak marzenie,cisza,żadnego klekotu,nawet do zgaśnięcia "niebieskiej lampki", czyli wszystko w najlepszym porządku. Ta sama sytuacja,silnik zimny,odpalony,potem normalna jazda,wiadomo póki zimny max 2 tyś obrotów i jest już klekot,silnik wyraźnie głośniej pracuje, oczywiście do zgaśnięcia "niebieskiej kontrolki" Czyli pod obciążeniem silnik pracuje całkiem inaczej,jak jest zimny, czy to wina oprogramowania? Wgrane najnowsze oprogramowanie jakie jest dostępne. Czy to urok nowoczesnego diesla? Nie jestem super fachowcem,ale wychodzi na to jakby dawka/czas wtrysku na zimnym silniku był nie prawidłowy,ale na to przecież nie ma wpływu użytkownik Pozdrawiam Łukasz Liwoch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 Podepnę się, mam SBD,ale w forku. Zastanawia mnie taka rzecz, silnik odpalony zimny-pracujący na luzie, ewentualne przegazowanie max 2tyś,pracuje jak marzenie,cisza,żadnego klekotu,nawet do zgaśnięcia "niebieskiej lampki", czyli wszystko w najlepszym porządku. Ta sama sytuacja,silnik zimny,odpalony,potem normalna jazda,wiadomo póki zimny max 2 tyś obrotów i jest już klekot,silnik wyraźnie głośniej pracuje, oczywiście do zgaśnięcia "niebieskiej kontrolki" Czyli pod obciążeniem silnik pracuje całkiem inaczej,jak jest zimny, czy to wina oprogramowania? Ponieważ silnik pod obciążeniem pracuje całkiem inaczej, oprogramowanie musi to uwzględniać W ciemno (z ryzykiem błędu) obstawiam: Brudne wtryski Problemy ze sterowaniem geometrii turbiny - tutaj polecam wymienić wszystkie wężyki podciśnieniowe od pompki podciśnienia do 'bączka' na turbinie. Wydasz 15PLN a jest duże prawdopodobieństwo, że problem się rozwiąże. Te wężyki niestety tracą szczelność bardzo szybko. Dlatego ja wymieniam je profilaktycznie co dwa lata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Liwoch Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 (edytowane) Silnik po remoncie, wtryski po regeneracji. Przebieg od remontu 1kkm Edytowane 24 Września 2015 przez Łukasz Liwoch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 A wężyki wymienione??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Liwoch Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 (edytowane) Spytam, jesli nie to gdzie takie dostanę? Serwis? Czyli tez masz SBD Edytowane 24 Września 2015 przez Łukasz Liwoch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 (edytowane) Ja założyłem piękne niebieskie silikonowe samco (myślałem, że wszystko co z silikonem jest od razu fajniejsze) ale po dwóch latach jeden podstępnie pękł. Podobno najlepsze są przewody przelewowe od wtryskiwaczy. Średnica wewn. ok. 3-4mm. Tak, mam SBD Edytowane 24 Września 2015 przez Knurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Liwoch Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 (edytowane) Cos w tym moze byč, z lewej strony silnika tam gdzie jest turbo i egr słyszę takie głuche dudnienie na wolnych obrotach, podobne do tego jak rozepniesz filtr powietrza, czy to moze byc nieszczelnosc na podcisnieniu? Edytowane 24 Września 2015 przez Łukasz Liwoch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 To zupełnie inna sprawa. Ten dźwięk pojawia się czasami i nie świadczy o żadnym problemie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sędziwuj Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 Jestem niedoświadczonym użytkownikiem Subaru Outback 2.0 D, mój miał wymieniany short-block przy przebiegu 30 tys, obecnie ma 160 kkm i zastanawiam się czy nie sprzedać go puki jeszcze chodzi. Czy komuś po wymianie short-blocka pojawił się podobny problem i trzeba było operacje robić jeszcze raz? Czy wymiana wspomnianej części załatwia sprawę i można jeździć spokojnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Liwoch Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 W moim pierwsza wymiana short bloku przy 100tys, drugi rozlecial sie po kolejnych 140 tys. Teraz jest trzeci. To historia tego auta, ja jestem od niedawna wlascicielem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wielki Szu Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 mój miał wymieniany short-block przy przebiegu 30 tys Czyżby rekord Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sędziwuj Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 Zastanawiam się, jaki procent tych silników jest po wymianach i serwisach typu short-block a ile jeździ do tej pory bez żadnych problemów, może jest tak że na forum zaglądają ludzie z problemami? Czy przy takich wymianach autoryzowane serwisy partycypują w kosztach, powinno tak być, przecież wiadomo że jest to wada fabryczna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Liwoch Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 Kolego żle myslisz, ja kupilem po czasie wyszlo z cofnietym licznikiem i wymienionym silnikiem, tak jak pisalem ten wymieniony padl po 140tys. Ja od zakupu zrobilem z 5tys i kaput . Gdyby ktos nie cofnal licznika i nie wytargał książki, to pewno ASO Austria by mi naprawiło, taniej by wyszła laweta do Austrii niż w Pl, naprawa, gdzie w Pl się europejskiej nie uznaje. Kupiłes w Pl jestes gośč. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 przecież wiadomo że jest to wada fabryczna. podobno nie ma żadnej wady 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sędziwuj Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 Kupiłem w Polsce ale od sprawdzonego gościa, znajomy rodziny i przebiegu jestem pewien. Wszystko było robione w ASO, chuchanie i dmuchanie na auto. Ważne są dla mnie statystyki, ile egzemplarzy okazało się wadliwych itp. i czy przy dobrej eksploatacji statystycznie przejadę jeszcze te 50kkm i więcej czy też nie. Szukam pocieszenia bo chciałbym zachować je jak najdłużej, na razie do niczego nie mogę się doczepić, auto bajka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 26 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 gdzie w Pl się europejskiej nie uznaje... Bzdury opowiadasz żonowóz jest z Niemiec i ma pełną gwarancję w Polsce. Nawet korzystałem przy wymianie silniczka w drzwiach. Poza tym Forek bezawaryjny. Gdyby ktos nie cofnal licznika i nie wytargał książki... I to zamyka temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 26 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 Kupiłem w Polsce ale od sprawdzonego gościa, znajomy rodziny i przebiegu jestem pewien. Wszystko było robione w ASO, chuchanie i dmuchanie na auto. Ważne są dla mnie statystyki, ile egzemplarzy okazało się wadliwych itp. i czy przy dobrej eksploatacji statystycznie przejadę jeszcze te 50kkm i więcej czy też nie. Szukam pocieszenia bo chciałbym zachować je jak najdłużej, na razie do niczego nie mogę się doczepić, auto bajka. Nie jeździj jak emeryt ani jak wieśniak spod remizy, lej dodatki do paliwa, dbaj o olej w silniku. I się nie przejmuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Liwoch Opublikowano 26 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 XV CVT, jeśli piszę bzdury to poprostu przepraszam, gdzieś czytałem, że SIP tylko auta kupione w polskiej sieci dilerskiej naprawia. Nieświadomie powieliłem jakąś nieprawdę. Co do drugiej, to moj błąd było minęło, auto naprawione jeżdzi się fajnie. Jednak niesmak pozostanie, bo gorsze auta miałem, a wały sie nie ukręcały, silnik nie niszczyl sie przy symbolicznym przebiegu Kupiłem w Polsce ale od sprawdzonego gościa, znajomy rodziny i przebiegu jestem pewien. Wszystko było robione w ASO, chuchanie i dmuchanie na auto. Ważne są dla mnie statystyki, ile egzemplarzy okazało się wadliwych itp. i czy przy dobrej eksploatacji statystycznie przejadę jeszcze te 50kkm i więcej czy też nie. Szukam pocieszenia bo chciałbym zachować je jak najdłużej, na razie do niczego nie mogę się doczepić, auto bajka.Nie jeździj jak emeryt ani jak wieśniak spod remizy, lej dodatki do paliwa, dbaj o olej w silniku.I się nie przejmuj. Jakie dodatki masz na myśli? Ja dowiedziałem się by co drugi, trzeci bak lać cos na czyszczenie wtrysków, Archoil lub LM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 26 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 Po prostu ciesz się autem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iron Opublikowano 26 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 na razie do niczego nie mogę się doczepić, auto bajka. ... i oby zostało tak jak najdłużej. Teraz popraw model swojego auta, bo jak to zobaczy, że nazwałeś go Legancy to sam sobie ukręci wał.... :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 26 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 Jakie dodatki masz na myśli? Ja dowiedziałem się by co drugi, trzeci bak lać cos na czyszczenie wtrysków, Archoil lub LM Mniej więcej to miałem na myśli. Ja od 100kkm wlewam coś do każdego tankowania (coś = BG, Amsoil, teraz AR) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slw Opublikowano 26 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 mój miał wymieniany short-block przy przebiegu 30 tys Czyżby rekord Chyba nie. Mój padł przy 9 tys. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bazyli Opublikowano 26 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 Wiem, że SIP wspaniałomyślnie wymienia silniki SBD (a właściwie ich bloki) użytkownikom, którym zatarły się panewki. Nurtuje mnie jednak pytanie: czy bloki, które są instalowane w miejsce zatartych jednostek, są już pozbawione tej wady fabrycznej? Czy zdarzyło się komuś wymieniać z tego powodu silnik (blok) dwukrotnie? Ja znam jeden taki przypadek. Jak więc naprawdę jest z tymi wymienionymi blokami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iron Opublikowano 26 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 Czy zdarzyło się komuś wymieniać z tego powodu silnik (blok) dwukrotnie? Ja znam jeden taki przypadek. Jak więc naprawdę jest z tymi wymienionymi blokami? W moim pierwsza wymiana short bloku przy 100tys, drugi rozlecial sie po kolejnych 140 tys. Teraz jest trzeci. To historia tego auta, ja jestem od niedawna wlascicielem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się