Tapicefor Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Witam Forumowiczów, Od kilku tygodni pojawia mi się problem z wrzucaniem 4-ki, tzn. często zdarza się, że skrzynia zgrzyta, pomimo właściwego wysprzęglenia. Problem dotyczy tylko 4-ki, dlatego zastanawiam się czy to już początek końca skrzyni, czy może jakiś pomniejszy problem. Skrzynia przejechała 105 tys. km, 5 biegowa. Bedę wdzięczny za opinie i spostrzeżenia Tapi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Witam Forumowiczów, Od kilku tygodni pojawia mi się problem z wrzucaniem 4-ki, tzn. często zdarza się, że skrzynia zgrzyta, pomimo właściwego wysprzęglenia. Problem dotyczy tylko 4-ki, dlatego zastanawiam się czy to już początek końca skrzyni, czy może jakiś pomniejszy problem. Skrzynia przejechała 105 tys. km, 5 biegowa. Bedę wdzięczny za opinie i spostrzeżenia Tapi pewnie synchro do wymiany :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tapicefor Opublikowano 29 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 carfit dzięki za podpowiedź, nie masz przypadkiem takiego cuda - widziałem na forum że miewasz jakieś części Tapi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opp sport Opublikowano 29 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 synchronizator to akurat najtańsza częśc ,,calej operacji" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 29 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 początek końca skrzyni, czy może jakiś pomniejszy problem. na początek zmień olej na zalecany przez Subaru... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tapicefor Opublikowano 29 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 Panie Andrzeju, olej wymieniałem w ASO we Wrocławiu, zalali mi Castrol 75W90 GL-5, przejechałem na nim 20 000 km, a wymiana miała miejsce rok temu. Sugeruje Pan zmianę oleju na inny, jeżeli tak to co najlepiej zalać? I czy po takim przebiegu olej może być już trefny? Tapi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 29 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 Panie Andrzeju, olej wymieniałem w ASO we Wrocławiu, zalali mi Castrol 75W90 GL-5, przejechałem na nim 20 000 km, a wymiana miała miejsce rok temu. Sugeruje Pan zmianę oleju na inny, jeżeli tak to co najlepiej zalać? I czy po takim przebiegu olej może być już trefny? Tapi Proszę Pana , pierwsze co bym zrobil to zmienil olej na shell sl , koszt niewielki a czasami pomaga....... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czajos Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 synchronizator to akurat najtańsza częśc ,,calej operacji" w JDM MY99 : synchronizator: ok. 350pln. A samego synchronizatora raczej sie nie wymienia. Wiec zeby bylo dobrze to jeszcze: przesuwka : ok. 500pln Poza tym: podobno nie ma juz oryginalnych synchro. a zamiennik sie rozni. Dlatego zeby pasował trzeba wymienic koło zębate : koło zębate: 1000-1200 pln no i jeszcze robocizna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tapicefor Opublikowano 30 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 czajos nie pocieszyłeś mnie, jak nowy olej nie pomoże to będzie trzeba sporo wyłożyć. Dzięki. Panie Andrzeju na forum sporo osób pisze, że olej jest praktycznie nie do dostania w Polsce. Macie go może u siebie w serwisie? Dla potwierdzenia - chodzi o Shell Gear SL 80W-90? Tapi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 olej skrzyni nie naprawi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 Macie go może u siebie w serwisie? 22-8460049 może jakos wyslą olej skrzyni nie naprawi swoja możesz rozbierac natychmiast po usłyszeniu zgrzytnięcia 1-2 / 3-4 koledze daj szansę może pomoże a jak nie to olej uzyje po naprawie ps.jak jest zimno ( rano ) chwile poczekać nie wbijac biegow 1-2 na siłę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tapicefor Opublikowano 7 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Panie Andrzeju odezwę się po 1 listopada, faktycznie nie zaszkodzi spróbować z olejem, tym bardzie że to duuużo tańsza opcja a może wystarczy jak na razie Dziękuję! Tapi -- Pn lis 07, 2011 2:56 pm -- panie Andrzeju, Forumowicze, rozmawiałem dzisiaj z Warszawą i nie ma podobno juz Shella SL 80W-90, jest jedynie 75W-90. Zamiast tego podobno wszedł nowy olej Shell Spirax, orientuje sie Pan który byłby właściwy? Shell Spirax A 80W-90, czy Shell Spirax ST 80W-90? Pozdrawiam, Tapi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 nie ma podobno juz Shella SL 80W-90, jest jedynie 75W-90. tel.22-8460049 p.Romański (uprzedzony o Pana tel.) poinformuje i może przeslać (75w-90 tez może byc) ps. podobno wszedł nowy olej Shell Spirax, nie mam informacji czy pomoże na Pana dolegliwosć :wink: poprzedni (75w90/80w90) może pomóc.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tapicefor Opublikowano 7 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Panie Andrzeju, dzięki, jutro dzwonię. Pzdr Tapi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goOly19 Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 kiedys ogladlaem auto pod poznaniem tez posiadala taki defekt. pytanie czy to szarpniecie posiadasz zawsze czesto czy tylko przy wysokich obrotach i jesli naprawde jest to szybkie przebijanie biegow? Moze szkoda zachodu ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tapicefor Opublikowano 21 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Tydzeiń temu wymieniłem olej na polecany Shell i jak na razie - a przejechałem około 600 KM wygląda, że problem ucichł. Chyba że teraz inaczej zmieniam biegi Dzięki za pomoc! goOly19 często pojawiało się przy zmianie biegu na wysokich obrotach i głównie wtedy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Tydzeiń temu wymieniłem olej na polecany Shell i jak na razie - a przejechałem około 600 KM wygląda, że problem ucichł. tak myslalem , powinno być lepiej.... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goOly19 Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 tapicefor priv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrc79 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 witam, czytałem właśnie kilka postów na temat w/w i u mnie też jest taki sam objaw... na jaki w końcu olej wymienić 75W-90 czy 80W-90 Shell Spirax, z góry dziekuje za odp.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tapicefor Opublikowano 11 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Ja wymieniłem na 75W-90 Shell Spirax i objawy ustapiły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrc79 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 stokroć dzięki... jak zmienię oliwkę to dam znać jaki jest rezultat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goOly19 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 Dzięki uprzejmności forum oraz pana Andrzeja olej dotarł do mnie w ciągu niespełna dnia! Stokrotne dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMA52 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Jaki Shell Spirax pomogl i jest obecnie rekomendowanu do naszych aut? Konfigurator Shella podaje jeszcze jakies oznaczenia literowe ATE, AXME ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo2 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Jaki Shell Spirax pomogl i jest obecnie rekomendowanu do naszych aut? Konfigurator Shella podaje jeszcze jakies oznaczenia literowe ATE, AXME ... Do Subaraków polecają syntetyczny Spirax 75W-90. Mi taki polecono do WRX-a 04 :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Mojemu OBKowi zmiana oleju nie pomogła nic a nic Też mam teraz tego Shella z ASO Koper... i przy wysokich obrotach lubi sobie zgrzytnąć przy redukcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się