saszynski Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 witam. Od kilku dni meczy mnie zapach benzyny o poranku ktory czuc w kabinie... Po twarciu maski jest bardzo intensywny ale tylko rano, w ciagu dnia tego nie czuc. Przewody paliwowe ok... Jakies pomysly? Silnik to ej208 w legacy III tt Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 jednak stawiałbym na przewody paliwowe 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 Sparciały przewody paliwowe przy kolektorze ssącym. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
miszozon Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 Standard, j.w. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 autor wątku napisał, że przewody o.k....ale jak to sprawdził? czy to tylko jego pobożne życzenie...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
saszynski Posted October 27, 2011 Author Share Posted October 27, 2011 po prostu po włączeniu zapłonu i przyroście ciśnienia w przewodach nic z nich nie cieknie... gdyby były sparciałe to by przepuszczały... mam racje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
miszozon Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 Jak to w życiu bywa może to być coś innego, ale sprawa sparciałych przewodów jest znana. Jak pojawiają się niskie temperatury i śmierdzi tylko przy odpalaniu, a później przestaje to jest typowy objaw. Link to comment Share on other sites More sharing options...
saszynski Posted October 27, 2011 Author Share Posted October 27, 2011 przyjże sie temu... nie daje mi to spokoju... Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukass Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 Na 100% procent łączenie przewodów metalowych z gumowymi pod kolektorem ssącym - przewody 4 szt po kilkanaście cm i opaski do wymiany na mocniejsze. Przewody nie muszą być sparciałe, ale z wiekiem te fabryczne opaski sie na nich luzuja i jak jest zimno to delikatnie rosieją i czuć zapach paliwa. Miałem to i w WRX i STi, wieć to standard. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 guma z czasem twardnieje, a na zimno jest jeszcze sztywniejsza niż normalnie, po odpaleniu trochę pośmierdzi, potem po nagrzaniu lekko mięknie i nie czuć smrodu, albo mniej, i tyle Link to comment Share on other sites More sharing options...
saszynski Posted October 27, 2011 Author Share Posted October 27, 2011 jak widzę te plątaniny przewodów pod paska to mi sie płakać chce... dzięki chłopaki.. dam znać jak rozbroję i poskładam... porozdaje potem pomuki:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukass Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 jak widzę te plątaniny przewodów pod paska to mi sie płakać chce... dzięki chłopaki.. dam znać jak rozbroję i poskładam... porozdaje potem pomuki:P To trochę roboty jest bo kolektor trzeba podnieść. Link to comment Share on other sites More sharing options...
miszozon Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 Najlepiej do wymiany zdjąć kolektor, ale podobno są magicy co bez tego dają radę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
saszynski Posted October 27, 2011 Author Share Posted October 27, 2011 Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 Lepiej jest jednak podnieść kolektor, bo wtedy da się na 100% wszystko poskręcać, a bez zdejmowania różnie może z tym być...w wycieku paliwa w komorze silnikowej nie powinno się lekceważyć, bo grozi jakby nie patrzeć - pożarem.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
saszynski Posted October 27, 2011 Author Share Posted October 27, 2011 bez kraty browców do tego nie podejdę... :? Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 bez kraty browców do tego nie podejdę... :? słuszne podejście.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sławek1 Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 Może ktoś wie ile to może kosztować (przewody+robocizna) w ASO? :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 Może ktoś wie ile to może kosztować (przewody+robocizna) w ASO? :?: Zadzwoń i zapytaj: http://www.subaru.pl/dealer_agrykolex.html Chyba, że nas chcesz odwiedzić... 8) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
opp sport Posted October 28, 2011 Share Posted October 28, 2011 Jeśli zmienisz wszystkie przewody ale (po skrzynce browców nie spal tylko samochodu :!:)zastanów się dlaczego smierdzi tylko na zimnym silniku skoro benzyna jest bardziej lotna wraz ze wzrostem temperatury Może silnik chodzi rano na ssaniu a to pozosałości nie spalonej części paliwa Link to comment Share on other sites More sharing options...
saszynski Posted October 28, 2011 Author Share Posted October 28, 2011 benzyne czuć rano przed odpaleniem silnika... później już jest spokój az do kolejnego ranka. auto rano zawsze dogrzewam ok 20 min. jak wchodze do ciepłego to juz nic nie czuć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
respect Posted October 29, 2011 Share Posted October 29, 2011 benzyne czuć rano przed odpaleniem silnika... później już jest spokój az do kolejnego ranka.auto rano zawsze dogrzewam ok 20 min. jak wchodze do ciepłego to juz nic nie czuć. Wygląda faktycznie na przewody- rano czuć, bo przewody twarde i mogą byc nieszczelne, a ciśnienie paliwa zanim sie rozładuje to wypycha paliwo. benzyna jest lotna i przy małych nieszczelnościach idzie od razu w parę pozdr. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sławek1 Posted October 29, 2011 Share Posted October 29, 2011 Zadzwoń i zapytaj: http://www.subaru.pl/dealer_agrykolex.html Czemu mnie aż tak nie lubisz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzywaczewski Posted October 29, 2011 Share Posted October 29, 2011 Lepiej jest jednak podnieść kolektor, bo wtedy da się na 100% wszystko poskręcać, a bez zdejmowania różnie może z tym być...w wycieku paliwa w komorze silnikowej nie powinno się lekceważyć, bo grozi jakby nie patrzeć - pożarem. Elek wie co mowi a czasem jako jedyny wie co zrobic 8) (reszta fotografowala) Link to comment Share on other sites More sharing options...
saszynski Posted November 7, 2011 Author Share Posted November 7, 2011 znalazłem zapocone przewody... dzieki za wskazówki... auto juz działa... czy to było to okaże sie rano. -- Pn lis 07, 2011 3:19 pm -- do zamkniecia. -- Pn lis 07, 2011 3:20 pm -- do zamkniecia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now