Tomek1987 Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 Witam Wszystkich!!! mam problem mianowicie zostalem szczesliwym posiadaczem wrx-a z 2001roku lecz powstal problem ktorego nie moge zlokalizowac...nie ma mocy a dokladnie podczas postoju skacza minimalnie obroty a gdy ruszam i daje gaz w podloge auto nie moze sie wyzbierac i go tak jakby dlawi a gdy dodaje gaz stopniowo to jest ok az do momentu 3,5 obrotw a pozniej znow jest lipa przerywa dlawi brak mocy... Co moze byc przyczyna??? pomocy!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzi4 Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 Jakieś błędy pokazuje? Jeżeli tak to jakie? -- 26 paź 2011, o 22:02 -- I jesze tutaj zaglądnij viewtopic.php?f=1&t=101962&view=unread#unread Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krysztal Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 ma stożek i bova ?? jeśli tak pozbyć się jak najszybciej. Gdyby objawy nie ustały pewnie przepływka (od tego stożka a raczej przez oliwę z niego) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek1987 Opublikowano 26 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 wlasnie ze nie pokazuje zadnego bledu... a jesli chodzi o filtr to wogole go wywalilem a przeplywke tez sprawdzalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 objawy które opisałeś, wskazują jednak na przepływomierz jaką masz pompę paliwa? przebieg? badałeś ciśnienie paliwa? tu też może czaić się zdrada... :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyq Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 No albo brak kompresji, coś rozregulowane, coś z zapłonem, przepustnica? Za dużo zmiennych. To na zimnym? Na ciepłym? Kiedy był wymieniany rozrząd i z tym wiążące się regulacje? Czyściłeś i sprawdzałeś przepustnicę - to 15 min roboty? Był pomiar kompresji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antikos Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 a może zwyczajnie filtr paliwa?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 ma stożek i bova ?? jeśli tak pozbyć się jak najszybciej nie demonizujmy tak tych rzeczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krysztal Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 ma stożek i bova ?? jeśli tak pozbyć się jak najszybciej nie demonizujmy tak tych rzeczy hehe odezwał się ten co już za darmo prawie oddawał swój stożek no ale niestety stożek przyspiesza prawdopodobieństwo śmierci przepływomierza a bov lubi przepuszczać / zacinać się / i co tam mu się jeszcze dziać może wlasnie ze nie pokazuje zadnego bledu...a jesli chodzi o filtr to wogole go wywalilem a przeplywke tez sprawdzalem a jak sprawdzałeś przepływke ? zamiast swojej montowałeś inną na 100% sprawną ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się