MalySTi Posted October 26, 2011 Share Posted October 26, 2011 A mianowicie pytanko czy zaciski czterotłoczkowe z wrx podejda plug&play do Imprezy wolnegossaka z 2006r ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuzi4 Posted October 26, 2011 Share Posted October 26, 2011 Tarcze musisz mieć większe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bujak27 Posted October 26, 2011 Share Posted October 26, 2011 W n/a 2006 są tarcze 277mm a wrx-ie 294mm Link to comment Share on other sites More sharing options...
MalySTi Posted October 27, 2011 Author Share Posted October 27, 2011 Tak to wiem tylko czy na uchwyty spasuje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 Tak to wiem tylko czy na uchwyty spasuje? przednie tarcze kotwiczne są w każdym Subaru takie same (nie licząc blaszanych osłon, ale to detal), czyli każdy zacisk da się przykręcić do każdej zwrotnicy. piszę o rozstawie 5x100, w następujących modelach: Impreza GC/GF8 -92-00 WRX, STI, N/A 01-07 odpowiadając na pytanie: do WRXa możesz założyć w zasadzie wszystkie przednie zaciski od Subaru tył:jeżeli masz małe zaciski (amerykańskie) musisz użyć adapterów lub przerobić tarcze kotwiczne, bo nie założysz dwutłoczków z zestawu czterotłoczkowego z WRX EU(tych z napisem Subaru) ani Brembo. Mają mniejszy rozstaw śrub mocujących, ale jak masz dwutłoczki możesz zamienić na Brembo bez problemu, takie samo mocowanie. Oczywiście pozostaje sprawa tarcz hamulcowych, przód - możesz założyć tarcze o dowolnej średnicy, takie, żeby pasowały do zacisków, wszystkie dadzą się założyć p&P Tylne tarcze - tu masz ograniczenie - musisz uważać, żeby bęben hamulcowy też pasował, większość Imprez ma średnicę 170mm, a STI ma 200mm, także tu jest już pole do rzeźby... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MalySTi Posted October 27, 2011 Author Share Posted October 27, 2011 Nie mam amerykańca czyli powinno podejść wszystko Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 co do tyłu w wolnym ssaku nie jestem pewien....przód podejdzie Ci na 100%, a tył - żeby było wesoło, tylne małe jednotłoczkowe zaciski mają większy rozstaw śrub mocujących konika do tarczy kotwicznej, a większe - dwutłoczki z napisem Subaru oraz Brembo - mniejszy... nie wiem, jakie masz tarcze kotwiczne z tyłu, ale stawiałbym 50/50........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 Tak to wiem tylko czy na uchwyty spasuje? przednie tarcze kotwiczne są w każdym Subaru takie same (nie licząc blaszanych osłon, ale to detal), czyli każdy zacisk da się przykręcić do każdej zwrotnicy. piszę o rozstawie 5x100, w następujących modelach: Impreza GC/GF8 -92-00 WRX, STI, N/A 01-07 odpowiadając na pytanie: do WRXa możesz założyć w zasadzie wszystkie przednie zaciski od Subaru tył:jeżeli masz małe zaciski (amerykańskie) musisz użyć adapterów lub przerobić tarcze kotwiczne, bo nie założysz dwutłoczków z zestawu czterotłoczkowego z WRX EU(tych z napisem Subaru) ani Brembo. Mają mniejszy rozstaw śrub mocujących, ale jak masz dwutłoczki możesz zamienić na Brembo bez problemu, takie samo mocowanie. Oczywiście pozostaje sprawa tarcz hamulcowych, przód - możesz założyć tarcze o dowolnej średnicy, takie, żeby pasowały do zacisków, wszystkie dadzą się założyć p&P Tylne tarcze - tu masz ograniczenie - musisz uważać, żeby bęben hamulcowy też pasował, większość Imprez ma średnicę 170mm, a STI ma 200mm, także tu jest już pole do rzeźby... wszystko racja, poza srednica recznego :wink: STi ma 190mm (200mm, a wlasciwie 210mm to ma Tribeca ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 to może mój był zużyty... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuzi4 Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 Tak to wiem tylko czy na uchwyty spasuje? Przecież napisałem Ci, że tarcze większe i koniec . Ale widzę, że emotorsport i eddie_gt4 szczegółowo wszystko objaśnili Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juras K Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 A mianowicie pytanko czy zaciski czterotłoczkowe z wrx podejda plug&play do Imprezy wolnegossaka z 2006r ? Wreszcie ruszyłeś z tymi zaciskami :!: :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
aramir Posted October 22, 2019 Share Posted October 22, 2019 odswieze troche temat. Czy trzeba wymieniac pompe hamulcowa przy zamianie zacisków na WRX? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lutek34 Posted October 22, 2019 Share Posted October 22, 2019 jak będziesz odpowietrzał zaciski, to układ się odpowietrzy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now