MalySTi Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 A mianowicie pytanko czy zaciski czterotłoczkowe z wrx podejda plug&play do Imprezy wolnegossaka z 2006r ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzi4 Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 Tarcze musisz mieć większe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujak27 Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 W n/a 2006 są tarcze 277mm a wrx-ie 294mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MalySTi Opublikowano 27 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Tak to wiem tylko czy na uchwyty spasuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Tak to wiem tylko czy na uchwyty spasuje? przednie tarcze kotwiczne są w każdym Subaru takie same (nie licząc blaszanych osłon, ale to detal), czyli każdy zacisk da się przykręcić do każdej zwrotnicy. piszę o rozstawie 5x100, w następujących modelach: Impreza GC/GF8 -92-00 WRX, STI, N/A 01-07 odpowiadając na pytanie: do WRXa możesz założyć w zasadzie wszystkie przednie zaciski od Subaru tył:jeżeli masz małe zaciski (amerykańskie) musisz użyć adapterów lub przerobić tarcze kotwiczne, bo nie założysz dwutłoczków z zestawu czterotłoczkowego z WRX EU(tych z napisem Subaru) ani Brembo. Mają mniejszy rozstaw śrub mocujących, ale jak masz dwutłoczki możesz zamienić na Brembo bez problemu, takie samo mocowanie. Oczywiście pozostaje sprawa tarcz hamulcowych, przód - możesz założyć tarcze o dowolnej średnicy, takie, żeby pasowały do zacisków, wszystkie dadzą się założyć p&P Tylne tarcze - tu masz ograniczenie - musisz uważać, żeby bęben hamulcowy też pasował, większość Imprez ma średnicę 170mm, a STI ma 200mm, także tu jest już pole do rzeźby... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MalySTi Opublikowano 27 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Nie mam amerykańca czyli powinno podejść wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 co do tyłu w wolnym ssaku nie jestem pewien....przód podejdzie Ci na 100%, a tył - żeby było wesoło, tylne małe jednotłoczkowe zaciski mają większy rozstaw śrub mocujących konika do tarczy kotwicznej, a większe - dwutłoczki z napisem Subaru oraz Brembo - mniejszy... nie wiem, jakie masz tarcze kotwiczne z tyłu, ale stawiałbym 50/50........ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Tak to wiem tylko czy na uchwyty spasuje? przednie tarcze kotwiczne są w każdym Subaru takie same (nie licząc blaszanych osłon, ale to detal), czyli każdy zacisk da się przykręcić do każdej zwrotnicy. piszę o rozstawie 5x100, w następujących modelach: Impreza GC/GF8 -92-00 WRX, STI, N/A 01-07 odpowiadając na pytanie: do WRXa możesz założyć w zasadzie wszystkie przednie zaciski od Subaru tył:jeżeli masz małe zaciski (amerykańskie) musisz użyć adapterów lub przerobić tarcze kotwiczne, bo nie założysz dwutłoczków z zestawu czterotłoczkowego z WRX EU(tych z napisem Subaru) ani Brembo. Mają mniejszy rozstaw śrub mocujących, ale jak masz dwutłoczki możesz zamienić na Brembo bez problemu, takie samo mocowanie. Oczywiście pozostaje sprawa tarcz hamulcowych, przód - możesz założyć tarcze o dowolnej średnicy, takie, żeby pasowały do zacisków, wszystkie dadzą się założyć p&P Tylne tarcze - tu masz ograniczenie - musisz uważać, żeby bęben hamulcowy też pasował, większość Imprez ma średnicę 170mm, a STI ma 200mm, także tu jest już pole do rzeźby... wszystko racja, poza srednica recznego :wink: STi ma 190mm (200mm, a wlasciwie 210mm to ma Tribeca ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 to może mój był zużyty... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzi4 Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Tak to wiem tylko czy na uchwyty spasuje? Przecież napisałem Ci, że tarcze większe i koniec . Ale widzę, że emotorsport i eddie_gt4 szczegółowo wszystko objaśnili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 A mianowicie pytanko czy zaciski czterotłoczkowe z wrx podejda plug&play do Imprezy wolnegossaka z 2006r ? Wreszcie ruszyłeś z tymi zaciskami :!: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aramir Opublikowano 22 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2019 odswieze troche temat. Czy trzeba wymieniac pompe hamulcowa przy zamianie zacisków na WRX? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 22 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2019 jak będziesz odpowietrzał zaciski, to układ się odpowietrzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się