les Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 Jeżeli auto sie zagrzeje w korku to nawet dodanie gazu w miejscu powoduje spadek temperatury. Wiem że jednoznacznie nie da się określić co to może być ale od czego zaczać poszukiwania? Mialem identyczny przypadek(nie subaru) i winowajca okazala sie pompa wodna,na ktorej "ostaly sie same kikuty" z lopatek.Jedynie zwiekszeniem obrotow mozna bylo obnizyc tem. w korkach.Wiec rowniez obstawial bym problem z wymuszeniem obiegu cieczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mallorquin Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 zgadzam sie z wami ,ale przy uszczelce objawy beda sie zwiekszac podczas jazdy .Opcja z łopatkami pompy wody jest dobra ale w subaru z reguły sa metalowe łopatki z tego co sie orietuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 ale przy uszczelce objawy beda sie zwiekszac podczas jazdy Kompletna bzdura :roll: , podczas jazdy pompa wody kilkanaście razy zwiększa swoją wydajność ( obroty ) i dlatego podczas jazdy temperatura spada, ( nie mówię tu o max. obciążeniu , czy upalaniu ) wystarczy stanać na chwile na wolnych obr. i temp. od razu idzie do góry , zresztą tak samo jest przy sprawnych uszczelkach :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gforce Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 Opcja z łopatkami pompy wody jest dobra ale w subaru z reguły sa metalowe łopatki z tego co sie orietuje. Metalowe czy nie, zgnić albo urwać się może wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mallorquin Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 jeszcze nie widziałem zeby metalowym cos sie stało ,plastik owszem obrywały sie na łaczeniu plastiku z metalowa tuleja nakładana na frez oski pompy -- Wt lis 01, 2011 2:20 pm -- przy takim roczniku ,wiadomo zawsze moga skorodowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaacek Opublikowano 5 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 problem rozwiązany!! termostat wymieniony i zero problemów. Swoją droga chyba gdybvy były to byłu uszczelki pod korkiem oleju zbierałaby sie taka dziwna maź? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Swoją droga chyba gdybvy były to byłu uszczelki pod korkiem oleju zbierałaby sie taka dziwna maź? możliwe jest zabrudzenie płynu chlodniczego olejem, ale nie jest to jedyny wyznacznik sam fakt przegrzewania układu , jest bardzo złym zjawiskiem dla wytrzymałosci bloku... nawet gdyby rozwiazaniem okzał się tylko termostat.... motor bardzo źle znosi wysokie temp. płynu chłodniczego... czego oczywiście Ci nie życzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaacek Opublikowano 6 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 czy można bez rozbierania silnika zdiagnozować stan uszczelek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 czy można bez rozbierania silnika zdiagnozować stan uszczelek? Pomiar cisnienia w poszczegolnych cylindrach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się