Skocz do zawartości

STI 2004 grzeje się przy wolnej jeździe.


jaacek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich!

Mam dosyć nietypowy problem mianowicie wracając z pojeżdżawki zauważyłem dziwną rzecz w swoim aucie. Mianowicie przy dłuższej jeździe na niskich obrotach auto się grzeje, a kiedy się przyciśnie tak na 3,5-5 obrotów temperaura spada do normalnego poziomu ( nawet poniżej połowy), później znowu, przy wolnej jeździe się grzeje.

 

Ktoś może mieć pomsył co to może być?? termostat?

 

z góry dziękuje za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prędkosc nie ma tu znaczenia. jak jade przez dłuższy czas równo ok 2 tys. obr to temperatura wzrasta(dosyć szybko 2-5min.) do ostatniej kreski (prawie na czerwone pole) kiedy przytrzymam obroty powyżej 3,5 tys tem,peratura spada do połowy albo niżej nie zależnei od prędkosci. Jeżeli auto sie zagrzeje w korku to nawet dodanie gazu w miejscu powoduje spadek temperatury. Wiem że jednoznacznie nie da się określić co to może być ale od czego zaczać poszukiwania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jeżeli to nie pomoże??

 

To skocz z mostu :P

Tylko testament najpierw spisz - STi na rzecz The Forum itp itd...

 

A tak na poważniej - jedź do warsztatu. Jakbyś napisał skąd jesteś, to pewnie byśmy Ci poradzili gdzie masz kogoś sensownego najbliżej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co wymieniać płyn - no chyba, że już pora... Odpowietrz cały układ porządnie. Zrób to na otwartym termostacie, na dużym obiegu i pamiętaj, żeby gołymi ręcami za węże nie łapać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaacek, nie wymieniaj płynu tylko dla próby-nic nie da.

 

-może układ zapowietrzony

-termostat sie zawiesza

-sprawdź na postoju ,czy wentylator włącza się przy rosnącej temp.

-sprawdź bąblowanie w zbiorniczku przelewowym przy dodawaniu gazu (uszczelki glowic)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Objawy charakterystyczne dla wydmuchanych uszczelek , nie masz przypadkiem sti US ? i silnika 2.5 ?

 

tak jak mówi ja miałem takie same objawy przy wydmuchanej uszczelce, możne to tez być termostat, przez internet ciężko zdiagnozować, na silniku przy głowicach nie ma wycieku :?: jak z olejem :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wez przemyj chłodnice wody mozliwe ze jest zabrudzona albo sa zanieczyszczenia miedzy dwoma chłodnicami i słabo odprowadza ciepło

 

-- N paź 30, 2011 12:33 pm --

 

ja by była uszczelka ,to przy obciazeniu było gozej .Jak jedziesz szybciej wytwarza sie cisnienie w układzie chłodzenia ,gdyby uszczelka była padnieta to cisnienie było by jeszcze wieksze i gotował by sie .Moze byc jeszcze włacznik wentylatora uszkodzony ,za pózno je uruchamia .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...