Jump to content

Poduszki powietrzne wymiana


blasterpl

Recommended Posts

Impreza GT MY00 jak dostac sie do poduszek kierowcy i pasazera.Walcze dalej z Air bagami,udalo sie wlaczyc kontrolke(jakis sku...... przecial sciezke od zarowki),wiec podejrzewam ze pduchy wystrzelone.Jesli tak faktycznie bedzie to co oprócz poduch do wymiany??

Link to comment
Share on other sites

no do kierowcy-nie musisz pytac -popatrz na nia z boku masz wielkie otwory i tam na 30 torxa śruby,a poduszka pasażera musisz odkrecic schowek i tak wszystko masz jak na dłoni pozdrawiam

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Poduchy zostawiasz? Nie myślałeś o wymianie kierownicy na lepszą od seryjnej MOMO? Pamiętaj, żeby odpiąć aku jak będziesz odłączał jaśki. Swoją drogą baran jakiś musiał wpaść na pomysł odcięcia kontrolki... Jest bardzo prosty sposób "ominięcia" braku poduszki, nawet procedura testowa działa - wystarczy do tego opornik 3ohm :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Dzieki panowie za info.A jak sie okaze ze poduchy wystrzelone to tylko one do wymiany czy jeszcze cos sensory, sterownik??

Doczytalem na forum ze sensory zostaja a komputer mozna zresetowac,tylko czy po tym resecie caly uklad dziala na 100%

Link to comment
Share on other sites

Raczej tak. Kierownica ma symetrycznego jaśka więc powinna być taka jak EU. Pasażera nie wiem czy jest symetrytczna ale raczej tak.

Link to comment
Share on other sites

A nie wydaje się Wam, że gdyby jasiek był po strzale to pseudonaprawiacz by go wywalił? Może masz good poduchy i nie musisz ich wymieniać tylko kontrolkę podpiąć.

Link to comment
Share on other sites

Dzis zagladalem do poduszek i sa obie i wygladaja na sprawne!!?? .Gdzie sa sensory?,jesli tam wszystko bedzie ok to zostaje tylko reset komputera.Czy trzeba go wyciagac czy da sie go zresetowac przez zlacze diagnostyczne?

Link to comment
Share on other sites

Sensory masz na wysokości gdzie łączy się przedni błotnik ze zderzakiem (tak mniej więcej),komputer masz natomiast pod popielniczką,poprzez gniazdo diagnostyczne to tylko da się zresetować zaawansowanym sprzętem,zwykłym kablem nieda rady,pozdro.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Sensory masz na wysokości gdzie łączy się przedni błotnik ze zderzakiem (

chyba sie mylisz sensor od poduszek własnie jest pod tunelem tam gdzie gałka zmiany biegów a komputer pod schowkiem :P

Link to comment
Share on other sites

crash sensory sa pod zderzakiem, znajdziesz je idac po zoltych przewodach. sa dokladnie po zewnetrznych stronach podluznic zaraz za wzmocnieniem zderzaka w metalowych oslonach.

 

sterownik od poduszek jest przewaznie na srodku pod deska.

kierownica z anglika podejdzie, poduszka pasazera powinna podejsc ale oslona juz nie bo jest profilowana pod deske.

 

chcesz to moge porobic foty.

Link to comment
Share on other sites

jesli nie spowodowaly wystrzalu poduszek to sa w porzadku.

 

-- Cz paź 27, 2011 3:53 pm --

 

a jeśli świeci Ci sie kontrolka z poduszek a poduszki sa cale to obstawiam taśmę spod kierownicy. często sie zrywa.

Link to comment
Share on other sites

kto ci to wcisnoł??? :lol:

 

pracuje w takim miejscu, ze wiem jak wygląda crash sensor po wystrzale poduszki. bez powodu nie zainicjował wystrzału.

 

jeśli masz osobno crash sensor i moduł sterujący poduszkami to crash sensor sie wymienia a moduł restartuje/usuwa błąd. jeśli jest tylko moduł jak np. w civicu to wymieniasz moduł sterujący razem z poduszkami.

Link to comment
Share on other sites

civicu to wymieniasz moduł sterujący razem z poduszkami.

moze i tak w subaru akurat tak nie jest i w wiekszosci autach takze,wiec nie kłuc sie ze mną pracuje w tym zawodzie i raz na 100aut wymienia sie te czujniki uderzeniowe :)

Link to comment
Share on other sites

moze i tak w subaru akurat tak nie jest i w wiekszosci autach takze,wiec nie kłuc sie ze mną pracuje w tym zawodzie i raz na 100aut wymienia sie te czujniki uderzeniowe :)

 

wiec moze mylisz crash sensor z modulem sterujacym.

Link to comment
Share on other sites

crash sensor z modulem sterujacym.

crash sensor(jest on tak jak piszesz przy podłużnic,lecz w każdym samochodzie jest gdzie indziej) jak sama nazwa wskazuje jest to czesc która przy zderzeniu przesyła impuls do całego sterownika-(sensora który jest własnie w kabinie)i on w tedy decyduje która z poduszeik ma wystzrelic-wiec na 100%wiem o czym pisze i tylko ten w kabinie trzeba przeprogramowac gdy juz poduszki wymienimy wylutowac z niego kość podpiac ja pod komputer usunac błedy i gotowe można zakładac i cieszyc sie działajacymi AIR BAG-ami :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...