blasterpl Posted October 26, 2011 Share Posted October 26, 2011 Impreza GT MY00 jak dostac sie do poduszek kierowcy i pasazera.Walcze dalej z Air bagami,udalo sie wlaczyc kontrolke(jakis sku...... przecial sciezke od zarowki),wiec podejrzewam ze pduchy wystrzelone.Jesli tak faktycznie bedzie to co oprócz poduch do wymiany?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
boju21 Posted October 26, 2011 Share Posted October 26, 2011 no do kierowcy-nie musisz pytac -popatrz na nia z boku masz wielkie otwory i tam na 30 torxa śruby,a poduszka pasażera musisz odkrecic schowek i tak wszystko masz jak na dłoni pozdrawiam 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted October 26, 2011 Share Posted October 26, 2011 do kierownicy torx, a do poduchy pasażera śrubokręt krzyżakowy i dziesiątka 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuzi4 Posted October 26, 2011 Share Posted October 26, 2011 Poduchy zostawiasz? Nie myślałeś o wymianie kierownicy na lepszą od seryjnej MOMO? Pamiętaj, żeby odpiąć aku jak będziesz odłączał jaśki. Swoją drogą baran jakiś musiał wpaść na pomysł odcięcia kontrolki... Jest bardzo prosty sposób "ominięcia" braku poduszki, nawet procedura testowa działa - wystarczy do tego opornik 3ohm Link to comment Share on other sites More sharing options...
blasterpl Posted October 26, 2011 Author Share Posted October 26, 2011 Dzieki panowie za info.A jak sie okaze ze poduchy wystrzelone to tylko one do wymiany czy jeszcze cos sensory, sterownik?? Doczytalem na forum ze sensory zostaja a komputer mozna zresetowac,tylko czy po tym resecie caly uklad dziala na 100% Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuzi4 Posted October 26, 2011 Share Posted October 26, 2011 Jaśki. Komputer zresetujesz. Jak robisz z poduchami to pamiętaj, żeby odpiąć akumulator. Pomuczki rozdaj 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
blasterpl Posted October 26, 2011 Author Share Posted October 26, 2011 A jeszcze jedno czy poduszki od anglika beda pasowac?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuzi4 Posted October 26, 2011 Share Posted October 26, 2011 Raczej tak. Kierownica ma symetrycznego jaśka więc powinna być taka jak EU. Pasażera nie wiem czy jest symetrytczna ale raczej tak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
boju21 Posted October 26, 2011 Share Posted October 26, 2011 Autor postu otrzymał Pomuka dzieki Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuzi4 Posted October 26, 2011 Share Posted October 26, 2011 Autor postu otrzymał Pomuka Ja też dziękuję. Link to comment Share on other sites More sharing options...
boju21 Posted October 26, 2011 Share Posted October 26, 2011 Pasażera nie wiem czy jest symetrytczna ale raczej pasazera takze pasuje od UK ale zaślepka czyli ta górna czesc co ją widzisz w kabinie niestety niee :? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuzi4 Posted October 26, 2011 Share Posted October 26, 2011 A nie wydaje się Wam, że gdyby jasiek był po strzale to pseudonaprawiacz by go wywalił? Może masz good poduchy i nie musisz ich wymieniać tylko kontrolkę podpiąć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
blasterpl Posted October 27, 2011 Author Share Posted October 27, 2011 Dzis zagladalem do poduszek i sa obie i wygladaja na sprawne!!?? .Gdzie sa sensory?,jesli tam wszystko bedzie ok to zostaje tylko reset komputera.Czy trzeba go wyciagac czy da sie go zresetowac przez zlacze diagnostyczne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 Sensory masz na wysokości gdzie łączy się przedni błotnik ze zderzakiem (tak mniej więcej),komputer masz natomiast pod popielniczką,poprzez gniazdo diagnostyczne to tylko da się zresetować zaawansowanym sprzętem,zwykłym kablem nieda rady,pozdro. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
boju21 Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 Sensory masz na wysokości gdzie łączy się przedni błotnik ze zderzakiem ( chyba sie mylisz sensor od poduszek własnie jest pod tunelem tam gdzie gałka zmiany biegów a komputer pod schowkiem Link to comment Share on other sites More sharing options...
saszynski Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 crash sensory sa pod zderzakiem, znajdziesz je idac po zoltych przewodach. sa dokladnie po zewnetrznych stronach podluznic zaraz za wzmocnieniem zderzaka w metalowych oslonach. sterownik od poduszek jest przewaznie na srodku pod deska. kierownica z anglika podejdzie, poduszka pasazera powinna podejsc ale oslona juz nie bo jest profilowana pod deske. chcesz to moge porobic foty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
boju21 Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 crash sensory sa pod zderzakiem ale gdy nie są fizycznie uszkodzone(zalane,popekane)nie ma koniecznosci ich wymieniac Link to comment Share on other sites More sharing options...
saszynski Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 jesli nie spowodowaly wystrzalu poduszek to sa w porzadku. -- Cz paź 27, 2011 3:53 pm -- a jeśli świeci Ci sie kontrolka z poduszek a poduszki sa cale to obstawiam taśmę spod kierownicy. często sie zrywa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
boju21 Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 jesli nie spowodowaly wystrzalu poduszek to sa w porzadku nawet jesli spowodowały to są i tak dobre Link to comment Share on other sites More sharing options...
saszynski Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 nawet jesli spowodowały to są i tak dobre nie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
boju21 Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 nie. kto ci to wcisnoł??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
saszynski Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 kto ci to wcisnoł??? pracuje w takim miejscu, ze wiem jak wygląda crash sensor po wystrzale poduszki. bez powodu nie zainicjował wystrzału. jeśli masz osobno crash sensor i moduł sterujący poduszkami to crash sensor sie wymienia a moduł restartuje/usuwa błąd. jeśli jest tylko moduł jak np. w civicu to wymieniasz moduł sterujący razem z poduszkami. Link to comment Share on other sites More sharing options...
boju21 Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 civicu to wymieniasz moduł sterujący razem z poduszkami. moze i tak w subaru akurat tak nie jest i w wiekszosci autach takze,wiec nie kłuc sie ze mną pracuje w tym zawodzie i raz na 100aut wymienia sie te czujniki uderzeniowe Link to comment Share on other sites More sharing options...
saszynski Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 moze i tak w subaru akurat tak nie jest i w wiekszosci autach takze,wiec nie kłuc sie ze mną pracuje w tym zawodzie i raz na 100aut wymienia sie te czujniki uderzeniowe wiec moze mylisz crash sensor z modulem sterujacym. Link to comment Share on other sites More sharing options...
boju21 Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 crash sensor z modulem sterujacym. crash sensor(jest on tak jak piszesz przy podłużnic,lecz w każdym samochodzie jest gdzie indziej) jak sama nazwa wskazuje jest to czesc która przy zderzeniu przesyła impuls do całego sterownika-(sensora który jest własnie w kabinie)i on w tedy decyduje która z poduszeik ma wystzrelic-wiec na 100%wiem o czym pisze i tylko ten w kabinie trzeba przeprogramowac gdy juz poduszki wymienimy wylutowac z niego kość podpiac ja pod komputer usunac błedy i gotowe można zakładac i cieszyc sie działajacymi AIR BAG-ami Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now