Skocz do zawartości

Brak mocy w 2.0 125KM w granicach 1,5-2,5 tys obr


olo1114

Rekomendowane odpowiedzi

W silniku 125KM nie ma przepływomierza w 115KM chyba był. Regulacja jest na śrubki :wink: czujnik spalania stukowego lubi szwankować bez wywalania checka, wymieniłeś na nowy czy używkę?

 

 

w 125KM jest MAP Sensor na kolektorze http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=16&t=148675&start=0

(nie wiem czy to reguła-tak samo jak bebny/tarcze z tylu w wolnychssakach- nie mam tyle kontaktu z innymi subarakami)

 

Ja mam to samo- cisniesz gaz zeby uciec ze skrzyzownaia a on nic. Myslalem ze dusze go niewlasciwie ruszając ,ale chyba faktycznie nie to. GDZIES CZYTAŁEM ze na czujnik moga miec wplyw... luźne oslony wydechu! U mnie faktycznie je slychac ruszając "bardzo od dolu" ...

 

U mnie też nie ma checka, tez wymienialem olej... :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

olo1114, Matiz, spróbujcie modyfikacji, którą Wam podrzuciłem wcześniej:

 

 

GDZIES CZYTAŁEM ze na czujnik moga miec wplyw... luźne oslony wydechu! U mnie faktycznie je slychac ruszając "bardzo od dolu" ...

 

Mogą mieć, bo

w końcu to zwykły mikrofon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tym razem to błąd sondy lambda P0130 (rząd 1, czujnik 1) :!:

Jeśli zawory nie domykają może to być ich wina - parametry spalin są nieodpowiednie.

 

IMP powinieneś:

1. Sprawdzić patent z czujnikiem spalania stukowego/ewentualnie podmienić od kogoś taki na próbę;

2. Wyregulować zawory (zwłaszcza, że latasz na LPG a nie wiesz, kiedy to było ostatnio zrobione);

3. Cieszyć się z jazdy - bo te dwie rzeczy powinny pomóc;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Tym razem to błąd sondy lambda P0130 (rząd 1, czujnik 1) :!:

Jeśli zawory nie domykają może to być ich wina - parametry spalin są nieodpowiednie.

 

IMP powinieneś:

1. Sprawdzić patent z czujnikiem spalania stukowego/ewentualnie podmienić od kogoś taki na próbę;

2. Wyregulować zawory (zwłaszcza, że latasz na LPG a nie wiesz, kiedy to było ostatnio zrobione);

3. Cieszyć się z jazdy - bo te dwie rzeczy powinny pomóc;

 

Zbieram się żeby umówić do MTS'u Dzierżoniów oni na pewno pomogą a wtedy w pełni zrealizuje pkt 3

 

Auto po regulacji zaworów zaczęło normalnie jeździć, znacznie poprawiła się reakcja na gaz w całym zakresie obrotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 lat później...

Witam mam podobny problem w Imprezie 2.0 N/a czy ktoś z mazowieckiego ma na podmianke czujnik stukowy lub Map sensor ? By sprawdzic czy te czujniki maja wplyw na  moje auto . 

Wymienione: przewody , świece cewka , regulacja zaworow.

Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...