Jacky X Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 Witam Prosze o pomoc. Podobno przy silnikach turbo i wolnossących różnia się sanki /kołyska silnika bo w turbo jest miejsce na downpipe. Może mi ktoś tą różnicę wskazać ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuzi4 Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 To jest WRX więc niczym się nie różnią. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacky X Posted October 25, 2011 Author Share Posted October 25, 2011 Już chyba wiem. Chodzio środek o ten fragment zaznaczony.W wersjach turbo jest obniżony a w wolnossących w poziomie lub lekko wyniesiony. Może ktoś autorytatywnie potwierdzić ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
szociu Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 różnią sie wyprofilowaniem po prawej stronie obok poduszki silnika, jak wsadzałem silnik turbo do coupe musialem zmienic belke Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuzi4 Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 No i wszystko jasne. -- 25 paź 2011, o 19:39 -- Ja chyba ślepy jestem... Na zdjęciu 1 jest od n/a, widać, że różni się od gt Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 Jak szociu, napisał belka od wersji turbo (wszystko jedno której) ma wgłębienia na wydech na obu końcach (obok mocowania poduszek).Dlatego w wersjach turbo można wyciągnąć silnik bez odkręcania kolektora wydechowego natomiast w wersjach bez turbo kolektor ten trzeba wykręcić przed wyciągnięciem silnika,pozdro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.