antikos Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 Witam samochód chodzi jak żyleta (nic nie stuka, nic nie strzela, trzeszczy, silnik chodzi równo, nie nagrzewa się, trzyma temperaturę, nie szarpie, jedzie tak jak powinien) nie ma z nim problemu, znaczy się jest jeden, samochód jak jest zimny gaśnie mi na niskich obrotach, przy redukcji lub hamowaniu na światłach (rozwiązaniem nie jest nie hamowanie na tych światach) Co to może być, tak jak by nie dostawał paliwa, czy to może być filtr paliwa?? czy coś poważniejszego. (robiony był przegląd, wymiana płynów i filtrów, sprzęgła, i wiele innych rzeczy)proszę o opinię tylko nie wizje katastroficzne, bo tego nie zniosę z uwagi na problemy zdrowotne. Już jedna fatalna diagnoza mi wystarczy. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubeusz Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 Witam samochód chodzi jak żyleta (nic nie stuka, nic nie strzela, trzeszczy, silnik chodzi równo, nie nagrzewa się, trzyma temperaturę, nie szarpie, jedzie tak jak powinien) nie ma z nim problemu, znaczy się jest jeden, samochód jak jest zimny gaśnie mi na niskich obrotach, przy redukcji lub hamowaniu na światłach (rozwiązaniem nie jest nie hamowanie na tych światach) Co to może być, tak jak by nie dostawał paliwa, czy to może być filtr paliwa?? czy coś poważniejszego. (robiony był przegląd, wymiana płynów i filtrów, sprzęgła, i wiele innych rzeczy)proszę o opinię tylko nie wizje katastroficzne, bo tego nie zniosę z uwagi na problemy zdrowotne. Już jedna fatalna diagnoza mi wystarczy. Pozdrawiam a zdarza mu się przygasać, ale jednak nie gasnąć? takie "wahnięcie" obrotów? Link to comment Share on other sites More sharing options...
antikos Posted October 25, 2011 Author Share Posted October 25, 2011 schodzi niżej niż 10 tyś obrotów jak o to pytasz -- Wt paź 25, 2011 12:36 pm -- ale silnik pracuje bardzo równo, od samego odpalenia, nic nie kopci, chodzi bardzo równo, tylko czasami potrafi zgasnąć, tak jak by nie było podawania paliwa, nie wiem może to pompa paliwa? sam nie wiem, Link to comment Share on other sites More sharing options...
okeyten Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 jaki przebieg ? ,obroty falują na zimnym? może być konieczna regulacja luzów zaworowych lub domaga się przeczyszczenia przepustnicy...przyczyn może być kilka :x Link to comment Share on other sites More sharing options...
antikos Posted October 25, 2011 Author Share Posted October 25, 2011 tak falują na zimnym, przebieg 57 tyś mil samochód był na całym przeglądzie w ASO jakiś 1 miesiąc temu i wszystko było ok, znaczy że nic nie pierdziało, nie trzaskało, i temu podobne historie -- Wt paź 25, 2011 12:44 pm -- czy warto kupić jakiś płyn przeczyszczający i wlać do paliwa?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
okeyten Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 tak falują na zimnym, przebieg 57 tyś mil regulacje zaworów miałeś kiedykolwiek przeprowadzoną ?, jeżeli nie, to pora na nią. Przy około 100kkm wypada ją zrobić, często dokonują ja serwisy wraz z dużym przeglądem tj. wraz z rozrządem. U Ciebie przebieg bliski 100kkm, więc ja ponownie zachęcam do regulacji. czy warto kupić jakiś płyn przeczyszczający i wlać do paliwa?? wg. mnie nie warto, wszelkie domieszki do paliwa, silnika moim skromnym zdaniem dają efekt krótkoterminowy i nie rozwiązują problemów, co nie znaczy,że czasami nie pomagają Link to comment Share on other sites More sharing options...
antikos Posted October 25, 2011 Author Share Posted October 25, 2011 właśnie regulacji zaworów nie miałem robionej i wydaje mi się że to to może być, Tak z ciekawości jaki to koszt i gdzie można podjechać to zrobić, na chwilę obecną jestem w Kato więc pewnie 4T, ale w czwartek jadę na Podkarpacie dokładnie Krosno, może tam jest ktoś w okolicach !! Dzięki z góry za pomoc -- Wt paź 25, 2011 1:11 pm -- ps. dodam że poprzedni właściciel załoźył Gaz, więc pewnie trzeba robić to częściej niż normalnie, Jeśli ktoś wie gdzie w Kato mogę podjechać i to zrobić najlepiej dziś to proszę o namiary Dzięki serdeczne jeszcze raz za pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubeusz Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 sprawdź czy nie należy przeczyścić przepustnicy. new age tak mają, ze co jakiś czas trzeba to robić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
okeyten Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 Tylko jak pykniesz zawory i od razu przepustnice to nie będziesz wiedział co pomogło 8) . I pamiętaj po czyszczeniu przepustnicy, na początku może być jeszcze gorzej, falowania obrotów mogą wzrosnąć, gdyż przepustnica wymaga autoadaptacji i troszkę km trzeba przejechać...ale po pewnym czasie wszystko wraca na właściwe ścieżki :wink: wybór i decyzja należy do Ciebie oraz do mechanika bo to on będzie macantem Link to comment Share on other sites More sharing options...
antikos Posted October 25, 2011 Author Share Posted October 25, 2011 czy w wrx 2002 aby wyregulować zawory trzeba wyjmować silnik?? jak to wygląda ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
okeyten Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 czy w wrx 2002 aby wyregulować zawory trzeba wyjmować silnik?? jak to wygląda ?? jak dobrze kojarzę zaturbione 2.0 DOHC, regulacja na płytki , tak trzeba...pozwolę sobie przytoczyć wypowiedź guru CARFIT'a z innego podobnego wątku : jeśli był przeglad na 105tys., powinna byc przeprowadzona regulacja/sprawdzenie zaworów , a do tego trzeba wymontowac silnik, wymienić co najmnjiej uszczelki pokrywy ( jak była przeprowadzona kontrola ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gwidon Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 czy w wrx 2002 aby wyregulować zawory trzeba wyjmować silnik?? jak to wygląda ?? Trzeba wyjmować i bez wątpienia są to zawory. Przerabiałem Link to comment Share on other sites More sharing options...
bzyq Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 Jeszcze dzieje się tak jak jest nieszczelność w dolocie, i jak jest uszkodzony blow off lub DV. Najpierw przeczyść przepustnicę - to 15 min roboty. Ściągasz tylko IC bierzesz pędzelek i ekstrakcyjną i do dzieła 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
antikos Posted October 25, 2011 Author Share Posted October 25, 2011 no to pięknie, ile to kosztuje i gdzie mogę dostać Rabat dla forumowicza ?? W grę wchodzi Warszawa, Katowice i może Podkarpacie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeedrass Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 U mnie jest prawie to samo. Tylko ze na zimnym nie gaśnie. Jak się rozgrzeje i podjeżdżam do świateł to obroty spadają ku zeru i albo zgaśnie albo je nagle podbija do ponad tysiąca, albo przy powolnej zmianie biegów np. zabieram się do jakiegoś zakrętu zrzucam sobie z 4 na 2 i w miedzy czasie błyskawicznie gaśnie. Ja jednak zacznę od przepustnicy, przepływomierza i silniczka krokowego. Ale uszczelki pod kapą zaworową mam do wymiany także regulacja będzie zrobiona:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
antikos Posted October 28, 2011 Author Share Posted October 28, 2011 a wie ktoś może gdzie mogę zrobić regulację gazu w Kato, dziś i szybko i bezboleśnie ?? -- Cz paź 27, 2011 12:23 pm -- up -- Pt paź 28, 2011 4:13 pm -- wymieniłem wszystkie filtry, paliwa, oleju, powietrza, wymieniłem olej, płyn hamulcowy i płyn chłodniczy, i to co polecił kolega bzyq, ściągnąłem IC i wyczyściłem przepustnicę tak jak napisał, i co i pomogło, skoki obrotów ucichły samochód na chwilę obecną ani razu nie zgasł, jedyną rzeczą z jaką miałem problem to założenie tego IC z powrotem, zwyzywałem wszystkich i za wszystko, po jakiejś godzinie mordowania się udało, znaczy się udało mojemu bratu bo ja już skapitulowałem, okazało się że mam za krótkie palce i za cholerę nie mogłem dostać się do obejmy przy turbo. Dzięki za pomoc, ale na regulację zaworów też się już umówiłem ale to zrobię zaraz przed sprzedaż, dziś została podjęta decyzja samochód idzie na sprzedaż za jakiś miesiąc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubeusz Posted October 28, 2011 Share Posted October 28, 2011 Dzięki za pomoc, ale na regulację zaworów też się już umówiłem ale to zrobię zaraz przed sprzedaż, dziś została podjęta decyzja samochód idzie na sprzedaż za jakiś miesiąc Super, że pomogło A pomuki dzie? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
okeyten Posted October 28, 2011 Share Posted October 28, 2011 ja też napisałem : .... lub domaga się przeczyszczenia przepustnicy... więc nie zapomnij jak będziesz rozdawał :wink: 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuzi4 Posted October 29, 2011 Share Posted October 29, 2011 Dlaczego sprzedajesz takie fajne auto? Link to comment Share on other sites More sharing options...
antikos Posted October 29, 2011 Author Share Posted October 29, 2011 Z uwagi na zmianę trybu pracy, jestem konsultantem operacyjnym i moja praca teraz to cały czas wyjazdy, jednym słowem permanentna podróż. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now