Jump to content

Benzyna w oleju


WhitePower

Recommended Posts

Witam wszystkich . To mój pierwszy post na tym forum. :D

Ok dwóch tygodni jestem posiadaczem Legacy Turbo 94.

Auto jest ogólnie w bardzo fajnym stanie i mam nadzieje , że sprawdzi się jako zimowa zabawka.

Zauważyłem natomiast niepokojący objaw . Podnosi się stan oleju i czuć w nim benzynę .

Czy macie jakiś sugestie w tym temacie ?

Auto ma udokumentowany przebieg 240 tys km i nie ma gazu .

Link to comment
Share on other sites

Tyle że może jemu nie chodzi o benzynę tylko o spaliny ? a do oleju dostaje się płyn chłodniczy.

 

Ale ja się nie znam :wink:

 

:shock:

 

nie bardzo rozumiem co piszesz

 

Płyn w oleju powoduje zmianę zabarwienia tegoż oleju na kawę z mlekiem.

Spaliny w oleju :shock: :?: Raczej nie podnoszą jego poziomu :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ja też nie bardzo rozumiem co Ty piszesz :mrgreen:

 

 

Płyn w oleju powoduje zmianę zabarwienia tegoż oleju na kawę z mlekiem.

Spaliny w oleju :shock: :?: Raczej nie podnoszą jego poziomu :lol:

Pada uszczelka pod głowicą, i co się dzieje? Płyn chłodniczy wpada do oleju podnosząc jego poziom prawda? Czyli mamy pierwszy objaw tak jak kolego piszesz w pierwszym poście. Nie pisałem nigdzie że SPALINY PODNOSZĄ POZIOM OLEJU tylko że jest smród spalin a to płyn chłodniczy podnosi poziom oleju.

Dalej: płyn chłodniczy śmierdzi spalinami tak? No więc podejrzewam że może kolega źle się wysłowił i chodziło mu o spaliny a nie benzynę...

 

Ale jeśli faktycznie masz benzynę w oleju to ja się autuję :mrgreen:

Niech ktoś bardziej się znający przejmie rozmowę :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Ja też nie bardzo rozumiem co Ty piszesz :mrgreen:

 

 

Płyn w oleju powoduje zmianę zabarwienia tegoż oleju na kawę z mlekiem.

Spaliny w oleju :shock: :?: Raczej nie podnoszą jego poziomu :lol:

Pada uszczelka pod głowicą, i co się dzieje? Płyn chłodniczy wpada do oleju podnosząc jego poziom prawda? Czyli mamy pierwszy objaw tak jak kolego piszesz w pierwszym poście. Nie pisałem nigdzie że SPALINY PODNOSZĄ POZIOM OLEJU tylko że jest smród spalin a to płyn chłodniczy podnosi poziom oleju.

Dalej: płyn chłodniczy śmierdzi spalinami tak? No więc podejrzewam że może kolega źle się wysłowił i chodziło mu o spaliny a nie benzynę...

 

Niech ktoś bardziej się znający przejmie rozmowę :mrgreen:

 

O w morde :shock: . Ratunkuuuuu

Link to comment
Share on other sites

Cewki i świece moga mieć pewien wpływ na dostawanie się nie spalonej benzyny do oleju, może cieknący wtryskiwacz ale w Subaru mało prawdopodobne czujnik temperatury (praca cały czas na ,,ssaniu") lub częste odpalanie i gaszenie silnika oraz jazda na krótkich dystansach na nie dogrzanym silniku :idea:

Link to comment
Share on other sites

Cewki i świece moga mieć pewien wpływ na dostawanie się nie spalonej benzyny do oleju, może cieknący wtryskiwacz ale w Subaru mało prawdopodobne czujnik temperatury (praca cały czas na ,,ssaniu") lub częste odpalanie i gaszenie silnika oraz jazda na krótkich dystansach na nie dogrzanym silniku :idea:

 

wszystko to może powodować wspomnianą dolegliwość, ale za podnoszenie się poziomu paliwa w woleju w znaczącym stopniu odpowiada pompowanie zespołu TPC (tłok pierścień cylinder)

 

czyli czeka cie w najlepszym przypadku wymiana pierścieni i uszczelek pod głowicami,

Link to comment
Share on other sites

Cewki i świece moga mieć pewien wpływ na dostawanie się nie spalonej benzyny do oleju, może cieknący wtryskiwacz ale w Subaru mało prawdopodobne czujnik temperatury (praca cały czas na ,,ssaniu") lub częste odpalanie i gaszenie silnika oraz jazda na krótkich dystansach na nie dogrzanym silniku :idea:

 

wszystko to może powodować wspomnianą dolegliwość, ale za podnoszenie się poziomu paliwa w woleju w znaczącym stopniu odpowiada pompowanie zespołu TPC (tłok pierścień cylinder)

 

czyli czeka cie w najlepszym przypadku wymiana pierścieni i uszczelek pod głowicami,

..a w najgorszym przypadku? Dość szybka i czy na pewno trafiona diagnoza?

Link to comment
Share on other sites

... ale za podnoszenie się poziomu paliwa w woleju w znaczącym stopniu odpowiada pompowanie zespołu TPC (tłok pierścień cylinder)

 

czyli czeka cie w najlepszym przypadku wymiana pierścieni i uszczelek pod głowicami,

Też bym to obstawiał. Niestety.

I tak jak pisze szczur, musisz wymienić olej, bo rozcieńczony paliwem w takim stopniu nie smaruje i zaraz silnik szlag trafi. Więc czym prędzej znajdź przyczynę i nowa oliwa... Możliwe, że ktoś Cie wrąbał na minę... :?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...