Jump to content

2,5 GT Interwale serwisowe


mar555_2005

Recommended Posts

witam , jestem posiadaczem LEGACY GT 2005r. i potrzebuję informacji serwisowych, przy jakim przebiegu należy zmienić rozrząd ,przy jakiej oleje przekładniowe, autko wystawiam na sprzedaż i nbie chciał bym sprzedawać autka w nie odpowiednim stanie ma teraz przebieg 115 tyś km i coś czuję że już powinny być wymienione oleje przekładniowe, jeżeli ktoś ma jakieś dane serwisowe to poproszę o pomoc, pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

witam , jestem posiadaczem LEGACY GT 2005r. i potrzebuję informacji serwisowych, przy jakim przebiegu należy zmienić rozrząd ,przy jakiej oleje przekładniowe, autko wystawiam na sprzedaż i nbie chciał bym sprzedawać autka w nie odpowiednim stanie ma teraz przebieg 115 tyś km i coś czuję że już powinny być wymienione oleje przekładniowe, jeżeli ktoś ma jakieś dane serwisowe to poproszę o pomoc, pozdrawiam.

Jeżeli jest to wersja USA to informacje znajdziesz tutaj. Europejskie wersje mają przeglądy/wymiany częściej (jeżeli przebieg w milach będziemy czytać jako przebieg w kilometrach to otrzymamy przeglądy europejskie).

 

A poza tym spójrz tutaj. Duży przegląd jest na pewno przy 105 000 km (~4000 PLN).

Link to comment
Share on other sites

Sublean dzięki za konkret linka, tak czułem że czas na drobne korekty, jak kolega Juras K słusznie zauważył, sprzedaję autko ale tu mała korekta, nie dlatego że nie kocham, ale dlatego że muszę, teraz po prostu trzeba będzie zrobić jakąś promocję ( to ten niebieski ) moja żona się zapłacze jak ten samochód odjedzie.

Bez obaw moje 4 Legaty(BC5 Turbo sedan już się buduje) no jeśli chodzi o LEGACY to już chyba choroba to już moje 4te, a w sumie 5te subaru,

1 Bc5 1.8 – paliło więcej niż 2.5 GT hi hi hi

2 BC5 2.0 Turbo „No Koments” patrz poz. 5

3 Impreza GC8 2.0 nie turbo ( niewypał )

4 GT no niema chyba lepszej limuzyny rodzinnej, szczególnie na zimę, jak ktoś ma troszkę pojęcia o jeżdżeniu zimą bez systemów pomocniczych ESP ASR i.t.d. no to jest po prostu bajka, zawsze się zastanawiam dlaczego ja jadę a oni wszyscy VW & Co. Tak „stoją” i patrzą co się dzieje.

5 BC5 2.0 Turbo sedan Biały właśnie odpalony i na dotarciu po zbudowaniu od podstaw silnika – jak to się skończy – czas pokaże.

Jak się już z forum trochę ogarnę to wrzucę fotki subaraków.

Link to comment
Share on other sites

nie dlatego że nie kocham,

.............

Bez obaw moje 4 Legaty(BC5 Turbo sedan już się buduje) no jeśli chodzi o LEGACY to już chyba choroba to już moje 4te, a w sumie 5te subaru,

................

Jak się już z forum trochę ogarnę to wrzucę fotki subaraków.

 

no to witamy kolejnego maniaka :mrgreen: , czekamy na fotki....

 

no no jak to łatwo sie pomylić :P i pomówić :wink: 3 posty a 5-e Subaru w życiu :)

 

mar555_2005

..:: Świeżynka ::..

Posty: 3

Płeć:

Auto: Subaru Legacy 2.5GT

Link to comment
Share on other sites

witam,

nie znalazłem innego wątku o 2.5GT, więc zapytam tutaj:

1) czy kupując amerykańskie2.5GT manual dostaje się 6MT podobne do sti?

2) czy można wymienić zegary i radio na EU, żeby pozbyć się mil na godzinę i fahrenheitów?

Link to comment
Share on other sites

nie znalazłem innego wątku o 2.5GT

 

viewtopic.php?f=1&t=139709&view=unread#unread

 

1) czy kupując amerykańskie2.5GT manual dostaje się 6MT podobne do sti?

 

6 biegów jest tylko w wersji GT Spec-B normalny GT-ek ma 5 biegów

 

2) czy można wymienić zegary i radio na EU, żeby pozbyć się mil na godzinę i fahrenheitów?

 

Idzie !!, ale taniej jest się nauczyć tych wskazań :!:

Link to comment
Share on other sites

Duży przegląd jest na pewno przy 105 000 km (~4000 PLN).

4 koła?? gdzie? chyba, że mowa również o kompletnym rozrządzie...

Idzie !!, ale taniej jest się nauczyć tych wskazań

Jakiś czas temu zgłębiałem ten temat i "się nie dało". Ma kolega jakieś szczegóły tej operacji?

Link to comment
Share on other sites

nie znalazłem innego wątku o 2.5GT

 

viewtopic.php?f=1&t=139709&view=unread#unread

 

1) czy kupując amerykańskie2.5GT manual dostaje się 6MT podobne do sti?

 

6 biegów jest tylko w wersji GT Spec-B normalny GT-ek ma 5 biegów

 

2) czy można wymienić zegary i radio na EU, żeby pozbyć się mil na godzinę i fahrenheitów?

 

Idzie !!, ale taniej jest się nauczyć tych wskazań :!:

nie trzeba wymieniać, można przeprogramować. Kiedyś szukałem magika i znalazłem, ale w międzyczasie przyzwyczaiwszy się do mil odpuściłem temat. Jedyne co mnie wkurza to radio przeskalowujące po częstotliwościach co 0,2MHz.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

nie chodzi tylko o przeprogramowanie radia, ale i pozbycie się fahrenheitów, i zegary na desce rozdzielczej z pojedynczym kolkiem w KM a nie MPH i malutkimi km.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...