tyca Posted October 22, 2011 Share Posted October 22, 2011 wymieniłem maglownice w gtku na magiel od sti krzyżak ok, działa płynnie równo lecz po postawienu auta na koła bardzo cięzko kręci sie kierownicą. na odpalonym silniku kręci sie kołem kierownicy jak by jak by wogóle nie był włączony. może ktoś ma jakieś sugestie?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted October 22, 2011 Share Posted October 22, 2011 Stawiam na zapowietrzony układ,lub na odwrót podłączone przewody od pompy,pozdro. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuzi4 Posted October 22, 2011 Share Posted October 22, 2011 Zdecydowanie odpowietrz starannie cały układ - nawet kilka razy. No i tak jak lucza napisał, sprawdź jeszcze raz podłączenia do pompy. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tyca Posted October 24, 2011 Author Share Posted October 24, 2011 problem udało mi sie usuną już w sobote zmylił mnie poziom płynu w zbiorniczku bo wydawało sie że stan był odpowiedni a okazało sie że go dolewałem i doleawłem a poziom wcale nie rósł tylko utrzymywał sie na tym samym poziomie. zgadza sie było to tylko zapowietrzenie na szczęscie. przewodów nie da sie inaczej podłączyć by są inne końcówki, ale dzięki za pomoc pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuzi4 Posted October 24, 2011 Share Posted October 24, 2011 No to teraz po pomuczku wg uznania Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now