Jump to content
pitgol

żeby Forek zaczął hamować....

Recommended Posts

Dnia 7.04.2017 o 14:52, brunon napisał:

Szukam porządnego klocka, żeby póki co usprawnić seryjne hamulce w Forku. Chciałbym, żeby klocek nie wymagał specjalnego rozgrzewania i żeby łapał mocno od samego początku. Po prostu jak najlepsza opcja do jazdy cywilnej. Stoptech, OMP?

Tył Ferodo Performance, przód Ferodo DS2500 - te nie mają homologacji drogowej, ale bezpieczeństwo jest ważniejsze od papierów ;) Taki zestaw miałem w Imprezie GT, podobny zrobię w moim Forku przed wakacjami. Polecam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć cześć.
Mam Forka SF i chciałbym, żeby moje auto podobnie jak inne miało hamulce.
Chcę zrobić przekładkę z Outbacka H6:
- przód - zaciski 2 tłoczkowe + tarcze wentylowane 294x24mm
- tył - zaciski 1 tłoczkowe + tarcze wentylowane 290x18mm 

Czy to zestaw Plug&Play? Czy konieczne są adaptery?

Dzięki za pomoc

 

Edited by Kotton

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Aktualnie mam zaciski złote Brembo z sti i założone tarcze dba T3 4000( DBA4654S)  oraz klocki ferodo ds2500, ale piszczą przy hamowania... co polecacie założyć by hamulce nie piszczały? 

Subaru forester 2.5 xt 2004

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minut temu, szamann1 napisał:

Jak piszczy to posmaruj;)

Żartowniś :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czasami musi piszczeć żeby hamowało, a nie brudzi i nie piszczy jak nie hamujesz:P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może ciut mniej hamować, ale by nie piszczał jak autobus :P Wcześniejsze takie były, a hamowały naprawdę dobrze bo testowane nawet na Kielcach i SJS ;)

To ktoś coś poleci jakiś klocek na złote brembo dobrze hamujący, a nie piszczący ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minut temu, Krzychu91 napisał:

jakiś klocek na złote brembo dobrze hamujący, a nie piszczący ?

 

DS2500 piszczą tylko na zimno i delikatnie używane (np w korku), traktowane "po męsku" są ciche ;-)

teraz mam Hawk HPS i są ciche, a też się dobrze sprawują ... polecam wypróbować.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Przed chwilą, piter napisał:

 

DS2500 piszczą tylko na zimno i delikatnie używane (np w korku), traktowane "po męsku" są ciche ;-)

teraz mam Hawk HPS i są ciche, a też się dobrze sprawują ... polecam wypróbować.

No właśnie wiem, że trzeba traktować je po męsku, ale strasznie nie lubię hamować 0-1 ;)  Jeżdżę głównie po mieście i dlatego mnie cholernie denerwują ;) No to muszę zobaczyć czy znajde hawk hps na złote brembo ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, Krzychu91 napisał:

No właśnie wiem, że trzeba traktować je po męsku, ale strasznie nie lubię hamować 0-1 ;)  Jeżdżę głównie po mieście i dlatego mnie cholernie denerwują ;) No to muszę zobaczyć czy znajde hawk hps na złote brembo ;)

 

niestety większość dobrych sportowych klocków nie lubi lekkiego traktowania w mieście ....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Przed chwilą, piter napisał:

 

niestety większość dobrych sportowych klocków nie lubi lekkiego traktowania w mieście ....

Dlatego jestem gotów poświecić odrobinę jakości hamowania na rzecz cichej pracy ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witam
Aktualnie mam zaciski złote Brembo z sti i założone tarcze dba T3 4000( DBA4654S)  oraz klocki ferodo ds2500, ale piszczą przy hamowania... co polecacie założyć by hamulce nie piszczały? 
Subaru forester 2.5 xt 2004

Załóż blaszki do klocków i DS2500 przestają piszczeć

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, skwaro napisał:


Załóż blaszki do klocków i DS2500 przestają piszczeć

Coś więcej na temat blaszek?  Za ok.miesiąc zakładam na przód DS2500 i może będę mądrzejszy nieco. Da się to kupić pnp?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, skwaro napisał:


Załóż blaszki do klocków i DS2500 przestają piszczeć

Gdzie mogę blaszki zakupić? ASO? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, są w ASO, numery OEM: 26233FE020 26233FE030

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki bardzo :) idę na zakupy :yahoo:

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, kowal napisał:

@Krzychu91 daj info jakie koszty za blaszki

Ok. Dzisiaj będę w ASO :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potwierdzam po zalozeniu blaszek nic nie piszczy ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 godzin temu, siidu napisał:

Potwierdzam po zalozeniu blaszek nic nie piszczy ;)

Najlepsza wiadomość z rana:yahoo: Zamówiłem i czekam :angry:

Dnia 9.05.2017 o 19:28, kowal napisał:

@Krzychu91 daj info jakie koszty za blaszki

 

Byłem wczoraj we Wrocławskim ASO i koszt blaszki to 30 zł, ale nie umieją powiedzieć czy to komplet na jedną tarcze czy sztuka czy jak... zamówić nie mogłem bo nie mam numer kompletu całego i oczywiście mają problem. Stwierdzili, że jak znajdę wszystkie numery itd to mogę sobie zamówić :/ Świetne podejście ASO Subaru - Wrocław z resztą to nie pierwsze ich takie podejście... Więc mam prośbę mógłby ktoś kupić w ASO w swoim mieście i mi wysłać ? Niestety z tymi ... nie da się dogadać :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Krzychu91 pytałem w gc8 , koszt 170 zł za komplet na przednia oś

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

.

Edited by Guest

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, kowal napisał:

@Krzychu91 pytałem w gc8 , koszt 170 zł za komplet na przednia oś

Super ;) Dzięki w końcu jakieś konkrety :) ASO w Jeleniej Górze stwierdziło, że w ogóle takich rzeczy nie ma nigdzie i muszę zamówić wraz z klockami to może będą... ASO Koper znacznie lepiej bo mogę zamówić, ale komplet na przód 320 zł, ale bez problemu zamówić można itd jedynie przy tym zaliczkę by chcieli bo to nie chodliwy towar :P  Ok dzwonię do gc8 ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

W moim S-turbo skończyły się tarcze i klocki z tyłu. Znalazłem jakiś zestaw TRW (DF3092 i GDB3223), który cenowo jest dla mnie do przyjęcia. Ale do roboty mam jeszcze zaciski (gumy+cylinderki), więc zastanawiałem się, czy w podobnym budżecie można zrobić jakiś mały upgrade, żeby lepiej się hamowało, bo - jak wszyscy wiemy - w Foresterze seryjny zestaw nie hamuje. Sensownie byłoby wymienić również przód, ale na razie są pilniejsze wydatki. Ktoś coś podpowie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Możesz wymienić tylne hamulce na 2tłoczek z imprezy wrx np bugeye/blob/hawk, ale konieczność tarcz, klocków oraz adapterów więc koszta będą większe ;) Ciut na pewno będziesz musiał dołożyć do budżetu i w miarę szybko wymienić przód by nie był zaburzony balans przód/tył ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...